Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Zoltán56

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    15
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Erdőkertes

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Zoltán56's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok. Az a problémám, hogy a hátsó féknyergeket szeretném leszerelni mivel a féktárcsát csak így tudom levenni, de merev fékcsövekkel szerelték mindkét oldalon és a fékcsövek megbontása nélkül talán nem is lehet leszerelni a féknyergeket. Már próbáltam de a merev hajlított cső nem enged annyit, hogy lejöjjön a tárcsa. Van erre valami jó trükk, vagy bontanom kell a fékcsövet majd összeszerelés után légteleníteni? Több kocsim volt már az évtizedek alatt, köztük több opel is de ilyennel még nem találkoztam mert mindegyiknél flexibilis cső volt a féknyergekbe szerelve. Valami ötlet? Köszönettel; Zoli
  2. Köszönöm a tájékoztatást. A csergőnél alváz szám alapján való kereséskor írta ki az x18xe1 motorkódot és akkor döbbentem rá, hogy esetleg rossz kódszámmal kerestem eddig, igaz csak az alkatrész árakat nézegettem. Amikor vásároltam, a forgalmit kérte az eladó és az alapján vettem gyertyát, tankszellőző és betöltő csövet, motorolajat és szűrőt. A gyertyákat cseréltem eddig, a többi még hátravan. A diagnosztizáló műszernél is szerepel mindkét motorkód, most már tudom melyiket kell választanom. Másfél éve van nálam a kocsi de csak idén januárba tudtam használatba venni a garázst és aknára állni, ezért halogattam a szerelni valókat. Még egyszer köszönöm az infót, üdv; Zoli
  3. Sziasztok. Ugyan ez nem műszaki kérdés de arra lennék kíváncsi, hogy motorkód az ugye a forgalmiban lévő motorszám első hat karaktere ? Az autó 1999.05. havi a motorszám pedig X18XE120H80638 . A hat számjegy elve szerint akkor nekem X18XE1 a motorkódom és nem X18XE ami feltételezésem szerint a régebbi típusé. Jól gondolom ? Köszönettel; Zoli
  4. Szia. Igen gondoltam erre is de sajnos nincs ilyen ismerősöm. Összeraktam tömítő pasztával de megvárom míg megköt mielőtt beindítanám. Köszönöm az ötletet, üdv; Zoli
  5. Sziasztok. Tudtok tanácsot adni a tankszellőző és betöltő cső cseréjével kapcsolatban hogyan érdemes csinálni ? 1.8 benzines '99-es autó. Köszönettel; Zoli
  6. Köszönöm a gyors választ akkor majd bekenve szerelem össze és nem indítom be a kocsit csak másnap, remélem addigra megköt bár elég hideg van a garázsban.
  7. Sziasztok. Információt szeretnék kérni a Bosal tömítő pasztával kapcsolatban. Sajnos az öntvény könyök és a leömlő cső között új tömítés és a csavarok teljes meghúzása után is kifújást tapasztaltam. Ha bekenném mindkét alkatrészt Bosal tömítő pasztával a későbbiek folyamán mennyire lesz szerelhető ? Azt olvastam, hogy hőre keményedik de mennyire köt össze az öntvénnyel ? Köszönettel; Zoli
  8. Sziasztok. Az érdekelne ha kiszerelem a teljes hátsó futóművet de csak a stabilizátor felfogató gumikat cserélem újakra feltéve ha az összes szilent jó a visszaszerelést követően kell-e futómű állításra vinnem vagy nem. A híd négy tartócsavarjai elvileg ugyanoda kerülnek vissza és ha a lengőkarokban nem kell szilenteket cserélnem és nem szedem szét őket a szerelés miatt változik a futómű geometriája? Üdv; Zoli
  9. Szia. A rugó összehúzás nekem is eszembe jutott miután a kérdést már megírtam bár lehet, hogy az kevés lenne és ki kéne szerelni, és a kipufogó középdob a hátramenő csőve lehet, hogy nem enged annyit amekkora helyre lenne szükségem. Köszi az infót. Üdv; Zoli
  10. Sziasztok. Van egy 1999-es 1.8 16v b2 vectra caravan amiben a tankszellőző és beömlő csövet kellene cserélnem de annyira szűkös a tank és a hátsó futómű közötti hézag, hogy lehetetlenség még aknában is cserélni. Ha a tankot engedném lejjebb akkor is felakadnának a csövek a hátsóhíd középtartójánál ezért azt tervezem, hogy megemelem a kasznit de csak annyira, hogy a kerekek még a földön maradjanak, majd a hátsó híd középtartó 4 csavart kitekerném annyira, hogy megnőjön a hézag a kaszni és a híd között hátha lesz akkora hely, hogy beférjek a csövekhez. Szerintetek ez kivitelezhető, vagy más módszer kellene? Üdv; Zoli
  11. Zoltán56

    Elektromos

    Sziasztok. Van valakinek tapasztalata az iCarsoft 902 szkennerrel kapcsolatban? Ma kaptam egy ilyen készüléket félig-meddig tudtam használni de a következőt írja ki; "Fault communication with the system"-- "hiba a kommunikációs rendszerben"-ha jól fordíttattam le a google-vel . A kocsi Vectra B 1999-es X18XE Üdvözlettel; Zoli
  12. Zoltán56

    Elektromos

    Köszi az infót utána nézek. Ehhez laptop is kell gondolom. Üdv; Zoli
  13. Sziasztok. Van egy 1999-es X18XE motorkódú B Vectrám aminek a tank szellőző rendszer gumicsöveit kéne cserélni. Ehhez valóban le kell engedni a hátsó futóművet és a tankot? Üdv; Zoli
  14. Zoltán56

    Elektromos

    Köszi a gyors választ majd utána nézek Üdv; Zoli.
  15. Zoltán56

    Elektromos

    Sziasztok. Mi a véleményetek az OBD2 EOBD Scanner magyar menüvel rendelkező diagnosztikai műszerről ? Érdemes megvenni ? Még azt sem derítettem ki, hogy jó-e az én 1999-es X18XE motorkódú Vectrámhoz. Link:http://www.autodiagnosztika.eu/index.php?route=product/product&product_id=112 Üdv; Zoli
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.