Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kzotya

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    152
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Kzotya névjegye

  • Születésnap 1972-09-10

Személyes információ

  • Lakhely
    Törökszentmiklós
  • Érdeklődés
    Négykerekűek, barkácsolás

Kzotya's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Kzotya

    Egyéb csevegés

    Hali! Azt nem tudom, hogy a dízelnél hogy van, x18xe nél a vezetőgörgő rögzítő csavarjával kell a feszítőt lazítani, a görgőt én még mióta megvan az autó nem cseréltem, csak benne a csapágyat (6203 2RS csapágy van benne), igaz ehhez a szegecseket a görgőben le kell fúrni, aztán újra szegecselni, vagy ahogy nálam van megoldva csavarozni és kész is- pár száz forint!
  2. Kzotya

    Motor

    Én anélkül járok vele több 10 e km óta semmi baja nincs, inkább csak a kipufogógázok elhűlése miatt katalizátor előtt van szerepe (van benne szigetelő anyag is)
  3. Csatlakozom az előttem szólóhoz, a szilentek külső része aluminium szerintem is inkább azok kophattak el mint az öntöttvas lengőkar belseje!
  4. a fém fékcső a féknyeregig a lengőkarhoz van rögzítve! a flexi cső a fékcső végén a kasztnin levőhöz csatlakozik!
  5. Annak szorosan kell a karban lennie, én cserekor nagynehezen tudtam a régit kibányászni, és az újat be kellett sajtolni! Ez így életveszélyes! Most nem a szilent csillapít a gumiágyon, hanem az egész szilenten forog a lengőkar!
  6. Nem szorul közzé valami kosz? Az enyémen a külső kapcsoló lemez szokott néha csörögni bizonyos fordulatszám tartományban, de nem hinném, h. ez olyan nagy probléma lenne!
  7. Kzotya

    Motor

    Én már szedtem ki a hidrotőkéket, mert hangoskodtak, szét lettek teljesen szedve, féktisztítóba voltak áztatva, de nem lett semmivel sem jobb. A természetes elhasználódásból eredő kopást tisztítással sem lehet orvosolni szerintem! Mi a garancia arra, hogy ez a "javítás" később nem bosszulja-e meg magát máshogy! Egy motorgenerál nem kis pénz! Én a helyedben alaposan megfontolnám a kockázatokat!
  8. Kzotya

    Motor

    A búvárcső kerek, az biztos! Az ebay-en most néztem meg a kerek nyílású pumpa x18xe-hez 90 400 090 cikkszámon van fotó, x20xev-hez és x18xe-hez is hozza az ovális lyukút, annak a cikkszáma 9 129 092!
  9. Kzotya

    Motor

    A kiegyenlítő tengely a blokk alján van, a főtengely hajtja fogaskerék áttétellel direktben, úgy tudom némelyik x20xev-ben van ilyen (legalábbis a neten már láttam ilyet) egy külön kerettel van a blokkra rögzítve a teknőn belül (lehet, hogy ez is szerepet játszhat abban, hogy a katalógus szerinti pumpa nem jó) Az enyém ugyan x18xe de mint már ezt többször tárgyaltuk a két blokk teljesen u.a., még a főtengely is elméletileg, ha nincs a fent említett kettős kiegyenlítő tengely beépítve. Én annak idején azt hiszem c20ne pumpát vettem a vaterán és simán jó minden része! Holnap megnézem már a kibontott pumpa cikkszámát!
  10. Kzotya

    Motor

    mind a 2 moci nagyblokkos, sőt szerintem c20ne/c20xe szivattyúnak is jónak kellene lenni rá!
  11. Kzotya

    Motor

    Az igazat megvallva elég régen volt ez (kb 6 éve), de úgy emlékszem, hogy csak be-be villant, de azért fentre is eljuttatta az olajat, a régi pumpa megvan még, ha gondolod próbára elviheted!
  12. Kzotya

    Motor

    Az új ilyen sokban különbözne a régitől, hogy egyáltalán nem lehet felrakni?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.