Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

HaPetya

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    329
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    4

HaPetya last won the day on Szeptember 9 2017

HaPetya had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.231 profile views

HaPetya's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

48

Hírnév

  1. HaPetya

    Futómű

    Nem, széttartást kell beállítani. Távolságban: 0.5-2.5mm, de széttartásban, két kerékre.
  2. HaPetya

    Elektromos

    Van megoldás, de jó idegek kellenek hozzá. Már velem is eljátszotta. Ülést teljesen hátra húzod, belülről kárpitot leszeded és kézzel ki tudod reteszelni a zárat, hogy kinyíljon az ajtó.
  3. Vagy a belsőkeringetésnél szív falsot vagy a tankszellőztetőnél. Az egyik az "ufo"-hoz megy, a másik a szellőztető ventilátor kapcsoló felett levő gombhoz.
  4. Lehet még fals levegő. Érdemes leellenőrizni a fékrásegítőt, az egr-t és a vákuumrendszert. Simán leszereled a vákuumtömlőket és kézzel elszorítod a végét. Ha kisimul a motor járása, akkor abban a körben van a hiba.
  5. HaPetya

    Motor

    Nem érdemes túllépni ezt a határt, mert elmászik a vezérlés és sok lesz a kip. gáz visszaáramlás, ami lerakódást okoz a szívószelep tányérján.
  6. A szívócsövet mindig fűti a hűtőfolyadék. Függetlenül, hogy az utasteret fűtöd vagy sem. Máshol lesz a probléma a dadogásra, nem gondolnám, hogy hűtéssel kapcsolatos.
  7. Mintha nem szállítana eleget a benzinszivattyú. Próbáld ki azt, hogy 50 mp-ig (emlékeim szerint utána ír hibakódot) próbálsz gyorsítani, lehet, hogy ad egy szegény keverékes hibakódot. Csak tipp.
  8. Nem lesz jó. Ha megbontod, akkor hengerfejtömítést és csavarokat biztosan cserélni kell. A hengerfej egyből elválik a blokktól, a hengerfej meg a vez. tengely ház nem, mert az meg ragasztva van. Érdemes végiggondolni egy hengerfejcsavar előfeszítő erejét. Tonnákról beszélünk...
  9. Ez olyan szintű olajfogyasztás, hogy én nem gondolnám hogy a hengerfejben lenne probléma. Én a dugattyúgyűrűkre néznék rá.
  10. HaPetya

    Elektromos

    Igen Zotya, köszönöm arra gondoltam.
  11. HaPetya

    Elektromos

    Tengely végén nincs rajta a rugós határológyűrű.
  12. Elektromos gázpedál. A vezető csak az igényét jelzi a pedál pozíciójával. Azt majd a ECU határozza meg, hogy mennyire nyitja ki a pillangószelepet. Környezetvédelmi oka van, hiába van meg az igény, a pillangószelep csak szépen fokozatos nyit, ahogy emelkedik a fordulatszám.
  13. HaPetya

    Kormánymű

    Nekem is ez volt. Semmi különös nincs benne, a tömítések elvesztik a rugalmasságukat, esetleg megkopnak. A vezérlőorsó felet van egy szimmering, valószínűleg az enged. Én nem ajánlom a bontottat, mi a garancia, hogy az jobb állapotban van. Kétfajta kormánygéppel szerelték az astrakat. Az egyik a ZF (német), a másik a Saginaw (amerikai). Elviszed egy spéci műhelybe, ahol ezzel foglalkoznak és A-tól Z-ig felújítják, lesz egy tuti kormánygéped.
  14. HaPetya

    Fék

    Nagyon nehezen vagy körülményesen lehet szabályoztatni a hibrid felépítése miatt. Én próbáltam korábban felszabályoztatni kiszerelt kerékaggyal, de rosszabb lett.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.