Jump to content

nzozz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    179
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

nzozz last won the day on Július 27

nzozz had the most liked content!

Hírnév

31 Segítőkész

nzozz névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Autó(k)
    Astra G Z14XEP
  • Város
    Salgótarján

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Salgótarján

Legutóbbi látogatók

609 profile views
  1. Abban a dobozban gyárilag csak relék vannak, tehát - ha nem lett valami egyedi cucc bekötve oda - az a relé behúzójához tartozó biztosíték.
  2. Sziasztok! Használ valaki ilyen kartervédőt? https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/motor_burkolat/motorter_also_burkolat_opel_astra_g_34762 Árban nem rossz, de nem tudom méretre (a teljes motort védi-e alulról) illetve minőségre milyen ez a EU import verzió. Ez érdekelne. Köszönöm
  3. Általános műszaki problémák!

    Ezzel kapcsolatban annyira bizonytalan vagyok... jó lenne megcsinálni a sajátomnál is ezt a belső, olajadalékos tisztítást, mert biztos, hogy hasznos, de mellette abban is látok azért bőven rációt, hogy lehet, hogy éppen ezek a fellazított szennyeződések fognak valahol dugulást okozni. Viszont a rendes, a következő cseréig használni kívánt olaj előtt mindenképp érdemes valami tiszta, de akármilyen minőségű/minősítésű motorolajjal kimosni az adalék maradványokat, ahogy írtad és csak utána feltölteni a rendes olajjal. Leak down test -et / hengerveszteség mérést illetve az ehhez szükséges műszer csinált már valaki? Mindkettő (a mérés és a műszer készítés) is érdekelne, mik a tapasztalatok, hogy lehet eltalálni, hogy az aktuális mért hengernél mindkét szelep teljesen zárva legyen, stb Köszönöm
  4. Általános műszaki problémák!

    Szerintem a kábeleket, csatlakozókat kellene ellenőrizni, az (is) tud ilyen hibát generálni.
  5. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Szerintetek preventív jellegű ultrahangos injektortisztításnak van értelme? Nem tudok róla, hogy gond lenne velük, de lehetőségem lenne - emlékeim szerint Carbon Tech márkájú - céleszközzel (ingyen) tisztíttatni és ellenőriztetni ezeket az alkatrészeket, bár valószínűleg nekem kéne ki- és beszerelni őket. Köszönöm
  6. Általános műszaki problémák!

    Jó kérdés, mert eddig nem sikerült lerángatni a tengelyről a gombot. Lehet le se lehet szedni, nem tudom.
  7. Általános műszaki problémák!

    Helló! Delphi rendszerű, manuális fűtésvezérlőben lehet valahogy tekerőgombot cserélni? Ma izzót cseréltünk benne ketten-hárman, aztán mire végigmondtam, hogy óvatosan próbáljuk leszedni a gombot, mert lehet le se lehet szedni (meg nem is kellett volna), már el is lett törve és így nagyon ronda, jó lenne helyrehozni valahogy. Behr -hez tudom, hogy van kapcsoló, bár újonnan drága, de bontani is lehetne, de az kompatibilis a Delphi -vel? Köszönöm
  8. Sziasztok! Van valami infótok arról, hogy a Csergőnél a márkánál van-e valami jelentése (minőségbeli eltérés, stb), hogy a "Opel A", "Opel B", "Opel C", "Opel Original A4", stb van gyártóként feltüntetve, "eredeti gyári alkatrész, gyári csomagolásban" szűréssel? Köszönöm
  9. Általános műszaki problémák!

    Nekem XEP -et mondott, de majd megnézem a forgalmiját. Akkunak rendben kéne lenni, nincs 1 éves se. Az olajat majd ellenőrizzük. Amúgy hogy szedted szét és tisztítottad ki? Ez úgy általánosságban - ettől a konkrét esettől függetlenül - is érdekelne!
  10. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Nem saját 2003 -as Z16XEP kombiról lenne szó: menet közben, különösebb extra körülmény nélkül, de főleg hosszabb utak közben hol működik a kormányszervó, hol nem és lássuk be, ez nem a legbiztonságosabb így. Gondol egyet és nem működik, majd valamennyi idő után megint üzemel. Ezt mi okozhatja illetve hogyan lehetne javítani? Köszönöm
  11. Ötlet: ha marad 1-2 szabad láb, a belső levegőkeringetés csappantyú problémáját is meg lehet esetleg arduinoval oldani, időzítés, végállás kapcsoló vagy valami. Nem mondom, hogy ez az legindokoltabb eszköz hozzá, de ha már ott van... :D
  12. Általános műszaki problémák!

    Én le akartam szedni az egészet, de az lett belőle, amit te írtál, mert a tetejét valamiért nem bírtam lepattintani, csak az alját, hiába szedtem ki a fölső csavart is. De mindegy, egyenlőre ez kész.
  13. Általános műszaki problémák!

    Nem rossz, nem rossz. :D Mondjuk gondolkoztam rajta, hogy ma megnézzem közelebbről is, mi van ott. Köszönöm az infót!
  14. Általános műszaki problémák!

    A határolót ma kiszedtem, megtisztítottam, megzsíroztam/olajoztam, mert látszott, hogy a 2 kis görgő nem nagyon forog nyitás közben, mint a többinél. De ez sajnos nem hozta meg a várt eredményt, ezért is kérdeztem, hogy mi a helyzet az ajtóval. De ha azokat meg nem lehet állítgatás nélkül normálisan visszaszerelni akkor bizony nagy valószínűséggel úgy marad, ahogy most van....
  15. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Valaki szedte már le az ajtókat erről a gépről? Egyáltalán mi ennek a menete? Visszaszerelés után még beállítani is szükséges őket, hogy megfelelően záródjanak vagy kínlódás nélkül, simán ugyanúgy vissza lehet őket rakni (mondjuk mint egy házban a szobaajtókat)? Elég ronda hangja van és kicsit nehezen is mozog az egyik hátsó ajtó és már idegesít. Köszönöm
×