Jump to content

Gola

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    32
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

3 Semleges

Gola névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

Város, Autók

  • Város
    Nagykanizsa

Legutóbbi látogatók

262 profile views
  1. Hali! Bár nem ilyen motorom van de a következő leírást olvasd el: http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/230/z16xep_vs_z16xer Itt pedig megtudod nézni a hibakódodat: http://opelmuhely.com/hibakodok Ezek alapján valószínűleg a kipufogó oldali vezérműtengelynek/szenzornak van valamilyen hibája. (p0014 -> Exhaust Camshaft Phasing Mechanics Malfunction)
  2. Utastér,belsőtér

    Sziasztok! Nekem is cserélni kellett a vezető ülést, sajnos a váz megsérült, és nem lehetett normálisan állítani. Vettem bontóban egyet, 10.000 Ft volt, tehát azt sem mondanám, hogy csak párban adják. (Sümegi bontó.) Karfás, nem ülésfűtéses ülés, természetesen a huzat teljesen más volt rajta, de ez nem érdekelt, mert nekem csak a váz kellett. Ahogy Koco is írta, viszonylag egyszerű róla lefejteni a huzatot a párnával. Ami nekem problémát okozott az a fejtámla tartó csövének lebontása, ezzel eléggé megszenvedtem. A többi része egyszerűen lebontható, csak idő kell hozzá, és a megfelelő szerszámok.
  3. Elektronikák, elektromos kérdések

    Okés köszi, akkor körülnézek egyéb oldalakon is aztán veszek egyet.
  4. Elektronikák, elektromos kérdések

    Annyit közel sem szeretnék rákölteni Elsősörban azért kellene, hogy ki tudjam olvasni a hibákat, illetve tempomatot raknék majd az autóba amit fel is kell programozni. Az a bajom, hogy nem vagyok képben ezekkel az eszközökkel. Gondolom az a Tech2 azért annyi, mert folyamatosan frissítik a szoftvert, és ezáltal egyre több dologra képes az újabb járművekkel kapcsolatban is. Na nekem erre nincs szükségem, mert csak egy Astra-H-hoz kellene. Egyelőre csak jófogáson néztem körül, és ott árulnak több OpCom-t is, eltérő verziókkal. Ami a lényeg, hogy semmi extra dolog nem kellene, csak amit leírtam. Alkalmasak ezek az eszközök erre vagy messziről kerüljem el, mik a tapasztalatok? https://www.jofogas.hu/magyarorszag?q=opcom
  5. Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok! Szeretnék vásárolni a közeljövőben egy diagnosztikai eszközt, elsősörban Astra-H-hoz. Melyiket javasoljátok OpCom vagy Tech2? Melyiknek mik az előnyei/hátrányai. Illetve, ahogy néztem OpCom-t lehet venni 10 ezer körül, többnyire 1.6-os verzióval hirdetik ez megfelelő? Mire érdemes odafigyelni vásárlásnál? Magyar nyelv számomra nem lényeg, elvagyok az angollal is.
  6. Jó példája megint csak annak, hogy miként is dolgoznak a szervizekben. (Tisztelet a kivételnek) Nem elég, hogy drága... Legutolsó esetben csináltatnék bármit is szervizben. Amúgy azok a gumi darabok vajon kijöttek a rendszerből? Mert vannak ott elég vékony csövek is ahol ezek tudnának még gondot okozni.
  7. Elektronikák, elektromos kérdések

    Több oka is lehet a problémának de valószínűleg az a baj, hogy nem tudod eléggé benyomni a mikrokapcsolót ahhoz hogy nyisson. Nekem legalábbis ez volt vele a problémám. Ha neked is ez akkor az alábbi videóban láthatod a megoldást. (Tudom, hogy ez kombi, de hasonlóan van összerakva a ferdehátú is, én lebontottam a sajátomat. Csak annyi a feladat, hogy egy kis, kb. 1-1.5 mm vastag műanyag darabot beragasztasz arra a helyre ami nyomja a mikrokapcsolót. Talán úgy derítheted ki egyszerűen hogy ez-e a probléma, hogy rápróbálsz egy jól működő astránál és akkor érezni fogod, hogy hol kell nyitnia. Ha a tiedet jobban meg kell nyomni hogy nyisson akkor egyértelmű.)
  8. Elektronikák, elektromos kérdések

    Nálam a kormánykapcsolókkal voltak gondok, össze vissza vezérelte a kijelzőt és sajnos az index is problémás volt. Egy éve szétszedtem és megforrasztottam, de sajnos az indexes problémámat nem oldotta meg, a kormánykapcsolók viszont megfelelően működnek hidegben is. Az index viszont nem jó nálam sem hideg időben, leginkább fagypont közeli hőmérsékleten vagy alatta. Szerintem azért nem jó ilyen hőmérsékleten, mert valahol még mindig problémásan érintkezik, és ez hideg időben jelentkezik. Lehet, hogy hülyeség de én szerintem a hőtágulás miatt.
  9. Alapjáraton én is érzékelem, hogy egyenetlenül jár. Lehúzott csatlakozó mellett az EGR szelep teljesen zárva van? (Z14XEP)
  10. Nem, nem volt szervízben mióta nálam van. Az anyag magától oldódott fel. Látszik, hogy több helyen hasonlít a két kép, nem lett belenyúlva.
  11. A kiegyenlítőtartály nálam így néz ki: (A bal oldali hónapokkal későbbi kép, valami miatt oldódott a lerakódás.)
  12. Én nem csináltam vele egyelőre semmit mert elkezdett eltűnni, halványodni. Már csak kis mennyiségben van jelen a tartály szélén.
  13. Az biztos, hogy a víz felszínén nem látszik olaj. Tehát csak a tartály szélére ült ki ez a sötét anyag. Korábban azt is írták, hogy a gumicsövek is okozhatják. Nálam egyébként elkezdett eltűnni, ezt sem értem hogy hogyan lehet, de pár hónap leforgása alatt sokat változott. Majd rakok be képet róla. Még annyival kiegészítem a hozzászólást, hogy az olaj sem fogy a motorból. Egy év leforgása alatt annyi sem ment el sehova, hogy meglátszódjon a nívópálcán (15.000 km-t mentem vele az alatt az egy év alatt.)
  14. Szia! Nekem is hasonlóan néz ki, én is írtam már itt a fórumon ezzel kapcsolatban. Elvileg a vízpumpa alatti tömítés fáradt el. (A vízkört és az olajkört is elválasztó tömítés.) Más is jelezte már ezt a hibát, többször olvastam itt a fórumon, valószínűleg típushiba.
  15. Egyéb csevegés

    Sziasztok! A jövőben kellene nekem valaki aki rendelkezik OP-COM-al tempomat felprogramozás miatt. A következő helyszínek jöhetnek szóba: Veszprém, Tapolca, Keszthely, Nagykanizsa. Köszi előre is!
×