Hard-ex

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    27
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

Hard-ex névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc
  • Születésnap 1987-09-26

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra G GCC 1.4 16V
  • Város
    Tatabánya

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    2800 Tatabánya Mártírok útja 66. 4/2

Elérhetőség

  • Skype
    hard-ex
  1. Sziasztok. Én tavasszal cseréltem. Vedd ki a kesztyűtartót. Behr nem szokott eltörni. Ez tipikus Delphi Keringetőlapát csappantyú törése. A kis villanymotornak nincs ezért végállása és forog folyamatosan. Ahhoz, hogy ne zümmögjön szedd le a csatlakozót. (kék sárga vezetékes csatlakozó). Javító készlet nincs csak egyben gyári házzal együtt, ami 18.000 Ft. Bontva 5-6.000, de oda kell figyelni, hogy ne legyen már az is megrepedve a csappantyúnál és a szigetelő szivacsok is meglegyenek. A csere macera. Kesztyűtartó ki, villanymotort leszerelni, alatta van a keringető ventilátor, amit szintén le kell szedni. Ezután ablaktörlőkarokat is le kell szedni, burkolatot eltávolítani és onnan is fogja egy csavar, ahonnan a levegőt beszívja. Jó kis munka, de megéri, mert félig belső félig külső levegőkeringetésed lesz, ha nem csinálod meg. Azt meg, hogy átfúrod és felfogatod fix külsőre szerintem sufnituning,. Bár persze egy időre megoldás.
  2. Szia. Köszi a választ. Tudom, hogy duplapost. Írtam magam is.
  3. Sziasztok. Valaki leírná nekem, hogy tetőkárpitot hogyan cseréljek? Mire figyeljek, hogy ne törjek el, semmit, mi a menete? Levétel és visszarakás. Előre is köszönöm. U.i.: Tudom nem ebbe a topicba illő, de megírtam a "Belsőtér" be is csak ott még nem reagált senki. Itt pedig nagyobb az élet és hát ha.
  4. Sziasztok. Valaki leírná nekem, hogy tetőkárpitot hogyan cseréljek? Mire figyeljek, hogy ne törjek el, semmit, mi a menete? Előre is köszönöm.
  5. Sziasztok. Én is kiolvastattam az előttem írók irományán felbuzdulva. 4 hibakódot kaptam. 0136 Lambdaszonda (Bank 1, Szonda 2) funkció rendellenesség 0170 Tüzelőanyag korrekció (Bank 1) funkció rendellenesség 0141 Lambdaszonda-fűtőáramkőr (Bank 1, Szonda 2) funkció rendellenesség 0302 2. henger felismert gyújtás kimaradás Itt a videót is megtudjátok nézni: Gyanítom egy azon dolog okozza a négy kódot. Van véleményetek, hogy mi lehet a pontos hiba oka és mi a teendő? Köszi előre is a válaszokat!
  6. Sziasztok. Vettem egy másik tetőkárpitot. Mielőtt leszedném a régit kiakarom tisztítani az újat. Ehhez szeretnék tanácsot kérni. Jobb felrakás előtt vagy utána könnyebb? Illetve mivel és hogyan célszerű? Lehet használni vizespórszívót? Köszi a válaszokat!
  7. Köszi a választ. Ha jól írom, akkor egy ilyet kell cserélnem? " Vákuumdob belső levegőkeringető" Elvileg ez kompletten minden és 13 ezer körül van.
  8. Sziasztok! Ismét hozzátok fordulok kérdésemmel. A belső levegőkerintetés kapcsolóját még soha nem használtam(fél éve vettem a G Astrám), kb. egy hétig hiába nyomkodtam nem történt semmi, nem világított és nem is zárt, tehát nem működött a kapcsoló. Na most gondolom a nyomkodástól életre kelt. Bekapcsolt állapotban világít és zár is, tehát működik a belsőkeringetés. Viszont előjött egy dolog. Mégpedig kikapcsolva halk búgás hallatszik, bekapcsolva hangosabb.. Ez normális? Meg valami apró fekete szivacsdarabkák szálltak ki a szellőzőből.. Erre szeretnék tőletek racionális választ kapni. Köszönöm előre is a válaszokat!
  9. Sziasztok. Z14XE Vízhőfokom 85-ig alig ért el. Kicseréltem a termosztátot. Most alig mozdul el az alapállásból. Lakott területen kívűl szinte teljesen visszaesik a hőfok. Vízszint okés. Cseréljek másik termosztátra. A mostani FEBI. Azt hittem lehet benne bízni, mert erre eddig senki sem panaszkodott.. Vagy takarjam le a hűtőt? Amúgy kellett már a csere... https://drive.google.com/file/d/0BxXlMcelIz2KYXZNU1BYU1hpYUU/view?usp=drivesdk Így nézett ki... Válaszokat és Tippeket előre is köszönöm!
  10. Szia. Fogalmam sincs, de rájöttem a megoldásra. Az immobilizert kell 4 másodpercig ott tartani a helyén és inaktiválja a riasztót.
  11. Sziasztok. 1. Ha a gyári kulcs távirányítójával élesedik reteszelésnél a riasztó, akkor az gyári lehet? "Nemvolt még riasztós autóm. " Eddig nem volt gondom a dologgal csak nem rég bemondta az unalmast az egyik kulcs és a pótkulccsal tudtam kikapcsolni a riasztót. A távirányító(kulcsba épített gyári ) megcsinálták. Közben az az észrevételem, hogy ha fizikailag kulccsal zárom az autót és a második zárásra, tehát reteszelésre élesedik, akkor kulccsal nyitva nem inaktiválódik a riasztó, mint gombnyomásra.. 2. Kulccsal nyitásnál miért nem vagy hogy lehet inaktiválni a riasztót? Köszönöm előre is a válaszokat! Üdv.: Viktor
  12. Sziasztok. A tegnapi nap felvillant az ABS jel és lámpánal állva a kilóméteróra 0-10 között ugrált. leállítottam az autót és az ABS kialudt, tehát újraindításnál megszűnt a hiba. Majd következő nap az az ma ismét ugyan ez a jelenség. Hibakódot nem tudtam kiolvasni. Valakinek van esetleg tippje vagy tapasztalata mi lehet? A szerelő szerint a jeladó fogja megadni magát és azt tanácsolta, hogy addig, ameddig nem folyamatos az ABS jel világítása ne foglalkozzak vele. Válaszokat előre is köszönöm. Frissítés: Sikerült kiíratni. Ezeket kaptam. Valaki ezt is lefordítaná ekem: P0136=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 2) funkció-rendellenesség P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség Üdv:Viktor
  13. Szia. Köszi a választ. Megoldottam vegül. Igen, ezért bosszant a dolog, mert 1000 Ft volt... Sajnos vannak ennyire Olcsó Jánosok...
  14. Nyugodjon Békében! Őszinte részvétem a családnak és barátoknak!
  15. Sziasztok! A napokban valaki megpróbálta lelopni a jobb oldali kis irányjelző villogómat. Na most a kis pöcköt ami a feszítő mellett tartja. Eltörött. Ezért persze így már nem kellett az illetőnek. Vettem másikat és kicserélném csak nem tudom, hogy hogyan is. Nem akarom eltörni sem és nem tudom merre forgassam, hogy a házból az izzó a kábellel kijöjjön. Tudna valaki pontos leírást vagy képet,videót nekem? A kezikönyvben nem találtam meg. Előre is nagyon köszönöm a segítséget! Üdv.: Viktor