Jump to content

Hard-ex

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    39
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Hard-ex last won the day on Október 9

Hard-ex had the most liked content!

Hírnév

4 Semleges

Hard-ex névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc
  • Születésnap 1987-09-26

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra G GCC 1.4 16V
  • Város
    Tatabánya

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    2800 Tatabánya Mártírok útja 66. 4/2

Elérhetőség

  • Skype
    hard-ex
  1. Sziasztok. Van valakinek tapasztalata Kenwood fejegységhez multilead és adapter bekötéshez (kormányvezérlő)? Elég az, ami gyári leírásban van vagy lehet valami buktató és inkább szereltessem be szerelővel házi mutyi helyett? Köszi a válaszokat előre is!
  2. Astra gyári "HIFI"

    Sziasztok. Van valakinek tapasztalata Kenwood fejegységhez multilead és adapter bekötéshez (kormányvezérlő)? Elég az, ami gyári leírásban van vagy lehet valami buktató és inkább szereltessem be szerelővel házi mutyi helyett?
  3. Általános műszaki problémák!

    Szia. Én először Febire cseréltem és folyamat nyitott 70-nél. Csalódtam benne. Gyárira cseréltem és jó volt. Kicsereltem a hűtőt és utána rögtön meghalt a gyári termosztát. Most is gyárit raktam be. Remélem nem 6 hónapos lesz. Eddig ennyi tapasztalatom van.
  4. Általános műszaki problémák!

    Megoldódott a probléma. Rossz volt a termosztát a pici membrán folyamatosan eresztett és annak a kis rugója adta meg magát. Kicseréltem egy új gyárira, persze a jeladót is, ha már szét kellett szedni. Most már minden faján működik. Megfelelő a hőfok. Hamar melegszik kb. 2km után 89 C° Ráadott max fűtésnél és nyitásnál megmoccan a mutató pár fokot lefelé, de pár másodperc és visszakúszik.
  5. Általános műszaki problémák!

    Eddig tartotta kb. 89 °C körül (Nem tudom pontosan a hőfokot persze, de a 90°C alatt volt pont). Tartotta, majd mint írtad nyitott, ha 90°C fölé ment (A nyitási hőfok 92°C a leírása alapján) és csökkent kb. 5°C fokkal. Na most sajna 85°C-ig éppen elér és nagyobb sebességnél leesik 80°C alá.. Sőt, van hogy lejjebb.. Még azért megnézem a csöveket is és kiderül. Hűtő okozhatja amúgy ezt a hibajelenséget szerinted?
  6. Általános műszaki problémák!

    Ajjjajj. :-( Nem jó hír. Akkor várok még egy hónapot. Ha addig sem váltotik semmi jó irányba, akkor ismét kicserélem. Köszi a választ.
  7. Utastér,Belsőtér

    Sziasztok. Én a 3. Verziót javaslom. 5-10 ezerért megkapod a bontottat. Berakni macera, de ez a legjobb megoldás. Én is így cseréltem.
  8. Elektronikák, elektromos kérdések

    1. Valahogy ezt a topicot találtam meg. 2. Garázsból kiállva hajnali 4-kor feltűnő, ha nem verődik vissza a piros fény a falról, ami sajna gyorsabb, mint Én (A fény). 3. Sikerült cserélni az említett alkatrészt és újra van fékfény. +1. Nem foglalkoznék vele, de a csekk is drága és a kasztnis is.
  9. Általános műszaki problémák!

    Elvileg van, mert ha nem megfelelő a hőfok, akkor nem működik optimálisan a motor. Többletfogyasztás, stb. Télen pedig nem lesz üzem meleg, a fűtés sem lesz jó valamint folyamatosan menni fog az automata szivató is.. Engem azért zavar, mert idén cseréltem a termosztátot, ami 89 fok körül tartotta és jó volt, most pedig a csere után meggajdult valami.
  10. Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok! Z14XE Astra G. A problémám a következő. Ha fékezek nem világítanak a féklámpáim. Egyik sem. Ha picit "ugrálok,rugdosom" a féket vibrálva fel-fel villannak. Gondolom féklámpa kapcsoló lesz a ludas. Szerintetek is vagy lehet más probléma? Köszi előre is a válaszokat!
  11. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok. Vízhűtő csere után nem jó a hőfok. Pontosabban 85-ig melegszik majd vissza vissza esik 80 körülre. Ha fűtést is kapcsolok, akkor 80 alá. Na most a hűtő z14xe motorkódhoz a mérete is stimmel. A termosztát januárban lett cserélve és gyári. Mi lehet a gond szerintetek? Nem megfelelően légtelenítettem feltöltés után? Vagy hőfokjeladó? Köszi a valaszokat előre is.
  12. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok. Én tavasszal cseréltem. Vedd ki a kesztyűtartót. Behr nem szokott eltörni. Ez tipikus Delphi Keringetőlapát csappantyú törése. A kis villanymotornak nincs ezért végállása és forog folyamatosan. Ahhoz, hogy ne zümmögjön szedd le a csatlakozót. (kék sárga vezetékes csatlakozó). Javító készlet nincs csak egyben gyári házzal együtt, ami 18.000 Ft. Bontva 5-6.000, de oda kell figyelni, hogy ne legyen már az is megrepedve a csappantyúnál és a szigetelő szivacsok is meglegyenek. A csere macera. Kesztyűtartó ki, villanymotort leszerelni, alatta van a keringető ventilátor, amit szintén le kell szedni. Ezután ablaktörlőkarokat is le kell szedni, burkolatot eltávolítani és onnan is fogja egy csavar, ahonnan a levegőt beszívja. Jó kis munka, de megéri, mert félig belső félig külső levegőkeringetésed lesz, ha nem csinálod meg. Azt meg, hogy átfúrod és felfogatod fix külsőre szerintem sufnituning,. Bár persze egy időre megoldás.
  13. Általános műszaki problémák!

    Szia. Köszi a választ. Tudom, hogy duplapost. Írtam magam is.
  14. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok. Valaki leírná nekem, hogy tetőkárpitot hogyan cseréljek? Mire figyeljek, hogy ne törjek el, semmit, mi a menete? Levétel és visszarakás. Előre is köszönöm. U.i.: Tudom nem ebbe a topicba illő, de megírtam a "Belsőtér" be is csak ott még nem reagált senki. Itt pedig nagyobb az élet és hát ha.
×