Jump to content

Bmájki

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    122
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Bmájki last won the day on Március 10 2016

Bmájki had the most liked content!

Hírnév

33 Segítőkész

Bmájki névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1970-05-31

Város, Autók

  • Autó(k)
    Astra G Z16XEP
  • Város
    Budapest

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest
  1. Általános műszaki problémák!

    Akkor valamit elQrtam. OneDrive-t használtam a képekhez. A számítógép nem az erősségem. Megpróbálom másik képmegosztóval.
  2. Általános műszaki problémák!

    Most sikerült megnéznem. Először az ajtóknál a gumikat le kell húzni elől és hátul is. https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9da1rrTyL2P0DtD0 Az B oszlopnál a burkolatot is le kell húzni, elég a felső világos részt. Ha úgy jobban hozzáférsz, akkor lebonthatod az A oszlop burkolatát is. A tetőkárpitot minimálisan kell bontani, de a térelválasztó rögzítőjét ki kellett vennem. Kis pöcköket belülről ki lehet nyomni (hajlított csavarhúzó vagy imbuszkulcs). Ha már kint van kb. 3 mm-t akkor fogóval határozottan (nem túl erősen, mert szétnyomod, nem túl gyengén, mert lecsúszik) ráfogva ki lehet húzni. https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9eymODm2AFr30P-8 https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9eVB9SDJqpZZNtU8 Ezután vettem ki a kapaszkodókat elől és hátul is. Kis pöcköt lefelé kihúzod, utána tudod a kapaszkodót kivenni. https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9dBQ11yqwQ8JTrXM https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9eDNlK4bAzrgBMVA A fekete fém tartóra figyelj, mert be tud esni. A szélén vannak kis fülek, azok el tudnak hajolni. https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9djurb0HUpY9wyhI A hátsó rész bekötéséhez én elhoztam a kábelkorbácsot is a bontóból (2 db, jobb, bal), ami az első világításhoz ment (piros, szürke, barna). Az első világítást kiszedtem, egy drótot (akinek van behúzója az azt) hátra dugtam a kapaszkodóhoz egyenesen, a kábeleket rögzítettem +szigszalag, nehogy kicsússzon vagy karcoljon. A tetőkárpitot csak óvatosan feszegesd. Valamennyit enged, de könnyű megtörni. Könnyebb, ha az A oszlop burkolata nincs fent. Én csak addig mertem erőltetni, amíg a kezem befért alá. A kábeleket előre húztam, a hátsó kapaszkodónál bekötöttem. https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9cAkZ-DWXIXGuV24 https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9cuN9gxplP2g3FX0 Ha cseréled az első világítást, térképolvasósra, akkor kell hozni áramot is hozzá (ez nekem még hátra van, nem tudom, honnan lenne érdemes). Itt viszont le kell venni az A oszlop burkolatot, hogy le tudd vinni a kábelt. A gyári vezetékben fekete színű. https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9ahFNAwOTlV6yA0w Néhány változatom van itthon. 1, ultrahangos, gyári riasztóshoz: https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9bqgqYWwOv4E5EgY 2, forgatható térképolvasós: https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9b2DcTHeCE4_oFPQ 3, fix térképolvasós, sötétített: https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9bcc05cGNg6lwDw8 4, és persze a gyári: https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9bIEeKkLThfR2bFo A kábeleket elől az első világításra kötöttem, testpont pedig adott. https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9a9sLYrNxEMA1F7w https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9ek_T9sGmzXfBTG4 Ezzel oldottam meg: https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9c_BqxN6xje81Yao Én cseréltem az izzókat is ledekre. Elől a hosszabb verzió, hátul a rövidebb fért el.https://1drv.ms/i/s!AlTRmNaxcpA9cYt7zpZg-vxN-Os Teljesítményből a lehető legerősebbet raktam be. Az első először gyenge volt, de később találtam erősebbet és most már rendben van. Vissza szerelés előtt ellenőrizni a világítást, hogy megfelelően működjön minden. A fokozatosan halványodó fény megmaradt, de nem tart a teljes sötétedésig, hanem kb. a felénél lekapcsol. Ha zavar, akkor ne rakj bele ledet. Szerintem nem gond. Visszaszerelésnél, amikor a kapaszkodókat rakod vissza FIGYELJ A FEKETE KIS LEMEZRE!!!!!! Nekem az elsőnél sikerült benyomni az egyiket. Azóta is ott van a A oszlopban. Csak az első nap zörgött, amíg leért valami fix helyre. Ezért volt még egy köröm a bontóba. Térelválasztó rögzítő vissza, oszlop burkolatok vissza, ajtó gumi vissza, első világítás vissza. Az elektromos csatlakozásokat, ha kell szigeteld. Szerszám igény: Vékony, laposcsavarhúzó, csillagcsavarhúzó, és L alakban meghajlított erős valami (imbuszkulcs, csavarhúzó, laposvas egyéb kreatív megoldás) Bocs, ha túl szájbarágós néhány rész, de tapasztalatom szerint olyanok is szerelnek, akiknek nem kellene. Természetesen itt nincsenek ilyenek. Kb. 1,5 óra alatt meg lehet csinálni. Sok sikert.
  3. Általános műszaki problémák!

    Keresek egy feltöltő oldalt és küldöm, de szerda előtt nem megy.
  4. Általános műszaki problémák!

    Van világítás, bontóból vettem. A kapaszkodóba kell beépíteni.
  5. Általános műszaki problémák!

    Nekem a lámpa néha világít, néha nem. elm327-torque programmal nem ír semmit viszont a pedál tesztre kivillogja a 1113 kódot. Próbáld meg a pedálos kiolvasást.
  6. Általános műszaki problémák!

    Haverom políroztatta, de ne volt lakkozva, 3 év után most kezd újra homályosodni. Legközelebb lakkoztatni is akarja, talán akkor tovább bírja. Esetleg még ez:
  7. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    27e km alatt 1dl/1000 km-t nőni, az nem sok.
  8. Általános műszaki problémák!

    Bocs, lehet, hogy elkerülte a figyelmedet, de a kérdés erről szólt: "hideg indítást követően az elindulásnál a kocsi remeg. Ugyanakkora gázt nyomok és ugyanabban az ütemben engedem fel a kuplungot" Kevésbé tartom valószínűleg a 3-4 ezres fordulatot ebben az esetben, mert akkor már a csikorgó kereket vagy csúsztatásnál az égett kuplungszagot is írta volna. Nedves időben nekem is szokta csinálni. 4-5 indulás után abba hagyja.
  9. Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok

    Szia! A felújítás óta mennyit ment az autód?
  10. Gumi, felni kérdések

    Nekem ez van, Vredestein Quatrac 5. 2017 tavaszán vettem 85e. volt cserével, futómű állítással. Mentem vele kb. 35e. km-t (kevesebbet terveztem, de így jött össze). Első nyáron és télen nem volt vele gondom, város-országút-pálya vegyesen. Idén nyáron a nagy melegekben néha csikorgott, most nem csinálja . Majd meglátjuk, hogy a következő telet hogyan viseli.
  11. Általános műszaki problémák!

    A fűtés konzolt nem néztem, de nekem onnan indult az egész, hogy álltam egy busz mögött és láttam a hátsó részén, hogy a fényszóróm villog. Akkor kezdtem nézelődni és láttam az óracsoportnál is a villogást.
  12. Általános műszaki problémák!

    A fényszóród is villog? Nekem csinálta és feszültség szabályzó hibát mondtak. Olyankor a töltésem 13,4-14,6 között ugrált. Most nem csinálja, de sajna cserélnem kell.
  13. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok! Ma haza felé nem működött a ventilátor egyik fokozata sem. Na , mondom, ez hiányzott ebben a melegben. Bekapcsolom a klímát, hogy legalább a menetszél valami hűvösebbet fújjon. Nem kapcsol. Belső keringetés: nem kapcsol. Hátsó ablak fűtés: nem kapcsol. Otthon leállításkor a gyújtáskulcs furcsán fordult el. Valószínűleg nem állt vissza a helyére indítás után. Újra próbáltam és minden rendben működött. Hasonló helyzetben mozgassátok meg a kulcsot, hogy a helyére ugorjon. Most kenhetem a kapcsolót.
  14. Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Sziasztok! Dobott a gép egy 1113-as kódot. Elméletileg "Bemeneti rezonancia váltó mágnesszelep vezérlő áramkör". Mi lehet ez és hol találom a gépen? Z16XEP
  15. Szia! Sikerült valamire jutni? Nekem is fogy az olajam (z16xep) alapjárat rendben, olajbeöntő sapka könnyen lejön járó motorral, kompresszió rendben. DE: a kartergáz csőbe belefújtam a szelepnél (sz*r íze van) és a kihúzott olajpálcánál kijött az olaj. Utánna rájöttem, hogy az olajbeöntő sapkát ha leveszem az is jó. Amikor fújtam a csőbe, akkor jött ki a levegő. Jól következtetek, hogy át van szakadva a membrán vagy ennek így kell működnie. Kipróbálná valaki, akinek nincs magas olajfogyija? Köszi: Miki
×