Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kovier

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

kovier last won the day on Augusztus 25 2016

kovier had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • Város
    Tatabánya

kovier's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Hírnév

  1. Sziasztok! Mivel kicsit megszenvedtem vele, talán érdekes lehet az utólagos DRL beépítésről szerezett tapasztalatom. Hacsak nem mi voltunk balfékek. Szóval, vettem egyet a neten. Mivel a jelzése nem volt szabványos, kicsit bizalmatlan voltam vele, vissza is akartam küldeni, de olvasva az ezzel kapcsolatos bejegyzéseket, végül a beszerelés mellett döntöttem. Segítségül hívtam egy kollégámat, aki elektromos szakmai végzettségű. A dobozon eleve rossz bekötési rajz volt, mert két vezetékest stilizált, ebből pedig a beépített vezérlés miatt három lógott ki. Ezért arra is rákerestem a neten. Minden rajzon, a különböző szálak egybe voltak húzva (vezérlés a vezérléssel, test a testtel, pozitív a pozitívval) és így voltak rákötve az autón egy testpontra, egy pozitív szálra ami gyújtás után kap áramot, és a vezérlés a helyzetjelző pozitív szálára. Ezek alapján háromszor álltunk neki, és az egyik mindig működött, a másik viszont sehogyan sem akart. Amikor már ki akartam szerelni, hogy nem jó, gondoltam egyet és miután szétkötöttem, külön-külön kötöttem rá a test és a vezérlés kábelét a jobb és a bal oldali helyzetjelzőre. A pozitív vezetéket egyben hagytam. Láss csodát, tökéletese működött. Nem tudom, mi voltunk-e pancserek, rosszul értelmeztük a rajzokat, vagy a DRL volt másképp bekötve mint a rajzok alapján "normális" lett volna, de végül sikerült, így minden dühöm elszállt és gondoltam megosztom veletek, hogy jártam.
  2. kovier

    Astra G LEDezés

    Köszönöm (közben megtaláltam ott a témát). A relé nem gond, mert vezérlős a DRL.
  3. Sziasztok. Úgy látom, elég régen volt itt bemutatkozás, én meg ráadásul új vagyok, úgyhogy folytatom a sort. Kovács Ernő vagyok, Tatabányán élek, CNC forgácsolóként dolgozom. Három éve vettem az Atsra G-met, 1,4-es, klub felszereltségű. A formája és a mérete, valamint amiatt vettem ilyet, mert tudtam, hogy népszerű típus, így jó áron lehet mindent kapni hozzá. Kalandos vásárlás volt, de nem tartalak fel benneteket a részeltekkel, csak annyit, hogy előtte Hyundai Accentem volt, amit nagyon szerettem, de totálkárosra tört, amikor egy szembejövő autó utánfutójáról elém zuhant egy rosszul rögzített hűtőszekrény. Féltem, hogy az Opel nem váltja be a reményeimet, de nagyon kellemesen csalódtam. Megkímélt állapotban, kevés kilométerrel vettem, amire azóta is szinte csak a műszakira költöttem. Nem vagyok tuningellenesen, sőt, például saját kezűleg átfestettem a középkonzolt, és most fogok nappali fényt beépíteni, de az öncélú csicsázás nem az én ízlésvilágom. Szeretem magam megoldani, ha valami probléma felmerül (minden területen), de ha biztonsági kérdésről van szó, vagy komoly szaktudást esetleg műszert igénylő dologról, akkor szakemberhez fordulok, mert a mekkelekség többe kerülhet. Ennyit gondoltam fontosnak. Köszönöm, hogy befogadtatok és elolvastatok.
  4. kovier

    Astra G LEDezés

    Sziasztok. Nem nagyon találtam beszélgetést a nappali mentfény utólagos beépítéséről. Nektek nincs? Engem érdekelne, hogy kinek milyen van, fizikailag hová és hogyan építettétek be (nekem elég nagy fejtörést okoz, hogy hová helyezzem el), és a piros pozitív szálat ki hová kötötte, hogy ne kelljen körbevinni a motoron egyik vezetéket se? Gondolom a motor mindkét oldalán van olyan pont, ami csak indítás után kap áramot.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.