Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ZsomegaB

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Pest megye

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ZsomegaB's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdvözlet mindenkinek! Jó ideje vesződök a 2.5 V6-os Omegámmal. Gépműhelyben történő hengerfej felújítás (sikoltatás, szelepfenék stb) után visszaraktam a hengerfejeket. A vezérlést az összejelölések szerint összeraktam, és bár a motor működik és a motorelektronika sem jelez ki hibát, látszólag minden rendben. De nagyon erős szelephangja van az autónak. Nem is járattam sokáig (max. 2-3 perc). Mi lehet az ok? Lehet pontosítani a vezérlésen? Hogyan? Vagy hidrotöke probléma lehet a hengerfej javítás után?
  2. Komega! Tovább viszem a fonalat. Nem lehet, hogy valami levegőmennyiség szabályozónak van ki a lelke? Attól is nehez indul, ha túl sok levegőt kap. Üdv ZsomegaB
  3. Szia Omegatárs! A vízhőfok jeladó, a V-blokk közepén, hátul a a tűzfalnál lévő vízcsőnél van. Ehhez le kell bontani a motor tetejét, szívócsövet hogy hozzáférjél. A másik. Én egy német interneten boklászva találtam egy e-mail címet, ahol kb. 15 kötetből álló szervízköny csomag szerezhető be, a '94-~99-ig gyártott Omegákhoz. Kb (120-150 EURO). Én még nem leveleztem velük, de igéretesnek tünik. Az elérhetőség: info@opel-handbuch.de Egyébként nekem is majd kell ez a fejezet. Ha gondolod szövetkezhetnénk és közösen megvehetnénk ezt az irományt és fénymásolva megosztanánk. Omegás üdvözlettel ZsomagaB
  4. Hello Mindenkinek! Milyen méretű TORX "bit-fej" kell a 2.5 V6 motor hengerfej leszorító csavar kitekeréséhez. (Van egy német nyelvű szerelési leírásom, de MKM-916 célszerszámot ír). Van-e valami technikája, a kitekerésnek? Köszönettel várom segítőkész írásaitokat. Üdv. Mindemkinek ZsomagaB
  5. Hello Mindenkinek! Szeretném saját kézbe venni, az autóm rendberakását, úgyhogy első lépésként egy szerelési könyv, amolyan (csináld magad) kellene. Tud valalki segíteni, hogy hol lehet ilyen beszerezni, vagy másoltatni? Válaszaitokat köszönöm! ZsomagaB
  6. Köszi a vigaszt, de ha nem csepegne alul az olaj, akkor én is betudnám elégetésnek. De szemmel látható mikor megállok valahol, hogy elkezd csepegni. Mielőtt kicserélték a szelepfedelet, előtte lemosták a blokkot és akkor látmi lehetet, hogy honnan szivárgot az olaj. Lehet, hogy a mostani olajfolyás is fenn állt akkor, de olyan kis mértékű volt a másikhoz képest, hogy nem látták. Viszont reggeli hír, hogy a vízből is fogyott egy újjnyi. Szerinted lehet összefüggés?
  7. Köszönöm a hamarjában rögtönzött választ. A szakival felveszem a kapcsolatot. Nos a hajbokolásnak vége. Az olajfolyásról még annyit, hogy 600-700 km-ként fél-háromnegyed liter utántöltés szükséges. Azt hiszem ez, az üzemi olajfogyasztásnál több.
  8. Üdvözlet Mindenkinek! Teljesen új vagyok ezen a fórumon. Mondhatom elkötelezett Opeles vagyok. Kérném a Tisztelt "hallgatoság" és Opel-szaktudosók segítségét. Egy V6-os motorú '94-es Omegám van. Sajnos megjelent az olajfolyás a motorblokkon. Ki lett cserélve a főtengely szimmering, a szelepfedél tömítés, a szelepfedél. Ezek után is észlelhető az olajfolyást a motor utáni gépelem (sebességváltó-lendkerék) házán. A hűtővíz nem fogy és nem forr. Hol szívároghat el még az olaj? Tud-e valaki hasonló esetről? Mit kellene még kicseréltetni (hengerfej tőmítést, hengerfejet)? Tud-e valaki ajánlani szaktudóst? Ez álmaim autója! Segítségeteket és hozzászolásokat elöre is nagyon köszönöm! Köszönettel ZsomegaB
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.