Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

iampeti

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    16
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

iampeti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. kedves Pjotr, köszönöm a választ. ELmondom: beülök, kulcs be, fék (automataváltó), indítok, amíg a fordulat az olajnyomás felálltát követően beáll, addig a telefon be a tartóba, övet becsatolom, garázstávirányítót előveszem. A kormányhoz nem is nyúlok. A héten tökéletesen indult minden nap, igaz, a garázsban mára már 10 fok volt. Hogy érted? Csak kíváncsiságból...neked indítás uán, ha rögtön tekered a kormányt, akkor leáll a motor? Mondom, amikor a fordulat beáll, akkor nyúlok a kormányhoz, és fordulok balra a teremgarázs kijárata felé. Motorindítás után rögtön soha nem kormányzok.
  2. Tisztelt Csaba, először is köszönöm a választ. Szándékosan nem írtam rögtön, kicsit teszteltem; másnap reggel hidegen az autó gyönyörűen indult. Aztán kedden nem mentem vele, szerda reggel megint elsőre indult. MEséltem egy kollegámnak, aki szerelőműhyelyben dolgozik (is), mondta, hogy hidegben az akkuban meg tud fagyni egy cella, és akkor elsőre nem indulhat be. Kint -8 fok volt, lent a teremgarázsban 0 körül, ráadásul napokig állt az autó. A szakszervizben is mondták, hogy az új akkuktól ne várjak 14 év élettartamot, a benne lévő gyári 14 évig bírta, ezzel gondolom jelenzték, hogy ne lepődjek meg, ha 5-6 éven belül cserére szorul, sokaktól hallottam hasonlót. Csütörökön megint nem használtam, péntek reggel szépen indult, igaz már 6-8 fok volt a garázsban. Szóval a többség eddig a hidegre fogja. Én nem értek hozzá. Ma is és tegnap is elsőre szépen indult már 10 fokos garázsban. Remélem, a probléma forrása a hideg volt, igazából semmilyen már rendelleneséget nem mutatott az autó.
  3. Sziasztok. A problémám a következő: Astra H 2004. 1.8 automata. Decemberben pár alkalommal másodjára indult be. Első alkalomra felpörget, majd ahogy a fordulat esne, lefullad. Másodjára az indítás tökéletes. (betudtam a hidegnak) Kapott új, gyári 65aH akksit, 2 hónapig nem csinálta, de már sokszor melegen is. Egyszerűen indítás után visszafullad, másodjára hibátlan. A gyertyák gyáriak, 12k km van bennük, akksi új, megkímélt darab az autó. Menet közben jól húz, semmi fulladás, semmi dadogás, megy mint a golyó. Valakinek van ötlete, hogy ezt mi okozza? Annyi info még, hogy visszafulladáskor, a piros akksi jel világít, a többi nem. EZ jelentheti azt, hogy valami az új akksi körül nincs rendben? Sárga motorlámpa menet közben se nem villog, se nem ég, semmi hibalámpa. Csak az akksi jel visszafulladáskor. (minden beavatkozás szakszervizben történt, és csak drága gyári cuccok kerülnek bele,) Hát nagyon köszönöm a tippeket. Rengeteg posztot megnéztem már itt, de ilyesmit nem találtam. Köszi!
  4. Sziaztok! ASTRA H 1.8. (kézikönyv szerint elektromos klímával szerelve). Egy hete lett feltöltve opel szervizes csinálta, hazáig lefagyott a kezem, gyönyörűen ment. Azóta meleget fúj. A kézikönyve szerint a menüben az Climate menüpontban ki és be lehet kapcsolni magát a klímát, ha pedig nem megy, akkor ECO feliratot ír -- egyébként nálam is most azt írja ki. De hogy tudok bemenni a Climate menüpontba? Mit nyomjak meg? A Board Computer csak a fogyasztási értékeket mutatja, a Settings menüben meg idő, nyelv, ilyenek vannak, semmi Climate. Van egy olyan gomb a hőfokszabályozó felett, hogy AUTO, de azzal is meleget fúj. A segítséget előre is köszönöm.
  5. Köszönöm a választ. Lesz olajcsere. Aztán abból töltögetek majd. Köszönöm.
  6. A kocsit használtan vettem, megbnézem majd a szervizkönyvét. Nem szarozom vele, csináltatok olajcserét, és aztán abból töltögetek majd. Köszönöm!
  7. Sziasztok, 2004-es astra h 1.8 125le. Kihúztam a nívópálcát, az alsó recés rész alaján az alsó kettő egység nedves. kb egynegyede a recés résznek. Töltsek rá? milyen olajat? 10-40W? Köszi
  8. Holnap elviszem egy kipufogóshoz (Karkus), ők is vizsgálják meg. Oké, náluk utángyártott van, de fele annyiba kerül 1 év garival.
  9. Amúgy reális, h egy gyári katalizátor 300k+ FT kerüljön?
  10. Eddig egyszer tankoltam az autóval, az is a Shellnél történt. 2 hete van nálam az autó
  11. a szervizes is amikor bejelentkeztem, azt miondta, hogy nagy eséllyel lambda, de a végén ők is meglepődtek, nagyon ritka a katalizátor hiba. lehet, hogy egyszer szar üzemanygot kapott, esetleg gyertyahiba miatt égetlen benzin került a rendszerbe vagy alulról kapott mechanikai sérülést.
  12. Mind a 2 szonda ugyanazt az érteket mérte, a hibakód is azt mutatta, h katalizátor hatékonyság küszöb alatt.
  13. Szia, Ma elvittem komputeres diagnosztikára, sajnos a katalizátor megadta magát, csere lesz, nem olcsó. Elég szerencsétlenség, h rögtön az elején ilyen magas költség hárul rám.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.