Jump to content

bcslaci

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    20
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

6 Semleges

bcslaci névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

Város, Autók

  • Város
    Békéscsaba

Legutóbbi látogatók

358 profile views
  1. Sziasztok! Omega, zafira BC gombos ablaktörlőkar jó a G astrába (2008-as) ? Köszi
  2. Hivatalosan nem rakhatod bele, mert nem változtathatod meg az eredeti jóváhagyási jellel rendelkező lámpatestet. A ködlámpán nem lesznek rajta a DRL jelzései.
  3. Meghibásodott vagy kontakt hibás valamelyik bal oldali index izzó.
  4. FME-A csatlakozó, 50 Ohm impedanciájú kábelre, szóval biztos, hogy GSM vagy GPS antenna lóg/ott a másik végén vagy az antenna most is ott van és ez a vége készülékbe csatlakozott.
  5. Valami nagyfrekis csatlakozónak tűnik. Beépített telefon kihangosító külső antenna toldása? GPS-es fejegység külső antenna toldása?
  6. Szerintem fentről a kis lyukon benyúlva lehet valami rögíztő pöcköt elnyomni és kicsúszik. Itt egy cikk hozzá: http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/07/16/szerszam_szombat_elektromos_dugaszszerelo_koffer/
  7. A DRL két vezetékét nyugodtan rakhatod egy lyukba
  8. A forgalmazó szerint az egy csomóba összekötegelt plusz kábel okoz zavarást, egy próbát megér ha zavar és így van szerelve szétbontani és úgy is kipróbálni. http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=135692504&t=9209399
  9. http://indafoto.hu/bcslaci/image/22461887-bb994e72/user http://indafoto.hu/bcslaci/image/22461885-77b52482/user Nekem is oda van kötve, a kék biztosíték vezetékére van kötve, nyitható wagóval, a késes cucctól még az autóvillamosságis eladó is óva intett :D Az akku pozitívra ne köss semmit, mindkét pozitívot a kapcsolt helyre kösd, testet meg bárhonnan kaphat a kaszniról, ahol nem festett csavar alá tudod tenni.
  10. Többféle keresőt szoktam használni, ezt a yahoo dobta ki.
  11. Kis kínai gyártja, legalábbis a tokozás stimmel, ha bírod a nyelvet lehet küld egyet http://www.114ic.com/ic/11511C_KOSMOS4.html
  12. Elvileg így is jónak kellene lenni, de az ördög nem alszik. Kis szintű jelet én árnyékolt kábelen vinnék, nem biztos, hogy ettől megjavul - elvileg a rádió fémházán belül árnyékolt helyen van, nem kellene zavarokat összeszednie, de én kipróbálnám. Ez inkább valami tápfeszültségen érkező zavar lehet, amit az autó generátora okoz (ha akkus üzemnél, de a töltőt csatlakoztatva nem jelentkezik) és valami LC szűrővel kéne próbálkozni, Vagy lehet még földhurok probléma is amit itt jól kitárgyalnak : http://elektrotanya.com/?q=hu/content/erosito-bugas-autoban
  13. Kazetta helyett már applikáltam be BT és MP3 lejátszót, csak itt nem raktam kapcsolót, hanem be kell tolni a kazettát és akkor vált át. A motor ki van kötve így az nem zúg, az előerősítőt is kigyomláltam így vonal szintű jelet kaphat a bemenet. Az ellenállást a motor helyett teszi be, lehet az elektronika figyeli a terhelést és be kell csapni, hogy lekötött motorral jól működjön.
  14. A CAR 300-ban TDA 7348 van, szintén 3 bemenettel, szerintem ugyanúgy működik mint az 500-as http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/25141/STMICROELECTRONICS/TDA7348.html Bár ebben a videóban más megoldást választanak: https://www.youtube.com/watch?v=a32neZo3McY
  15. Az IC gyári adatlapja 2,2 mikrót ír, de ez biztos nem gond. Ami feltűnt a linkelt leírásodban, hogy nem az IC 3-as lábán van az analóg GND-n bekötve az utólagos bemenet test pontja. Meg kellene mérni, hogy a te általad használt testpont ugyanaz e mint az IC 3-as lába.
×