Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

afonya

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.109
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

afonya névjegye

  • Születésnap 1974-08-10

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://
  • Yahoo
    afonya_3

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest XVI
  • Érdeklődés
    minden ami berreg

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    99' Chrysler Town & Country
  • Város
    Budapest

afonya's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. afonya

    Dízel

    Azzal nem szoktam dicsekedni, de felér két egynyolcassal. :D 17L/100Km :D
  2. afonya

    Dízel

    Az már a múlté. Átadta a helyét a Nagy autónak. :P 3.8L, V6. És benzines.
  3. afonya

    Dízel

    Üdv. Szerintem van valami levegősödési probléma. Habosodik a gázolaj, és telenyomja buborékkal a porlasztócsúcsokat. Olyat nem szokott csinálni, hogy kicsit felpörög a motor, anélkül, hogy a gázra léptél volna? Nézd meg a résolajcsöveket is. Ne legyenek lerongyolódva, esetleg eldugulva. Valahol lehet egy nem tökéletesen záródó illesztés. Nem cseréltél mostanában gázolajszűrőt?
  4. afonya

    Dízel

    Üdv! Kb. egy éve olvastam róla a neten, a bogyó déli részén (Ausztrália) nagy divat a dizelt gázosítani. A nagy európai gyártók is elkészítették a saját cuccukat, csak -mint nagyon sok más- ez is beletelt egy kis időbe míg eljutott hozzánk. Szerencsére már van hazai is: http://www.autogaz-szerviz.hu/autogaz/portal/dieselgas http://diesel-gas.hu/ Hollandiában, Angliában, már régóta használják ezeket nagy megelégedéssel, és ott komplett készleteket is lehet vásárolni. Úgy tűnik, hogy azért itt is változik a bürokrácia, és hamarabb engednek az új technológiáknak, lehetőségeknek. Hurrá! :D
  5. afonya

    Dízel

    Üdv! Szerintem ez utobbi lesz a befutó. Bár isuzun még nem csináltam, de a "Lukács" és a "Főnök" így működik.
  6. afonya

    Motor

    Lehet nem is a motorral van baj? A váltórudazat is lehet bibi, de ez csak egy ötlet. Kompressziót mértetek?
  7. afonya

    Motor

    Üdv! Ezt gondold végig. A vezérlés minden hengerre egyformán kihat, mint ahogy azt Invictus is írta. Az, hogy csak egy henger nem negy, a gyújtás, esetleg a törött gyűrűk okozhatják. Ez utóbbi nem valószinű, amennyiben korábban működött. Tehát matass egy kicsit a gyertyakábelek körül, hátha megtalálod a hibát. (Nem akarok senkit kioktatni, de a kábelnek is két vége van :icon4::-) )
  8. afonya

    Dízel

    Nekem a szűrő előtt van egy kis műanyag átlátszó szőrű, és azon is látszana a bubi, de nincsen. Illetve ami van, az a kezdetek óta ott van és ott is marad mert benne rekedt. Nem ereszti vissza az anyagot és eddíg sem tette mióta a tavasszal kicseréltem a visszacsapó szelepet. Az érdekes az, hogy akkor nem csinált ilyen dadogást és leállást, csupán eluntam az életem mire beindult. Elképzelhető az, hogy a mostanában bele öntött csodaszerek, (souri, STP, Benzin, persze nem egszerre) oldottak le valami taknyot az adagoló belselyéből és azt kellet kidolgoznia? Elképzeltem amint megdagad a porlasztócsúcs -mint a rajzfilmekben-, hogy kikőpje a susnyákot. :-)
  9. afonya

    Dízel

    Sorstársam! :-) Csak nem "Lukács" adagolód van? A jlenség előtem sem ismeretlen, bár a motor nem ugyan az a tipus. Bár a napokban kezdte elfelejteni a dolgot és már alig észrevehetően dadog ketőt-hármat, de már nem áll le. Az okát nem tudom, mint ahogy a leállás okát sem tudtam kideríteni. Biztosan szemmelverték, vagy ráolvastak, csak már elmúlt. :-) Különösebben nem bánkódom miatta, de azért engem is érdekelne mi okozhat ilyen "fantomfájdalmat" ezeknél a NagyNyugatiTeljesítményű autóknál. :-)
  10. afonya

    Dízel

    A gond az, hogy ha megállok az iskola előtt és míg szolnak az ügyeletesek a gyereknek, meg összeszedi magát és elindulunk, Kb. 20 - 35 perc, már tudja produkálni magát. Olyan visszacsapó szelepem van beépítve. A hideg indítás meg nem jelenthet gondot mert fűtött garázsban áll és +5 fok alatt semmilyen formában nem hajlandó a beindulásra. Ezt volt szerencsém az idei nyarat követő első "hidegebb" reggelen tapasztali, mikoris olyan fél- háromnegyed órás tömény szívát követően, (forróvizes borogatás, aksi töltés, folyamatos izzitás, ráolvasás, - persze csak szépnek, jónak nem neveztem - ) sikerült begejeszteni. Tisztában vagyok a helyzet komolyságával de jelen állapotban nem áll módomban orvosolni a dolgot. Karácsonyra egy teljes körü motorgenerált kértem a fa alá. Mos viszont mennem kell, mert jött a sofőröm a probléma tárgyával, és ha atechnika istene is úgy akarja akkor hazavisz vele. Ámmen.
  11. afonya

    Dízel

    A prlasztó csúcsokat a nyáron mérettem be és akkor csak a nyitási nyomást kellet beállítani rajtuk. (öt éve, Kb. 50.000 km-el ezelőtt cseréltettem őket, és most úgyanoda vittem ellenőríztetni is) A mér értékek Kb. így alakultak: 115, 120, 135, 125. A porlasztási képpel nem volt gond és vélhetőleg az azóta megtett 1.5 ~ 2 eKm sem hagyott maradandó nyomot rajtuk. Rajtam annál inkább. :-( :excl:
  12. afonya

    Elektromos

    Az nem lehet, hogy tengerentúli a darab? (jobb kormányos?)
  13. afonya

    Dízel

    Üdv mindenkinek! A hideg beálltával jelentkezett egy fura problémám. A jelenség a motor hőmérsékletétől független és túlnyomórész a beindítást követően jelentkezik. Az indítást után dadog, remeg, világos, már-már kék színű füstöt okád a kipufogó. Mintha három hengerrel menne. Egy határozott gázadásra - nem nyomom ki a szemét csak megemelem a fordulatot, fülre olyan 1500-2000 for/percig - megszűnik, maly leáll a gázadás ellenére is. újraindítva kezdi előlről, de már hamarabb bekövetkeznek a jelzett események, a végeredmény ugyan az. Ezt minden indítás során eljátsza olyan 4 - 5 alkalommal, majd mint aki magáhoztért a skizofréniából, személyiséget vált és hozza a régi jól ismert formályát. Abban az esetben ha csak öt-tíz percre állítom le akkoz sokkal enyhébb tüneteket produkál. Dadog kettőt, ránt egyett és megy tovább. Ötlet? Létezik hogy levegősödik a rendszer de nem folyik ki a zanyag a főődre? Ui.:a Woodoo papoktól már megrendeltem a viasz figurát ha más nem segítene. :-)
  14. afonya

    Dízel

    Ezt én is csak itt olvastam a fórumon, hogy egy Biguli (értsd Zsiguli) gyujtáselosztó, vákumos alőgyújtásszabályozó dobját használta fel valaki erre a nemes célra, egy kis szögelést követően. Javaslom ollvass vissza. Úgy kb.1,5-2 évvel korábban volt erről szó, és ott első kézböl származó infókat találsz. U.i.: az én adagolómon egy régész gyakornok dolgozott, mert apró daranokból van összeregazstgatva a váhumdob külső háza. :-)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.