Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Greg_hun

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    122
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Greg_hun last won the day on Március 10 2017

Greg_hun had the most liked content!

Greg_hun névjegye

  • Születésnap 1987-04-14

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://vintageaudio.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F 1.6Si Caravan
  • Város
    Kerepes

Legutóbbi látogatók

937 profile views

Greg_hun's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Hírnév

  1. Greg_hun

    Futómű

    Néhány kép: Festve Beszerelésre készen Beszerelésre készen 2 Féltengely
  2. Greg_hun

    Futómű

    Köszönöm! Továbbá köszi mindenkinek aki segített, infót keresett és tippeket adott, hogyan lehet összehozni a bal első futóművet. Elkészült, új külső feltengelycsukló, belső gumiharang, zsírozás, 74mm-es kerékcsapágy és hozzá való 22 fogas agy, új szimmering a váltóba, rozsdátlanított és festett F-hez való rugótányér és csonkállvány, újszerű felütközésgátló gumi + pótolva lett az alsó csillapítógumi is. 4 hét ment rá. Következik a jobb oldal .
  3. Greg_hun

    Futómű

    A féltengelyanya meghúzási nyomatékát tudja valamelyikőtök esetleg (ami a kerékagyba rögzíti a csukót)?
  4. Greg_hun

    Futómű

    Ezer hálás köszönetem, ez alapján sikerült rendelni agyat és csapágyat is! Miben tér el a dízel féltengely és a nem dízel (kis/nagy blokkos)? A váltófelőli és a csuklófelőli végére gondoltam (a két ricnis vége, hogy írtam ), utóbbira gondolom ha 22 fogas, akkor nem megy rá a nagyhoz való csukló (29 fog) és így erre kisblokkos agy. Bár az alapján, hogy létezik 22 fogas 39mm átmérőjű agy, amivel végül is össze tudom hozni, semmin nem lepődnék meg.
  5. Greg_hun

    Futómű

    Vagyis nem fogok tudni venni ilyen kerékagyat? A dízel féltengely két ricnis vége más méretű?
  6. Greg_hun

    Futómű

    Tudja valamelyikőtök esetleg, hogy létezik-e olyan kerékagy, ami 22 fogas, de bemegy a nagy kerékcsapágyba (74mm külső átmérő, 39mm belső átmérő, 39mm szélesség)? Nekem kis csapágy volt (64*37*34), sikerült szerezzek két bontott csonkállványt, de ebbe a nagyobbik csapágy való, így az agy sem lesz jó hozzá. Amennyire utánanéztem, abból az derült ki, hogy 4 féle csapággyal és 2 féle aggyal (22 és 29 fogú) gyárottak F-et.
  7. Greg_hun

    Futómű

    Azt hogyan tudom megnézni, hogy a belső csukló kottyan-e? Még egy hétig szét lesz kapva, addig gondoltam megoldom amit lehet, mert az eddigi sz@r futóművel nehezen élek együtt.
  8. Biztos láttatok már csoda dolgokat, de én ma bef**tam ezen. Kihúztam a váltóból a féltengelyt, hogy egyszerűbb legyen majd rárakni a külső csuklót meg zsírozgatni... Zotya írta a leírásban, hogy egy kis olaj folyhat ki. Nekem kifolyt az egész. Miért? Ki nem találjátok: nincs ott a szimering. Nem csak elkopott, nincs. A kihajtás a váltónál telibe olajsaras, és amikor tavaly cseréltem váltóolajat, csodálkoztam is, miért volt olyan kevés benne. Megvan az ok. Másik érdekes a bal ABS szenzor. Mivel egy remek Kadett gólyaláb van ami ABS szenzorfelfogatás nélküli, a féktárcsa mögötti hővédő lemezen áttoltak egy hosszú 5-ös csavart, szakszerűen alátéttel, mert a lyuk nagyobb volt mint a hatlapfej. Erre szereztek egy fémtuskót, amibe belekalapálták a szenzort! Nem jön ki, beszorult. A tuskó és a lemez közé távtartónak két 6-os anyát tettek... Ahogy a lemez mozgott menet közben, darálta a szenzort, de a biztosítékot is ki kellett venni, mert minden fékezésnél működött az ABS. Kókányos búbánatos öreganyját, aki ezt így összerakta.
  9. Uhhuhhú, jó ára van, bontott lesz ebből. Nem sürgős egyáltalán, nehogymár viharban ízetlenkedj ott tükörrel . Meg igazából az már megvan, hogy 4 féle lehet, majd felkeresek néhány bontót, viszem magammal a cikkszámokat aztán nézegetek. Csak legutóbb mikor bontóban jártam (Pesti úton XVII. ker-ben van 2 legalább) elhajtottak, hogy már a G Astra is kifutó náluk.
  10. Ki árulja és hol? Jó lenne ha stimmel az ami a zacsin van. 90473953 ez a jobb oldali gyári, 52-es végű meg a bal párja. Mondjuk most csak a bal oldala van szétszedve.
  11. Igen, én kis tükörrel néztem és lámpával bevilágítottam, de előtte letisztítottam a sarat fogkefével. Nem egyszerű mert lefelé is van, meg tükrözve is így
  12. Sziasztok! Lehet, hogy emlékeztek, régebben írtam hogy az autóm bal eleje lejjebb van mint a jobb (nem kicsit, szétnyírta az 1,5 éves kormány gömbfejet). Kitörő örömmel jelentem, hogy megvan az oka. Féltengelycsukló csere miatt szét kellet szedjem a bal oldalt és ha már ott jártam kiszedtem az egész gólyalábat mindenestül. A gyári száma 90334219, a fellelhető adatok alapján ez egy E Kadett kabrió bal gólyalába. Akkor már megnéztem a jobbat is: 90334233 - ez meg a kabrión és kisárúszállítón kívül az összes E Kadett jobb gólyalába. F Astrát nem szereltek 9033-as számmal kezdődő gólyalábbal, de még Classicot sem. Legalább stimmelne a két oldal, de nem (jobb-bal páros csak az utolsó számban kell különbözzön). Ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Esetleg ha van valamelyikőtöknek kiszedett jobb-bal gyólyaláb és/vagy le tudná valahogy olvasni a gyári számokat, azt elképesztő módon megköszönném Alul a csonkállvány hátulján van Elméletileg ennyi féle lehet: 12 90375390 308304 KNUCKLE,STEERING,RH 1 12 90375389 308303 KNUCKLE,STEERING,LH (NLS.- NO REPLACEMENT PART) 1 12 90473953 308307 KNUCKLE,STEERING,RH 1 12 90473952 308199 KNUCKLE,STEERING,LH 1 12 90375392 308306 KNUCKLE,STEERING,RH 1 12 90375391 308305 KNUCKLE,STEERING,LH 1 12 90496652 5308002 KNUCKLE,STEERING,RH (EXCEPT JAPAN,THAILAND,TURKEY) (EXC.BAD ROAD PACKAGE) 1 12 90496651 5308003 KNUCKLE,STEERING,LH (EXCEPT JAPAN,THAILAND,TURKEY) (EXC.BAD ROAD PACKAGE) 1
  13. De már lehet, későn írom Én azt hittem, hűtjük, nem fűtjük... Eléggé meglepődtem szétszedéskor, hogy jött kifelé a víz.
  14. Greg_hun

    Motor

    Kitakarítottam a pillangószelepet meg a házát, összerakáskor tömítettem mindent pasztával (de csak módjával), zsír, kenőanyag, ahova kell éééés... Olyan halk lett az autó, hogy el sem hiszem. 3000-es fordulatnál kezd hallatszódni, előtte már 2000-nél zavart ahogy pörög. Plusz sokkal könnyebben pörög fel, stabil gyönyörű az alapjárat, jó hang (értsd: nem kehes Astra hang ), abszolúte megérte 1 hetet szenvedni vele. Végre valami, amitől érezhetően jobb lett.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.