Jump to content

nzozz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    182
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

nzozz last won the day on Július 27

nzozz had the most liked content!

Hírnév

31 Segítőkész

nzozz névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Autó(k)
    Astra G Z14XEP
  • Város
    Salgótarján

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Salgótarján

Legutóbbi látogatók

664 profile views
  1. Általános műszaki problémák!

    A Z14XEP sajnos ebben is kivétel, tudtommal a szívócsonkban lévő MAP szenzor miatt ez is panaszkodik a lezárt EGR miatt. Pedig szereztem hozzá jóféle lezárólemezt is... Valaki tudja esetleg, hogy számszerűen milyen intervallumban változik az EGR kimenetén a kipufogógáz nyomása?
  2. Tiszta déjà vu érzésem van, nem is tudom ki szokta ezt csinálni ebben a fórumban...
  3. Anno rá voltam erre kattanva, mert pár ezer Ft -ért hozzá lehetett volna jutni, de végül passzoltam. Jó pár külföldi oldalon is keresgéltem, valóban nem sok infót találtam róla, de amire még emlékszem és valószínűleg helytálló: - 60-80A -t felvesz egy ilyen (1000W körüli), ezért valószínűleg csak nagy motorral szerelt autókban lehet gyárilag kialakított elektromos rendszere - valóban kéne lenni egy gyárilag kialakított helynek, de csak Behr rendszerűnél találtam erre utalást - bizonyos verzióknál a vezérlés egybe van építve az elektromos fűtővel, de lehetséges olyan is, ahol a vezérlő egy külön egység (viszont semmi infót nem találtam róla) - cikkszámok: 9193301/1826092 (elektromos fűtőradiátor, beépített vezérlővel) és 9120661/1826089 (ua. mint az előző, de talán rögzítéssel/kerettel együtt), 9131071/1826082 (külön vezérlő egység, nem tudom melyik radiátorhoz) Az én kérdésem mindenkihez: kb. hány amperrel lehet terhelni pluszba a rendszert, a gyári eszközökön felül (Z14XEP)? Továbbra is gondolkozom valamilyen elektromos fűtésrásegítésen, de nem tudom mik a korlátozások elektromos oldalról. Köszönöm
  4. Abban a dobozban gyárilag csak relék vannak, tehát - ha nem lett valami egyedi cucc bekötve oda - az a relé behúzójához tartozó biztosíték.
  5. Sziasztok! Használ valaki ilyen kartervédőt? https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/motor_burkolat/motorter_also_burkolat_opel_astra_g_34762 Árban nem rossz, de nem tudom méretre (a teljes motort védi-e alulról) illetve minőségre milyen ez a EU import verzió. Ez érdekelne. Köszönöm
  6. Általános műszaki problémák!

    Ezzel kapcsolatban annyira bizonytalan vagyok... jó lenne megcsinálni a sajátomnál is ezt a belső, olajadalékos tisztítást, mert biztos, hogy hasznos, de mellette abban is látok azért bőven rációt, hogy lehet, hogy éppen ezek a fellazított szennyeződések fognak valahol dugulást okozni. Viszont a rendes, a következő cseréig használni kívánt olaj előtt mindenképp érdemes valami tiszta, de akármilyen minőségű/minősítésű motorolajjal kimosni az adalék maradványokat, ahogy írtad és csak utána feltölteni a rendes olajjal. Leak down test -et / hengerveszteség mérést illetve az ehhez szükséges műszer csinált már valaki? Mindkettő (a mérés és a műszer készítés) is érdekelne, mik a tapasztalatok, hogy lehet eltalálni, hogy az aktuális mért hengernél mindkét szelep teljesen zárva legyen, stb Köszönöm
  7. Általános műszaki problémák!

    Szerintem a kábeleket, csatlakozókat kellene ellenőrizni, az (is) tud ilyen hibát generálni.
  8. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Szerintetek preventív jellegű ultrahangos injektortisztításnak van értelme? Nem tudok róla, hogy gond lenne velük, de lehetőségem lenne - emlékeim szerint Carbon Tech márkájú - céleszközzel (ingyen) tisztíttatni és ellenőriztetni ezeket az alkatrészeket, bár valószínűleg nekem kéne ki- és beszerelni őket. Köszönöm
  9. Általános műszaki problémák!

    Jó kérdés, mert eddig nem sikerült lerángatni a tengelyről a gombot. Lehet le se lehet szedni, nem tudom.
  10. Általános műszaki problémák!

    Helló! Delphi rendszerű, manuális fűtésvezérlőben lehet valahogy tekerőgombot cserélni? Ma izzót cseréltünk benne ketten-hárman, aztán mire végigmondtam, hogy óvatosan próbáljuk leszedni a gombot, mert lehet le se lehet szedni (meg nem is kellett volna), már el is lett törve és így nagyon ronda, jó lenne helyrehozni valahogy. Behr -hez tudom, hogy van kapcsoló, bár újonnan drága, de bontani is lehetne, de az kompatibilis a Delphi -vel? Köszönöm
  11. Sziasztok! Van valami infótok arról, hogy a Csergőnél a márkánál van-e valami jelentése (minőségbeli eltérés, stb), hogy a "Opel A", "Opel B", "Opel C", "Opel Original A4", stb van gyártóként feltüntetve, "eredeti gyári alkatrész, gyári csomagolásban" szűréssel? Köszönöm
  12. Általános műszaki problémák!

    Nekem XEP -et mondott, de majd megnézem a forgalmiját. Akkunak rendben kéne lenni, nincs 1 éves se. Az olajat majd ellenőrizzük. Amúgy hogy szedted szét és tisztítottad ki? Ez úgy általánosságban - ettől a konkrét esettől függetlenül - is érdekelne!
  13. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Nem saját 2003 -as Z16XEP kombiról lenne szó: menet közben, különösebb extra körülmény nélkül, de főleg hosszabb utak közben hol működik a kormányszervó, hol nem és lássuk be, ez nem a legbiztonságosabb így. Gondol egyet és nem működik, majd valamennyi idő után megint üzemel. Ezt mi okozhatja illetve hogyan lehetne javítani? Köszönöm
  14. Ötlet: ha marad 1-2 szabad láb, a belső levegőkeringetés csappantyú problémáját is meg lehet esetleg arduinoval oldani, időzítés, végállás kapcsoló vagy valami. Nem mondom, hogy ez az legindokoltabb eszköz hozzá, de ha már ott van... :D
  15. Általános műszaki problémák!

    Én le akartam szedni az egészet, de az lett belőle, amit te írtál, mert a tetejét valamiért nem bírtam lepattintani, csak az alját, hiába szedtem ki a fölső csavart is. De mindegy, egyenlőre ez kész.
×