Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tomi627

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Kótaj

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tomi627's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hello! Szeretnék némi tanácsot, segítséget kérni autóvásárlással kapcsolatban. Jelenleg C Vectra 1.9cdti 150 le és 2.2 155le benzin között válogatok mind a kettő egy formán 2007 évjárat 160-170.000 km vezetett szervizkönyv tehát normál állapot a koruknak megfelelő (vonatkoztassunk el tőle ,hogy ez akár kamu is lehet) .Kérdésem a következő lenne : mely típust érdemesebb választani egy ilyen korú modellnél ha a megbízhatóság relatív olcsó alkatrészárak és kisebb hibaszázalék a fő szempont. Szívesen várom a tapasztalatokat véleményeket, előre is köszönöm! üdv Tamás
  2. Hello! Szeretnék némi tanácsot, segítséget kérni autóvásárlással kapcsolatban. Jelenleg C Vectra 1.9cdti 150 le és 2.2 155le benzin között válogatok mind a kettő egy formán 2007 évjárat 160-170.000 km vezetett szervizkönyv tehát normál állapot a koruknak megfelelő (vonatkoztassunk el tőle ,hogy ez akár kamu is lehet) .Kérdésem a következő lenne : mely típust érdemesebb választani egy ilyen korú modellnél ha a megbízhatóság relatív olcsó alkatrészárak és kisebb hibaszázalék a fő szempont. Szívesen várom a tapasztalatokat véleményeket, előre is köszönöm! üdv Tamás
  3. Hali! Köszönöm a válaszokat nem volt célom nyugat-kelet kérdést csinálni belőle a világ sajnos nem fekete és fehér.... csupán informálódom és meghallgatok minden értelmes véleményt pro/kontra itt nem az a cél ,hogy kioktassak vagy kioktassanak csupán próbálom szélesbíteni a látóköröm :). Köszönöm ,hogy elmondtátok a véleményetek és tapasztalataitokat megfontolom őket , természetesen itthon is és külföldön is nézelődöm és ahol megtalálom azt az típust/állapotot/felszereltséget ami keresek ott fogok vásárolni remélem sikerrel. Minden jót! üdv Tomi627
  4. Magam is úgy vélem ,hogy a nyugati piacon nagyobb és jobb a választék és kevesebb a trükközés persze ott is résen kell lenni. Majd szétnézek szerencsére kint dolgozom úgyhogy lesz lehetőségem személyesen is utána járni a kínálatnak.
  5. Köszönöm nektek a tanácsokat! Sajnos/nem sajnos szervizekkel nekem még nem sok dolgom volt azt nem tudom laikusként megállapítani ,hogy hol mennyire értenek hozzá se ismerősöm se semmi ,de ha lenne is elsőre akkor is bizalmi kérdés lenne őket legalább már ismerem esetleg ha lenne tipp Budapesten Debrecenben Vagy Nyíregyen belül hova érdemes vinni az autót ... svájc az nekem kicsit messze van ráadásul nem unio fene tudja hogy mennek ott a dolgok.... az üzemanyag tapasztalataim szerint jobb volt (legalább is alacsonyabb fogyasztást produkált az autó) németben az @r@l kúton Linz-nél pedig az OMV-n tankoltam (utóbbi a Jet-hez képest volt jobb) egy "benzines" kollégám is így tapasztalta. A 150 Le szívósoráról én is olvasttam mondjuk én megelégszem a 120 Le-vel sőt az előző autóm sokkal gyengébb és nyomatékszegényebb volt mégis szerettem (ha sebességre és dinamizmusra vágyom arra ott a CB600f hornetem) , szóval ha ennyivel is kevesebb a hibalehetőség én bőven megelégszem a 100-120Le-vel. A lényeg az lenne ,hogy útközben ne hagyjon cserben és takarékos legyen a fogyasztás.
  6. Hello Fórumlakók! 1.9CDT vagy 1.7 cdt caravan vásárlásán gondolkodom. Kintről szeretnék hozatni egyet németből vagy osztrákiából úgy vélem ott jobb minőségű üzemanyagot és ellátást kaphattak. 2005-06 évjáratúakra gondoltam. Előző autóm 2.0 Di g caravan és 250ekm-el vettem 315 ig használtam és semmi gondja nem volt az én vezetési stílusommal a fogyasztása is kedvező volt 5.6-6 autópályán (hozzáteszem ránézésre is jó bőrben volt és tőlem 10ezrenkét kapott friss olajat szűrőt minden 2. cserénél pedig levegő és üzemanyag szűrőt is valamint adalékot is használtam valamint lehetőleg minden indulás előtt 4-5 percel beindítottam a motort és hagytam visszahűlni is). Elég sokat használnám havi 2-2500 km-ert úgy vélem emiatt is érdemes a diesel motort választanom úgy olvastam a fórumon,hogy a kettős tömegű lendkerék az EGR szelepek és a generátor hajlamos beadni a derekát. mennyire lehet megállapítani a motor állapotát egy szervizben ,mert egy opel szervizet szeretnék megbízni vele az előzőt is náluk vásároltam. ill azt szeretném megkérdezni egy hozzáértőtől ,hogy kb. mennyibe kerülhet felújítani egy ilyen motort ,hogy nyugodtan induljak el vele a hosszú utakra? Úgy vélem ha 1.2M ért sikerül hozzájutnom és 3-400ért rendbe hozni aztán kímélve használom lehet nem lesz a legjobb vétel ,de egy megbízható gazdaságos autót kapok a pénzemért vagy tévednék?Melyik motorral érdemes választani ha az előéletét nem vesszük figyelembe ezek közül:http://kepfeltoltes.hu/view/160226/astra_h_motorok_dizel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Mindenfajta segítséget előre is köszönök!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.