Jump to content

Sabby1994

GSi Club Hungary
  • Hozzászólások

    42
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Sabby1994 last won the day on Október 30

Sabby1994 had the most liked content!

Hírnév

8 Semleges

Sabby1994 névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc
  • Születésnap 1994-04-22

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Kadett E GSi 8V '88 (építés alatt); Opel Kadett E GSi 16V '90 (jelenleg várja a felujítását); Opel Astra G Caravan 1.6 16V '02
  • Város
    Pécs

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Pécs
  • Érdeklődés
    Kadett E GSi ill. régebbi Opel modellek, egészen 2005-ig

Elérhetőség

  • Skype
    toth.szabolcs54

Legutóbbi látogatók

203 profile views
  1. Kadett E GSi 8V->16V kábelköteg csere

    Köszi a felajánlást, a leömlőkkel nem nagyon tudok mit kezdeni sajnos, nekem az SEH-ra más kell. Az olajhűtő viszont érdekelne szerintem!
  2. Kadett E GSi 8V->16V kábelköteg csere

    Ugye itt esetemben nem számít, mert az egész jobb oldali köteget 1:1-be cserélem. Tehát az utolsó kábeltől kezdve, ami egy kábelkötegen van, megy át az idősebb bódéba, ami 20SEH motoros, a donor köteg meg XE-é volt. De a motorvezérlős rész, ha jól néztem csak két vékony kábellel csatlakozik a beltérbe egymáshoz, így nem lehet gond, a motortérben a nagy csati meg ugyanaz. A facelift utáni Kadettoknál annyi volt a különbség, hogy mások picit a csatik, de ennyi. Ha csak az elejét cserélném ki a kötegnek, úgy lenne probléma, de így hogy az egészet, nem igazán. Milyen cuccaid lennének GSihez?
  3. Kadett E GSi 8V->16V kábelköteg csere

    Ezek megvannak benne mind, igen! Gyári GSi, teljesen eredeti köteggel! Akkor elviekben ha a 16V kábelkötegét beleteszem a megfelelő ABS-hez szükséges jeladókkal, ABS vezérlővel, munkahengerrel, akkor működőképes lesz a dolog...
  4. Kadett E GSi 8V->16V kábelköteg csere

    Köszi! Sebességjelet nem veszi máshonnan a 20SEH? Csak az ABS miatt gondolom.
  5. OPC rulez chat

    Sziasztok! Ezt a turbós GSi-t ismeri valamelyikőtök?
  6. Riasztó

    Szia! Örülök, hogy tudtam segíteni! Nekem annyi tapasztalatom van az utólagos központi zárról, hogy mikor megvettem a Kadettot, a bal oldali már nem működött benne, sőt, nyitni se lehetett kívülről az ajtót, belülről kellett az ajtókárpitot leszednem és úgy sikerült csak a komplett ajtót nyitni. Nem tudom milyen egység volt benne, a Scorpion riasztó gyárija-e vagy sem, de nekem elment tőle a kedvem egy életre, így beszereztem hozzá egy gyári központi zár modult és azt építettem a felújítás során bele. Hallottam már több embertől, meg fórumokba is olvasgattam, hogy az utólagos központi zárral voltak problémák, de nekem az a gyanúm, hogy inkább a kopott zármechanizmus és a szakszerűtlen beszerelés okozhatott ezeket. Nem hiszem, hogy probléma lenne belőle egyébként, a kinézett egység korrektnek tűnik. Nálam a riasztó a kesztyűtartó mögött volt elhelyezve, és a kültéri egység csak egy kürtből állt. Valószínűleg bent van a többi egység nálad is!!! A honnan-hová kérdésedre pedig az a válaszom, hogy a modul azt is tartalmazni fogja! A képen ott van a vezérlőegység is, a 8 tüskére kell rákötni a kp zár csatijait, és nagy valószínűséggel a másik oldalán lehet összekötni a riasztóval. Ha a használati útmutatót elküldöd, akkor szívesen segítek kibogozni mit hova köss!
  7. Írtam pm-et! Ennek így külön gyári száma nincs, ez a kábelkötegen van rajta! Komplett kábelkötegnek van cikkszáma, de azt meg eléggé macerás cserélni. Egy ilyenhez egyáltalán nem is érdemes!
  8. Szia! Könnyen elképzelhető a dolog, hogy nincsen kiépítve előre a kormányoszlopon a csatlakozó. Nekem pl a motortéri kötegen nem volt rajta a tempomat vezetéke, beltérben meg a kormányoszlopnál ott volt... Célszerű bontásból venni egy ilyen csatlakozót, a forrasztás se rossz megoldás, de mindenképp gyáriasabb és eredetibb ha a csatival együtt behúzol mindent! Ha kell segítség az alkatrészek beszerzésében, írj bátran!
  9. Elektronikák, elektromos kérdések

    Én csak abból indultam ki, hogy a családban lévő H Astra eredetileg németül írt ki mindent, és a fogyasztást se mutatta a kijelző (pedig képes volt rá, nem a gagyi TID van benne), és programozás után mind a fogyasztást mutatta, mind a nyelv probléma megoldódott. Biztosan lehet szoftveresen is ráprogramozni a nyelvkódot.
  10. Elektronikák, elektromos kérdések

    Szia! Op-commal, illetve Tech2-vel lehet a nyelvet állítani! Legjobb, ha egy olyan autóvillamossági szerelőhöz elmész, aki rendelkezik ezen programok egyikével és ő rá tudja tölteni a megfelelő programkódot. Tech2 a biztosabb egyébként. Üdv.: Szabi
  11. Motor

    Szia! 8 szelepes konstrukció esetén is létező jelenség a szelepek elgörbülése, viszont mivel a szelepek a kialakításuknál fogva vastagabbak, mint egy 16 szelepes társaiknál lévők, ezért olyan sok szelepgörbülésről nem igazán lehet hallani. De magasabb fordulaton ha elszakad egy 8 szelepes vezérműszíja, hasonlóan szépeket tud művelni...
  12. Riasztó

    Szia! A legtöbb riasztóhoz mellékelnek beszerelési rajzot, mit hova kell kötni, de ez az esetek 99%-ban nem autóspecifikus, tehát érdemes tisztában lenni a kocsi kábelezésével, az egyes színek jelentésével stb. Ha van egy minimális rutinod az elektronikában, tudsz forrasztani szépen és nem riadsz meg az ilyen jellegű munkáktól, ha esetleg szét kell kicsit bombázni az autót, meg elektromossággal bíbelődni, akkor simán magadnak is be tudod szerelni. Én amit tudok javasolni Neked, az a Scorpion Automotive termékei, nekem az volt az előző tulaj által a Kadett GSi-be és semmi baj nem volt vele. Az is egy eléggé egyszerű építésű autó, sok szempontból hasonlít az F Astrákra, sok a közös pont. https://www.scorpionauto.com/ én elsősorban innen szemezgetnék, van szépen választék, és ezek a modulok már olyanok, hogy az immo-tól kezdve a központi záron át a riasztótól kezdve mindent tudnak. https://www.ebay.com/itm/SCORPION-SA30-Van-Car-Alarm-Immobiliser-ultra-sonics-central-locking-control-/290485105581 Ez a szett pl 20.000 Ft körül van, ami eléggé jó árnak számít ezeknél a moduloknál, ellenben tényleg nem a gagyi kategória. http://www.metroman.hu/kategoria/auto-motor-hajo/riaszto/autoriasztok http://www.autoriasztok.hu/riasztok/riasztok.htm#taviranyitos Itthonról pedig itt érdemes szemezgetned szerintem, itt is gyakorlatilag a határ a csillagos ég. Én azt javaslom, hogy minél egyszerűbb szerkezetet válassz, mint pl a Scorpion, amit ajánlottam, mert kevesebb lesz vele később a gond. Szerintem az immo hasznos extra, ha gyárilag nincsen a kocsiban, de az sem feltétlenül szükséges. Ahogy látható is, manapság már minden riasztós egység tudja a központi zárat vezényelni, ezzel nem lesz gondod. Remélem tudtam segíteni! Üdv. Szabi
  13. Általános műszaki problémák!

    Szia! Szervízkönyvekben benne szokott lenne az egyes alkatrészek csereintervalluma.
  14. Calibrásokat én is ismerek, még Pécsett is. De komolyabb összetartó közösségről nemigen hallottam Koriékon kívül. Ezért is lenne jó megint valami
  15. Kadett E GSi 8V->16V kábelköteg csere

    No igen! Csak én pont nem a motortéri köteget akarom kicserélni, ami Motronicé, hanem a másikat, ami a lámpákat, check controllt, hűtőt stb. vezérli. Tehát ha szemből nézzük a köteg jobb oldalát, nem a balt. Illetve a beltéri köteget. Csak ha jól gondolom, akkor az ABS-es verziónál a sebességjelet is máshonnan kapja az egység, mint a 8V esetén. De ha kompletten kicserélem az egész köteget, nagy baj nem lehet belőle. Legalábbis szerintem. A régi kábelkötegemet szépen újrahúztam, meg ott ahol kellett megcsináltam normálisan, de ha lehet, akkor mindenféleképpen beletenném az újabb köteget, hogy legyen benne minél több extra...Köszi a segítséget egyébként!
×