Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

KZsharingan

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

KZsharingan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! 1 hetes BOLDOG Opel tulajdonos vagyok. (Opel Astra G 1.7TD X17DTL kisáruszállító 201.000km) Céges autónak vettem, az árához képest szép állapotban van a motorja is szépen járt, leszámítva a reggeli indításokat. Legalább 2 izzítás volt szükséges a beröffentésére, de ezt a jelenséget a fórum olvasgatása közben már értelmeztem és elraktároztam. NO DE, jött a kötelező szervíz. Autóvásárlásnál mindig figyelek arra, hogy a megvételtől számított 2 héten belül cserélek rajta vezérlést, olajat stb. Egyik ismerősöm autószerelő, hozzá viszem 18 éve az összes autómat. Minden ment a maga útján, mikor is a vezérlés felrakása után beindítottuk az autót. Alapjáraton szépen ketyegett, majd 15 másodperc múlva kicsit ráléptem a gázpedálra és PUFF. Furcsa hang, motor leállt. A vezérlés átugrott, melynek következtében 3 szelep himba eltört. A fórumon azt is olvastam, hogy meg lehet oldani ezt a problémát is. Viszont a vezérlést a barátom nem tudja visszaállítani, mert a kedves munkatársa kora reggel úgy gondolta, hogy szétszedi újra a vezérlést. A kérdésem, segítség kérésem az lenne, hogy hogyan lehet ennél a típusnál jelre rakni mindent újra, az OPEL célszerszámok nélkül. Nagyon tanácstalan és szomorú is vagyok, hogy ez az első hetem a kis pöfékelőssel és máris összevesztünk. :-( Szeretnék segítséget kérni, hogy ilyenkor mi a teendő, illetve hogy a szelep himbákon kívül tud ilyenkor károsodni más is? 15 másodpercet járt az autó. A válaszokat és segítségeket előre is köszönöm Üdv Zsolt
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.