Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

N3szt0r

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Pécs

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

N3szt0r's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Esetleg egyeztessünk, mert nekem is egy c20ne van, csak 94 es. Enyémben elhúzható takarós napfénytető, fedélzeti komputer stopperrel, abs légzsák, elektromos első ablakok. Légkondi, kesztyűtartó hűtővel. Asszem a 95 től már raktak bele inmobilisert is. De nem bíztos, csak mostanában többször néztem az opel programot. Illetve Vectra b nél, ami 95 től volt kormány baloldalán fut egy 4 eres csati a tempomat karhoz. B nél már a tempomat is opciós volt, de az A ba is beszerelhető. Csak ügyesnek kell lenni. Megvan a hiba nálam, új rádió lehúzta frekvencia jelet.
  2. Valószínűleg igazad van, pedig az enyém klímás... Jók az öreg kocsik
  3. Kedves Fórumtársak! Nem rég kezem közé egy c20ne vectra 94 sedan vas. Érdeklődnék, hogy hol van ennek a pollenszűrője, mert az astra f helyén kerestem és ott nincs... Egyáltalán van benne? Már pedig az unix hozza a pollenszűrőt
  4. Sziasztok! Ezúttal nem tempomat gondom van. Meleg miatt megpróbáltam beindítani a klímámat, de a kompresszor valamiért nem indul. Tünetek: Gázzal fel van töltve ( 1 hónapja és van nyomás is rendesen) Indítógomb gombnyomás után világít. Klímaventilátor forog Kompresszor tárcsája áll. Hétfőn megy az opel szervízbe, de hátha valaki tud valami okosat. UPDATE: Hiba megoldva. Csápos nélkül nem volt látható, hogy a kompresszor csatiját elbaszta a kontár szerelő. Gyors hajtogatás után már ment is
  5. Helló! Ismételten jelentkezem a Vectra A tempomat miatt. Fórumos kollégának köszönöm, hogy az alapján kötöttem be, de valamiért el sem indul. 4 gyanúm van: 1: kilóméter óra mutatója bekötés óta alsóbb sebességtartományban "remeg", emiatt talán nem kapja meg a jelet? 2: Bekötéssel van valami 3: Bowden túl laza és emiatt nem működik? Sajnos csak kábelrögzítővel tudtam az eredeti bowden mellé eszkábálni. 4: Hibás egységet sóztak rám, esetleg valami módszerrel amivel lehet tesztelni? Válaszokat előre is köszönöm! Ui: Még mindig 94 Vectra A benzin 2.0i c20ne
  6. Szia! Angol - német nem probléma. Minimális olasz is belefér. Szóval igen Privátban küldöm.
  7. Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. Nem rég örököltem meg egy Vectra A 2.0 benzin (c20ne) gépet. Hosszútávon közlekedek, ezért szeretnék tempomatot szerelni bele. Már beszereztem az új 4 vezetékes index kart, a 2 pedálkapcsolót, illetve az vezérlőegységet. Viszont sajnos az eladó nem tudott segítséget nyújtani a bekötés részleteiben. Esetleg van itt valaki aki csinált már ilyet vagy van anyaga hozzá? néhány vezetéket ki tudtam következtetni, a kábel maradványok színezéséből, viszont a többi homály számomra. Gondolom a sebesség jelet pedig a műszeregységről kapja. Viszont ott hová kéne kötni? Előre is köszönöm a segítséget. Jövök egy sörrel!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.