Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

annonymus90

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    24
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    98" Opel Vectra B 2.0 16V
  • Város
    Karácsond

Legutóbbi látogatók

486 profile views

annonymus90's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Akkor ha a csatlakozók stimmelnek akkor mehet rá?
  2. Sziasztok Olyan problémám van, hogy hiányzik a klíma csövéről a 2 nyomáskapcsoló. Digitklímáról van szó. Szereztem 2 nyomáskapcsolót, de az manuál klímásból van. Az mennyire lehet kompatibilis? Jah ×20×ev Elöre is köszi Dani
  3. annonymus90

    Motor

    Sziasztok Azt szeretném kérdezni, hogy főtengely jeladót nagyon nehéz kicserélni? Ahogy nézegettem, úgy látom hogy a műanyag borítást le kell venni, amihez le kell bontani a motortartó bakot is. Ez okozhat valami bajt? A másik kérdés, a vezetékének a másik vége az hova megy? Az injektor alatt elvesztem a nyomát. Azért akarom kicserélni, mert olyat csinál, hogy van mikor be sem indul, vagy menet közben fullald le (ahogy gurul tovább a kocsi újra beindul) és utánna világít a motorhiba lámpa, néha a tc is. Ha ilyenkor leállítom, sokszor be sem indul újra, csak ha várok vele 10 percet. Kivillogtattam, 0335 főtengely jeladó Ja majd elfelejtettem, 98' x20xev Előre is köszi Dani
  4. Igen, én is arra gondoltam, hogy valami nagyobb baj adódik az ecetezéstől. Na nembaj, akkor kiderítem hogyan is kell kioperálni aztán meglátjuk mi lesz
  5. És a radiátort mennyire nagy macera kibontani? Próbáltam neten keresgetni, de nem találtam egyértelmű dolgokat. Hogy álljak neki?
  6. annonymus90

    Elektromos

    Sziasztok Meg lett a "nagygázra rángatás" és az ingadozó alapjáratot okozó hiba. A fojtószelep potméter csatlakozóját felcserélték egy másikkal, plusz volt egy-két kontaktos érintkező és néhány vezeték már ki akart esni a csatlakozóból. De a szerelő gyorsan megtalálta, cserélni sem kellet semmit Ugyhogy most hasít a szekér
  7. annonymus90

    Elektromos

    Köszönöm utánnajárok a dolognak A tankszellőztetőt hol találom? És az ECU? Anyósülés alatt?
  8. annonymus90

    Elektromos

    Generál előtt is meg-meg torpant, de nem ennyire Az üzemanyaggal lehet valami, mert tankolni csak nagyon lassan tudok. Gyorsan lekattan a cső, mintha már tele is lenne a tank. Nyáron volt cserélve az ac pumpa egyik csöve mert meg volt törve, de ez a tankolós dolog már akkor is volt. Most délután azt vettem észre amikor kézzel húztam a gázt a motoron akkor hallottam egy olyan "szívó" hangot amikor megtorpan A fojtószelep poti csatlajozóját leszedtem, a kábelének a szigetelése fel van vágva de benne a drótok szigetelése ép, szigszalagot kapott.Ennek a kábelnek hova mehet a másik vége? Akkor ki tudnám mérni hogy nem e szakadt
  9. Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Nincs fűtés az autóban (98" b vectra x20xev) a szerelőm cserélt termosztátot de arra nem javult( bár azóta nem megy 90 fok fölé a víz) Aztán kiderült hogy a radiátorral lesz valami, mert a bemenő cső forró, a kijövö meg kicsit sem.Azt mondta hogy engedjem le a vizet és öntsek bele ecetet, járassam azzal hátha kitisztul. Lehet hogy segít? Ja meg a kipufogó alatt a motor egyik fagydugója kirohadt. Azt hogyan lehet kiszedni? A cseredarab már megvan hozzá, csak nem szeretnék nagyobb kárt csinálni. Előre is köszi Dani
  10. annonymus90

    Elektromos

    Bocsánat, hogy nem írtam be Amiket produkál: - hidegen nagyon nehezen indul, vagy egyáltalán nem - nagyobb gázadásra berángat, elég nehezen gyorsul - az alapjárat sokszor 2000 környékén mozog, plusz néha olyan mintha beragadna a gáz, mert volt olyan hogy váltottam 2-be és nem értem a gázhoz, az autó mégis gyorsult... Elég sok minden szét volt szedve, mert volt egy motorgenerál. Utánna fel lett újítva az önindító, új gyertyák, gyertyakábelek, főtengely jeladó, a folytószelepnél is lett cserélve egy szenzor?potméter?(valami ilyet mondott a szerelő), az alapjárati motor is ki lett pucolva. A kopogásszenzorral nem foglalkozott mert azt a hibakódot ő nem látta, én meg azt sem tudom hol keressem A gázpedál pozíciós szenzorra is gondoltam, mert a pedálnak volt egy kis holtjátéka mielőtt el kezdte húzni a bovdent, mostmár nincs holtjáték. Nem tudom nem-e elállítódott Remélem nem írtam nagy marhaságokat és nagyjából érthető a dolog Ja x20xev-ről van szó
  11. annonymus90

    Elektromos

    Sziasztok! Rég jártam erre, most kaptam vissza az autót 4 hónap után... Van egy két hibakódom, nem tudom lenne e rá valami ötlete valakinek ha jól számoltam a villogtatásnál akkor a három kód a következő P0325, P0120, P0505 keresgettem már a neten, meg itt a fórumon is, de nem tudtam meg sok mindent A kódok jelentése megvan, csak az a kérdés, hogy mihez is lehetne kezdeni velük? Ha valaki tudna valami frappánsat, hogy merre induljak, azért hálás lennék Előre is köszi Dani
  12. Sziasztok! Most megy majd műszakira az autó és gondoltam - Úgyis eléggé szét van kapva minden elől-hátul - hogy jó lenne egy vonóhorgot is feltenni. Sikerül bontottat szereznem. Az lenne a kérdés, hogy ezt mennyire bonyolult bekötni? Olvastam valahol hogy van a műszerfalon visszajelzője is. Az is fog működni így, hogy gyárilag nem volt rajta horog? Ja ez egy '98-as sedan b Vectra Előre is Köszi Dani
  13. annonymus90

    Elektromos

    Hála égnek (lekopogom) egyben megúszta a plexi is, elég könnyen lejött
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.