Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tommyboy81

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szécsény

Legutóbbi látogatók

519 profile views

Tommyboy81's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Asztra f-be való német nyelvű board computer eladó. 11000 ft.
  2. Sziasztok! Az autó egy asztra f x16sz motorkód. A következő dolog történt: Jöttem vele hazafelé sötétben, egyszercsak büdös, égetszagot éreztem, aztán elment a műszerfal vilgítás, és a 2 hátsó lámpa világítása. A biztosítéktáblt nézve az ablaktörlő biztosítékja teljesen ráolvadt a táblára, és persze az sem működött. Másnap délelőtt elkezdtem nézegetni ráadtam a gyújtást az autóra, aztn a váltószoknya és hamutartó felől, fehér füst jött fel.Elvittem autóvillamossági szerelőhöz, aki "elvileg" megcsinálta. Az ablaktörlő biztosítékját kivezette, a műszerfal világítás jó. Ott nem néztem, de a 2 hátsó lámpa tovbbra sem világít, pedig a biztosítékok jók, az izzók jók.Felhívtam a szakit, aki azt mondta, 1 hét múlva ér rá megnézni, pedig nekem folyamatosan kéne este az autó, munkábajárás miatt. Esetleg van valakinek valami tippje, hol keressem a hibát?
  3. Tommyboy81

    Motor

    Köszönöm a válaszokat. Akkor nem kell aggódnom még, meleg motornál össze lehet nyomni a vízcsöveket. Az olaj sem fogy, és nem is habzik, ha belenézek.:)
  4. Tommyboy81

    Motor

    Köszi a választ.Azt még megtudnátok mondani esetleg, hogyha 95-100 fokos motornál lecsavarom a kiegyenlítő tartály kupakját, kinyomja a nyomás a vizet, hidegegebb motornál nem.Ez természetes? Továbbá járó üzemmeleg motornál, levettem a vízcsövet. ami oldalról a kiegyenlítő tartályba megy, de nem jött rajta semmi víz. Nem kéne folyamatosan keringeni a rendszerbe a víznek?
  5. Jó megoldás. Az enyémnek is sporthangja van, tuti kifúj valahol. :)
  6. Tommyboy81

    Motor

    Sziasztok! Nekem is magas az alapjárat, 1500 körül van mindig, ha kinyomom a kumplungot akkor mégtöbb. Hibakódra a 22-est dobálja, ami ha jól tudom gázpozíció hiba.Leszedtük a nagy fekete kupakot, és arra lettünk figyelmesek, tele van az egész sárgás színű trutyival. Ez esetleg utalhat kezdődő hengerfej problémára?A kupak belsejében jól látni, hogy a kartelgázcsőtől jött a sárgás trutyi.
  7. Tommyboy81

    Motor

    Te is ki tudod olvasni, íme: http://www.opelforum.hu/topic/1823-hibakod-leolvasas/
  8. Tommyboy81

    Motor

    Hali! Nálam ugyanez a probléma volt nemrégen. Melegebb motornál, intenzíívebb gázadásnál berángatott! Nálam a harmonikacső volt alul szétmenve, a csere megoldotta a problémát. Érdemes még megnézni a vákumcsöveket a motortérben, a fals levegő is ilyen tüneteket produkál. Hibakódot villogtattál?
  9. Köszi a válaszokat! Bocsi a hülye kérdésekért, de semmennyire se értek az autószereléshez. A fojtószelep-érzékelőt azt hol találom? És az Ecu-t? Annyit tudok, hogy bent van valahol a kárpit alatt, de merre?
  10. Üdv, Köszi a választ.Megnéztem a csöveket amiket mondtál, elvileg azok jók, ha jókat néztem.:) Igen, le lett falazva fizikailag is, de lehet hogy a baj itt van.Hajlékony, alulemez szerű dologgal falaztam le, kandallózásnál használják, ezt az anyagot. Kicsit hasonlít az alufóliára, de attól erősebb.Falazás után mentem egy próbakört, az autó teljesen megváltozott, nem torpant, új erőre kapott. Leállítottam, pár óra múlva mentem vele, aztán visszatért megint a torpanás.Egyébként ez a torpanás se mindig egyforma, van amikor csak 5.-ben jön elő, van amikor minden sebességi fokozatban.
  11. Nemrég vettem a verdát, elég olcsón. A motrot még az előző tulaj cseréltette, ez a lehetőség kilőve, hogy oda visszavigyem. Gondoltam ráköltök valamennyit, és lesz egy jó verdám, hát lehet hogy nem is keveset kell rá költeni.
  12. Sziasztok! Nekem egy X16SZR motorkódú f astrám van, ami motorcsere után lett beletéve, előtte Egy C16NZ motor volt benne.Sok gond van a verdával, de legnagyobb az, hogy nagyobb gázadásnál megtorpan, főleg nagyobb sebességi fokozatokban.A Check engine folyamatosan világít benne.kivillogtattam a hibakódokat, a 47-es, 33, és 22 jött ki. az EGR szelep le lett zárva, de a probléma továbbra is fent áll.Egyébként se a belső, se a külső ventillátor nem megy benne.Az alapjárat néha jó, néha meg ha kinyomom a kuplungot felmegy.Néha olyat is csinál, hogy teljesen lemegy az alapjárat, és lefullad.Valami ötlet?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.