-
Hozzászólások
41 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
hanis's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Szia! Hááát, a Schillernél GM olajat használnak, az már most biztos, hogy nem 30000-ként fogom cserélni, ahogy ők akarják, hanem 15000-ként elviszem, inkább fizetek 1 plusz olajcserét évente. A GM olajjal is vannak fenntartásaim, de azt majd meglátjuk..
-
Szia! Alapvetően egyszerre 30-40 km megyek kb 120 km/h tempóval az M0-on. Valami egyéb karbantartást(amit én, mint felhasználó eltudok végezni) igényel a turbó? köszi
-
Szia! Én Michelin Crossclimate-t használok most már két éve. A mostani tél elég kemény volt ráadásul dombtetőn lakóm, ahol nincs hótakarítás, de nem voltak gondjaim. Évi 25-30000 között megyek 85-90% a M0-on Budapest és Üllő között. A rátanítás abban az esetben kell, ha felnivel cserélem vagy akkor is ha gumi van csak lecserélve? Mi van akkor , ha nem végzik ezt el? Csak hibajel vagy nem is lehet használni? Ezt gondolom csak szakszervizben lehet megcsinálni vagy egy felszereltebb gumis műhely is tudja? köszi
-
sziasztok! Rendelés alatt áll egy A14NET - 1364 cm3 103 kW (140 LE) J Astra. Mivel nem volt még turbós autóm, ezért gondoltam mielőtt megjön beszerzek pár infót, üzemeltetési tanácsot erről a típusról. Azt tudom, hogy inditás után és leállítás előtt a turbót vissza kell hűteni és 1 percig érdemes járatni, ehhez hasonló praktikus tanácsok érdekelnének . Ezt is 2000 fordulat körül érdemes bemelegíteni, mint a régi H astrámat? Mikor kapcsol be a tudbó? Bemelegítésnél bekapcsoljon stb? Láncos ez a típus? Válaszokat, tanácsokat előre is köszönöm: Hanis
-
Sziasztok! Rendelés alatt van egy 1.4 T astra sedanom, mielőtt megjönne beszeretnék gyűjteni pár infót. Ami számomra új és sötét folt, az a keréknyomás ellenőrző rendszer. Most azon gondolkozom, hogy vegyek télire egy acél felni garnitúrát vagy michelin 4 évszakos lesz. 2 éve használom, amúgy nagyon megvagyok vele elégedve, az idei telet is végig csináltam gond nélkül. A téli gumicserénél mi a teendőm ezzel a rendszerrel, ha felnivel együtt cserélem a gumit és mi a teendőm, ha csak a gumi van cserélve felni nélkül? Előtte olvastam olyat, hogy csak a szelepház a lényeg, de a gumicseréknél a szelepet kidobják,az magát a szelepházat nem érinti? köszönettel:hanis
-
Sziasztok! Ismét vettem egy garnitúra felnit és ezzel kapcsolatban lenne megint kérdésem. Egy A Zafiráról vettem gyári Opel felnit, aminek a mérete 5/110/65 15x6,5 ET43 Az én Astrám felni mérete 5/110/65 15x6,5 ET35 Nem igazán értek hozzá, a múltkori kérdésem válaszaiból kiindulva 8 mm beljebb lesz a kerék, de a srác, akitől veszem azt mondja, sem tehermentesítő, sem alufelnihez csavar(külön) nem kell, mivel ez gyári felni. Tényleg így van, mivel készüljek, hogy ne a gumisnál érjen meglepetés? Jó ez a gyári felni nekem? Előre is köszönöm
-
Szia! Inkább kis gázra bakkecskézik. Ha araszolgatásnál nagyobb gázt adok, akkor nincs gond, de ha csak éppen gázt akarok adni, akkor rángat. Kigyorsításnál is érezhetően 2500-3000 felett indul meg. köszi
-
Sziasztok! Nekem is hasonló hónapok óta húzódó gondom lenne, egyre inkább azt gondolom,olvasom, hogy itt kéne keresnem a probléma megoldását. A jelenség röviden, 3000 fordulat alatt van egy kis gondolkodás betorpanás, és olyan 3500 felett kezd el húzni az autó. Nyáron melegben, klíma használatával meg főleg felerősödik a jelenség. Amikor dugóban araszolok nagyon alacsony sebességnél, mikor csak szinte gurulok alap fordulaton, nem tudok úgy kevés gázt adni , hogy ne kezdjen el rángatni az autó. Rángat, én meg bólogatok, mint egy kezdő vezető, a kuplunggal és plusz gázzal kell játszanom, hogy ne fulladjon le. Egy 1.6 Z16XER motorkódú kombi Astrám van. Egyre inkább az EGR-re gyanakszom(olvasások után), de nekem sem hibakódom, se semmi nincs ezeken a tüneteken kívül. Mi lenne a teendőm? Legutóbb a komputeres a szelepfedelet akarta velem kicseréltetni 71000-ért a kipufogó gáz visszavezetés miatt. Válaszokat előre is köszönöm
-
Szia! Igazából ha fent lesz, akkor tudom megmondani, hogy zavar-e. Gumit nem akarok venni, mert 3 hónapos Michelin gumijaim vannak. Tegnap elhoztam a felnit, annyi látszik, hogy másik kerékanyák kellenek, később azt is megkapom. Ami még kérdéses, az a tehermentesítő gyűrű. Ki kell cserélnem, mennyi különbséget bír el? Ha minden igaz, akkor 65-ös tehermentesítő van benne, cserélnem kell, hol tudok pontosan utána nézni? Adtak hozzá papírokat, a vizsgánál szükségem lesz rá vagy nálunk nem olyan fontos?(a Németeknél állítólag az) köszi
-
Neked is köszi
-
Köszönöm!
-
Köszönöm a választ. Közben leírtam, hogy valamit benéztem és így csak a minimális ET szám eltérés a kérdés. A 15-ös felnit az előttem leírtak miatt nem adnám fel, ráadásul most vettem rá egy vadi új Michelin garnitúrát 17.000/db áron. 16 v 17 -es gumiba tuti nem ennyi lenne az ára. köszi
-
Szia! Valamit félre érthettem, közben kiderült, hogy 6.5-es "csak" az ET szám más köszi
-
Köszönöm a gyors választ! közben kiderült, hogy vagy a srác mondta rosszul, vagy én értettem félre valamit, de nem 6-os, hanem 6.5-es. Annyi a "gáz"(ha gáz egyáltalán), hogy ET 35 helyett ET40. Majd ti remélem megmondjátok mennyire gáz. Amúgy a méretem 6.5*15 5*110 ET35 míg a srác felnije 6.5*15 5*110 ET40, remélem beleférek. Gumi nélkül vettem 40-ért, fenntartva az a jogot, hogy ha itt azt mondjátok nem jó, akkor visszalépek, de remélem ilyet nem mondtok:) köszi
-
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van e jelentősége, hogy 6 v 6.5 a felni szélessége? Most ajánlottak egy garnitúra alufelnit, a Astrám felni mérete 6.5*15 ET35 5*110 és 195/65R15 gumi van rajta. A srác azt mondja minden klappol 5*110 , de csak 6*15 az ET számot nem mondta, mert meg kell nézni, de 35-re emlékezett. Megvehetem e? Ha az ET szám nem stimmel, akkor meddig mehetek el? köszi