Jump to content

Hard-ex

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    43
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Hard-ex last won the day on Október 9 2017

Hard-ex had the most liked content!

Hírnév

4 Semleges

Hard-ex névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc
  • Születésnap 1987-09-26

Elérhetőség

  • Skype
    hard-ex

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    2800 Tatabánya Mártírok útja 66. 4/2

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra G GCC 1.4 16V
  • Város
    Tatabánya
  1. Astra gyári "HIFI"

    Szia. 20 kérdés-válasszal feljebb volt egy kérdésem Kenwood+multikormánnyal kapcsolatban. Előre leszögezem, hogy a kijelzőn nekem sem jelenik meg semmi kiírás, tehát ezt nem tudtam megoldani. Viszont kérdésem óta megcsináltam magamnak a multikormányt és nem volt nehéz minden sufnimutyi nélkül ment. 1. Én ezt a fejegységet vettem: (Nincsenek nagy igényeim és a gyári hangszórók jól szólnak vele) http://www.kenwood.eu/car/receivers/all/KMM-102AY/ 2. Ezt az adaptert kell hozzá megvenni és a hozzávaló multilead kábelt: http://www.autodvd.hu/opel-kormanytavvezerlo-ctsop001-2.html http://www.autodvd.hu/ctmultilead2-adapter-kabel.html 3/a, Az adapter és multilead kábel pontos beszerelése: 1. multilead Kenwoodhoz : 3/b, Az egész összekapcsolása adapter+multilead+fejegység. Helyes sorrendben: Körülbelül 10-15 percet vett az egész beszerelés igénybe. A sárga és piros vezeték helyes bekötése változhat, ami a fejegység és az adapter leírásában is szerepel. piros-piros,sárga-sárga vagy piros-sárga piros-sárga. Az adapterhez és fejegységhez mellékelt rajzon jól látszik. Annyit tanácsként, hogy mindent csatlakoztass össze és próbáld ki. ha elfelejtené a memóriát, akkor a piros-sárga kábeleket cseréld fel, mint említettem. Ha minden jó csak igazgasd el a kábeleket, hogy elférjenek és pattinthatod is be a helyére a fejegységet. Sajnos a kijelzőt Én sem oldottam még meg. Remélem majd lesz aki leírja a pontos menetét Kenwood fejegységhez.
  2. Általános műszaki problémák!

    Köszi a választ. A grafitos spray-t megróbálom hátha javít valamit. Ha nem lesz eredményes, akkor megfogadom a tanácsod és körülnézek, hogy a környéken van esetleg hozzáértő szerelő.
  3. Általános műszaki problémák!

    Köszönöm a választ. A zárolajzót próbáltam és semmi változás. Fizikailag mi okozza a problémát?
  4. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok. Néhány napja nehezen tudom kihúzni a kulcsot a gyújtáskapcsolóból leállítás után, van amikor erőszakosan jön ki. Amikor kijön kattan a zárbetét és rendesen ki-be tudom mozgatni a kulcsot. Következő indításnál simán bemegy a kulcs és könnyen el is forog nem szorul. Leállítás után szintén nem akarja "kiengedni" a kulcsot. Valakinek van ilyen tapasztalata? Milyen megoldást tudtok rá? Előre köszönöm a válaszokat.
  5. Sziasztok. Van valakinek tapasztalata Kenwood fejegységhez multilead és adapter bekötéshez (kormányvezérlő)? Elég az, ami gyári leírásban van vagy lehet valami buktató és inkább szereltessem be szerelővel házi mutyi helyett? Köszi a válaszokat előre is!
  6. Astra gyári "HIFI"

    Sziasztok. Van valakinek tapasztalata Kenwood fejegységhez multilead és adapter bekötéshez (kormányvezérlő)? Elég az, ami gyári leírásban van vagy lehet valami buktató és inkább szereltessem be szerelővel házi mutyi helyett?
  7. Általános műszaki problémák!

    Szia. Én először Febire cseréltem és folyamat nyitott 70-nél. Csalódtam benne. Gyárira cseréltem és jó volt. Kicsereltem a hűtőt és utána rögtön meghalt a gyári termosztát. Most is gyárit raktam be. Remélem nem 6 hónapos lesz. Eddig ennyi tapasztalatom van.
  8. Általános műszaki problémák!

    Megoldódott a probléma. Rossz volt a termosztát a pici membrán folyamatosan eresztett és annak a kis rugója adta meg magát. Kicseréltem egy új gyárira, persze a jeladót is, ha már szét kellett szedni. Most már minden faján működik. Megfelelő a hőfok. Hamar melegszik kb. 2km után 89 C° Ráadott max fűtésnél és nyitásnál megmoccan a mutató pár fokot lefelé, de pár másodperc és visszakúszik.
  9. Általános műszaki problémák!

    Eddig tartotta kb. 89 °C körül (Nem tudom pontosan a hőfokot persze, de a 90°C alatt volt pont). Tartotta, majd mint írtad nyitott, ha 90°C fölé ment (A nyitási hőfok 92°C a leírása alapján) és csökkent kb. 5°C fokkal. Na most sajna 85°C-ig éppen elér és nagyobb sebességnél leesik 80°C alá.. Sőt, van hogy lejjebb.. Még azért megnézem a csöveket is és kiderül. Hűtő okozhatja amúgy ezt a hibajelenséget szerinted?
  10. Általános műszaki problémák!

    Ajjjajj. :-( Nem jó hír. Akkor várok még egy hónapot. Ha addig sem váltotik semmi jó irányba, akkor ismét kicserélem. Köszi a választ.
  11. Utastér,Belsőtér

    Sziasztok. Én a 3. Verziót javaslom. 5-10 ezerért megkapod a bontottat. Berakni macera, de ez a legjobb megoldás. Én is így cseréltem.
  12. Elektronikák, elektromos kérdések

    1. Valahogy ezt a topicot találtam meg. 2. Garázsból kiállva hajnali 4-kor feltűnő, ha nem verődik vissza a piros fény a falról, ami sajna gyorsabb, mint Én (A fény). 3. Sikerült cserélni az említett alkatrészt és újra van fékfény. +1. Nem foglalkoznék vele, de a csekk is drága és a kasztnis is.
  13. Általános műszaki problémák!

    Elvileg van, mert ha nem megfelelő a hőfok, akkor nem működik optimálisan a motor. Többletfogyasztás, stb. Télen pedig nem lesz üzem meleg, a fűtés sem lesz jó valamint folyamatosan menni fog az automata szivató is.. Engem azért zavar, mert idén cseréltem a termosztátot, ami 89 fok körül tartotta és jó volt, most pedig a csere után meggajdult valami.
  14. Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok! Z14XE Astra G. A problémám a következő. Ha fékezek nem világítanak a féklámpáim. Egyik sem. Ha picit "ugrálok,rugdosom" a féket vibrálva fel-fel villannak. Gondolom féklámpa kapcsoló lesz a ludas. Szerintetek is vagy lehet más probléma? Köszi előre is a válaszokat!
×