-
Hozzászólások
64 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
alibi's Achievements
Newbie (1/14)
4
Hírnév
-
Valakinek sikerült már megtudni hogy mi is okozza ezt a szervo gondot? Hogy egyik pillanatba megy, utána nem, utánna megint!?
-
Sziasztok. Járt már valaki úgy hogy a műszerfalon, minden, például víz, fordulatszám, kilóméter, üzemanyag, ha meleg a kocsi, nem működik! Ma reggel 04 órakor mentem vele, minden szuper, de mikor már meleg volt a kocsi, le állítom, és ujjra indítom, már nem csinál semmit,,, vagy is annyi van mindig, hogy az üzemanyag mutató, az lent a piros vonalnál reszket, de semmi más. És a kocsi az indul, megy meg minden, csak a mutatók nem csinálnak semmi!??
-
Sziasztok. Járt már valaki úgy hogy a műszerfalon, minden, például víz, fordulatszám, kilóméter, üzemanyag, ha meleg a kocsi, nem működik! :) Ma reggel 04 órakor mentem vele, minden szuper, de mikor már meleg volt a kocsi, le állítom, és ujjra indítom, már nem csinál semmit,,, vagy is annyi van mindig, hogy az üzemanyag mutató, az lent a piros vonalnál reszket, de semmi más.
-
Sajnálom hogy Te nem értetted, mit szerettem volna kérdezni, én tudom hogy így nem lehet megmondani mi lehet a baj, de talán valakinek volt már hasonló, és tud segiteni! Igazából, volt is aki privátban írt is és sokat segített! Egyébként nem vagyok felháborodva, hogy nem tudod mi a kocsi hibája, mert hisz, igen, látatlanba, senki nem tudja megmondani. Én is csak tanácsot szerettem volna kérni.
-
Na,, meg lett a problema a kelepelés, kiküszöbölve!!! Köszönöm a nagy segítséget, mindenkinek!!! Főleg azoknak, akik csak annyit tudtak segiteni, hogy vigyem szerelőhöz!!! Szerintem, ha majd nekik is lenne valami gáz a kocsival, szerintem, felesleges is ide írni, hanem egyből vigyék a szerelőhöz! Nekem nem hidrotőke, hanem a szívósort le kellett szedni és abban valami lemez fel volt lazulva, és azt kellett meghuzni. Ja, és nem Tvimport a kocsim, nem az a szelep kelepelt.
-
Sajnos nem nagy a szerencse eddig, már 3 szerelő hallgatozott, de nem lelik a gondot. Az utolso szerelő dugo törést mond, mivel bizonyos fordulatokon nem kelepel a motor, mert azt mondta ha h töke, az kelepel mindig, ha vez teng akkor is. Itt Debrecenbe nem sok szerelő van sajnos aki el is kezdené szerelni.
-
De nagyon hasonlít a ehhez!!!!
-
Igazad van,, csak simán Z14XE !! Akkor még mindig nem sikerül kideríteni a kelepelő okát.
-
Ez szomorú hogy az enyémbe nincs, mert akkor lehet könnyebb lett volna a dolog, már mint a hiba lehet meg is lenne!
-
Az enyém nem twinport, de vajon ennél is van ez a karocska?
-
Sziasztok. Elkezdett a kocsim kelepelni, de rendesen!!! Hallgatóztam nála, olajbeöntőnél, de inkább valahonnan, hátulról a szívó sor felől érkezik a hang, azt néztem rajta, hogy a szívósor nekem nem műanyag házas, ha nem alumínium, úgy nézem. Aztán addig füleltünk még a cimbivel, hogy arra is rá jöttünk, hogy fordulat függő, mert ahogy adom a gázt, úgy szaporázza a kelepelést, igaz van egy fordulat, amin csendbe marad, kb 2200-nál. Nem bírunk rájönni, mi a manó lehet az ami átalakította az 1.4 16 benzint, dízellé!? 2003 évjárat Z14XEP Hidrotőke lenne? Vagy főtengely csapágy? Vagy van az enyémen is a szívósoron az a kar ami zörögne? Ha tudtok köszönöm előre is a segítséget!
-
Milyen cégnél vetted? B..di, max,, nix??
-
Sziasztok ki milyen első lengéscsillapítót szokott venni, mert ugy érzem, ki ment sajnos és cserélnem kellene. Nem akarok nagyon drágát, de nagyon gyengét sem, tudtok ajánlani párat?
-
Ez így van!! Nekem mikor meg vettem a kocsit, rögtön cserélni kellett a stabilizátor rúd belső két gumiperselyt, sajnos, mert zörgött az egész kocsi döcögős útun, az meg van bőven. Ja, és a cseréje, eléggé, macerás, sajnos, mert a motort kicsit le kell hátul ereszteni, különben 2 kicsi csavart nem lehet kivenni. Más a két szélső kutya csont csere, az nagyon egyszerű, ott csak a kereket kell kivenni! Ja, és nekem még a stabil pálcám átmérője sem az volt mint amit adtak a boltban, vissza mentem, vagy 3 szor, mire el hitték, hogy nem 22 es a stabil rudam!! :D
-
Szintén zenész,,, ugyan ez a gondom nekem is! Csak én mikor megvettem a kocsim, tárcsát cseréltettem fékcentrumban, mert gumisnál mikor voltam, mondta hogy a tárcsám nagyon sza...! Így úgy gondoltam, a szuper, nem rázos tárcsám, kicserélem egy sokkal jobbra, "ami ráz most már" !! De sajnos 2 hetet bírt, aztán fékezésnél elkezdett rázni a kormány, vissza vittem, felszabályozták a kát első tárcsát, utána megint szuper volt vagy 3 hétig, de megint kampec neki! Majd vennem kell szerintem valami szuperebb tárcsát a szerencsétlen kocsimra!!