Jump to content

melyon

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    100
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

15 Segítőkész

melyon névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Város
    Baja

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Legutóbbi látogatók

482 profile views
  1. Szia - ha vágsz, ha nem ... amíg a szelep jó és nem ereszt át addig nem lesz gond, az új szelep elvileg nagyon sokáig kell, hogy bírja. ha tönkre megy, akkor első körben ereszti a gázolajat, majd később a hidegindítással lehetnek kisebb gondok mivel az csak a hideg motornál működik. Üdv.
  2. Igen, nekem nagyon jó a tapasztalatom Márton Csaba tudását és a hozzáállást illetően. Maximálisan segítőkész és ennek a tudománynak ő a Professzora. Üdv.
  3. Szia Tudomásom szerint az EDU csak egy jelerősítő. Az ECU vezérel mindent, de az ECU az immo-val össze van párosítva. - de erre szerintem megint Csaba tudja a biztos választ, Ő profi benne. Üdv.
  4. Szia Márton Csabát felhívnám a helyedben... Ő nagy mestere ezeknek a motoroknak. (20/9853321) Üdv.
  5. Szia ezek azért elég durva dolgok amiket írtál, de sajnos bármi benne lehet a pakliban. A generátort azért megnézetném, hogy nem szívárogtatja-e az olajat.... én is szívtam már vele, bár szerencsére csak itthon. Mondták, hogy ugye típushiba. Nálam már jó ideje van tartalékban egy főtengely jeladó (hall elem) .... még sohasem volt vele szerencsére gondom, de annyit írtatok már itt róla, hogy beszereztem egyet. Igazából ha minden jó jelenleg akkor nagy esély van rá, hogy ott sem lesz vele gondod. Nekem már 440e van benne, a kuplung csere kb. 280e -nél volt, jelenleg is hibátlan. A vízpumpa állítólag nagyon sokat kibír, persze ha nem gyári hibás. Az is 280-nál volt cserélve, azóta is jó. Szóval ennyi. Igazából szerintem nyugodtan letudod azt a 2000 -2500 km-t. Azért annyira nem sok az. Üdv.
  6. Szia nem akarlak elkeseríteni, de ha EDU-s lesz akkor bizony egyszer csak meg fog állni.... első jelek azok a bizonyos szaggatások, utána elindul-nem indul.... csak utána viszont nem indul el többé, csak EDU-javítás után. (Az enyém anno szénné égett....)
  7. a másik általános konstrukciós hiba az EDU (adagolóvezérlő) mellett, még a generátor szokott lenni. érdemes megnézni. (a harmadiknak pedig, bár ez most nem tartozik ide, az olajszivattyút meghajtó bordás kerék lelazulása. de ilyen problémám szerencsére nem volt... megnéztük.)
  8. Szia. Márton Csaba Tel.:+36/20 985 3321 Hívd fel és meséld el neki a gondod. Üdv.
  9. Szia egyetértek astra hsz.-el szerintem is olvastasd ki újra és nagyon valószínű, hogy (EDU) adagoló elektronika gondod lesz/van. Bár valószínű nem fog rá kódot adni, nem mindig szokott..... és még egy dolog, nem kell utat tervezni, mert ha ez a gond akkor teljesen meg fog állni/ Mi már sajnos, vagy inkább szerencsére ezen túl vagyunk. Egy javaslat: Hívd bátran Márton Csabát és meséld el neki a gondod. Nagyon segítőkész! Egyébként Csaba mindent maximálisan meg tud oldani ami a két rendszám között van. Üdv.
  10. - egyenlőre bontott van benne Kb.: 4000,-Ft volt... sürgősen kellett ezért van az benne. Amúgy csak megrendelésre lett volna kb. 3-5 nap és azt mondták elég húzós ára van. A helyedben sürgősen megnézetném honnan folyik valóban az olaj ... ha ez a cső az netán akkor pillanatok alatt elfolyhat az összes oalajd. Azt mondták nagy szerencsém volt, hogy azonnal észrevettem és csak kb. 2-3 deci folyt ki. Rossz rágondolni... pldul. ha autópályán menet közben.... azt már csak akkor venné észre az ember ha kivillan az olajnyomás lámpája...
  11. ezt sajnos nem tudom, de megy az oldalán lévő vákuumszivattyúra egy elég durva olajcső (ez marton.csaba2-nek szól...) , nálam ez lett cserélve nem rég. Nagy szerencsém volt, mert pont a garázsba álltam be és akkor kezdett el folyni, így azonnal észrevettem. Üdv.
  12. nálam y17dt... kb.: 10... 15 Km után 5.-ben eléri az üzemi hőfokot olyan 3/4 fűtésnél, de ha lapjáraton ketyeg akkor visszaesik a mutató, vagy ha csak harmadikban- negyedikben megyek hideg motorral akkor a 80 C -ig sem megy fel... régebben többen írták már, hogy ezeknek ilyen a fűtése vagyis inkább nem melegedős típus. Viszont egyik kollégánk már azt is írta régebben, hogy a thermosztát állítólag el tud mozdulni a házban és átereszt. Állítólag kellene lennie a thermosztát mellett valamilyen távtartó- vagy kitámasztó gyűrűnek ami nem engedi elmozdulni a házban. De ezt én is csak olvastam. Még nem álltam neki ezt megnézni. Üdv.
  13. Szia - anno 'BigNose' erre a jelnségre ezt írta y17 dt-hez: " Nem akarok okoskodni, nem tudom "még mit" csinálhat a felsőholtpont jeladó, .......... Ami ismerős ettől az egységtől, az inkább a hullámzó alapjárat. Beindulás utáni erőtlenkedés, majd többszöri leállás. " szóval talán segít. Üdv.
  14. Szia pontos méretet nem tudok, de mást igen: ......http://www.opelforum.hu/topic/109-d%C3%ADzel-motorokkal-kapcsolatos-k%C3%A9rd%C3%A9sek/?do=findComment&comment=1054202....... Üdv.
  15. - igen elvileg takarítható féktárcsa tisztítóval fújtam át meg levegővel úgy hogy "adogatsz" neki 12 voltot. a turbónyomás szabályozó az ugyan olyan szelep mint az EGR vezérlő, csak más a felfogatása mert 90 fokkal el van forgatva a feje..... ennyi ..... és az EDU (adagoló vezérlő) mögött van rögzítve.... elég sz.r helyen. Itt beszélget róla sokat "betegkutya" és "commodore" : """"http://www.opelforum.hu/topic/109-d%C3%ADzel-motorokkal-kapcsolatos-k%C3%A9rd%C3%A9sek/?page=323""""" nem egyszerű hozzáférni.... én nem tisztítottam hanem cseréltem. Üdv. (y17dt)
×