Szia! Igen, köszi a tippet közben előrébb jutottam. A jeladókat már korábban megcseréltem, így zártam ki annak a hibáját.
Rámértem az ABS csatlakozónál is és a helyzet az, hogy a problémás lábakon a normál (0,3V?) helyett csak a század része (0,001V) jelenik meg feszültségként így arra tudok gondolni, hogy valahol kontaktos/szakadt/letestelt a kábel, magasabb fordulaton meg valahogy átszivárog valami minimális a jel és azt az abs felerősítheti így "normálisnak" tűnik.
Most ott tartok, hogy kábelt kéne cserélnem, csak nem nagyon férek hozzá az ABS csatlakozóhoz. Ki kéne szerelnem mindent a környékről és szétrobbantani a csatit? Mondjuk szerencsére 1-2es lábon van a jobb hátsó bekötve ha jól látom. Esetleg arra gondoltam, hogy megkeresem a jeladó kábelét és megpróbálom mondjuk a felénél vagy hátul egy szakaszt kicserélni és megnézni, mi történik. A kérdéseim:
- A jeladó és az ABS között már semmilyen eszköz nincs? Köthetek a jeladóra egy átmeneti kábelt és közvetlenül bedughatom az ABS csatiba, így kizárva a kábelhibát?
- Van valamilyen szinkód táblázat hogy a küszöbben futó kötegből megtaláljam a jeladó kábelét? Vagy más ötlet? Hol jön fel egyáltalán a jeladó kábele, mert nem vagyok teljesen biztos benne, a hátsó ülés alatt találtam egy köteget ami esélyes lehet, de rajzon úgy láttam hogy hátrébb megy. Esetleg a hátsó lökösnél? (kombi)
- Mindegyik autovillamosságis elhajtott eddig, pedig tényleg lehet hogy "csak" egy kábelt kellene cserélni... Esetleg egy omega szakit tudtok ajánlani aki hajlandó ezt a konkrét kábelt kicserélni nekem?
Köszönöm!