Jump to content

L.Fazakas

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    282
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

L.Fazakas last won the day on Július 30

L.Fazakas had the most liked content!

Hírnév

27 Segítőkész

L.Fazakas névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1951-07-10

Város, Autók

  • Autó(k)
    Skoda, Suzuki, Opel
  • Város
    Budapest

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    BUDAPEST
  • Érdeklődés
    mInden!
  1. Általános műszaki problémák!

    Persze - ez is egy vélemény. Végtére is emberek vagyunk.
  2. Általános műszaki problémák!

    De jó, hogy ide tetted. Innen meg se lehet nézni ...
  3. Általános műszaki problémák!

    Valójában NEM KELL egyből márkaszervízbe menni! És egy jó darabig jártam, de ott általában csak folyton elrontottak valamit az autón - pl. a légkondi hűtőjét, amit aztán a legvégére teljesen ki is kellett cserélmi (Opel Duna), avagy kicseréltették műszaki vizsga előtt a szerintem csaknem hibátlan első szélvédőüveget (Opet Tóth), hogy aztán tőle még magasabb lehessen a végszámlám. Aztán akkor átálltam szépen egy márkafüggetlen, de a márkához jól értő autószervízre (Cromax), ahol azóta nekem "baráti áron" tolják ... A választékuk is elég bőséges, mert az alkatrészekre többféle beszerzési forrásuk van, tehát nem csak az eredeti, hanem az utángyártott lehetőségek bő választéka is megadatott. Volt olyanom, hogy majd fél napig nézegették, míg aztán kiderült, hogy nincsen semmi baja. És nem kellett érte fizetnem, meg aztán hozzá számla se volt, hisz valójában NEM CSINÁLTAK VELE SEMMIT!
  4. Általános műszaki problémák!

    Eléggé! Az, hogy én mindezeket a gyakorlatban nem igazán tudtam, még nem érzem szégyenemnek!
  5. Általános műszaki problémák!

    Köszönöm ... mert én ugye hülye vagyok ....
  6. Általános műszaki problémák!

    A "másik autóhoz tartozó kulcs" alatt mit értesz? Egy másik Opel típus távszabályzóját, vagy egy teljesen más autótípusét? (pl. Citroen, Skoda, Audi, Dacia, Renault, Chevrolet, stb.)
  7. Általános műszaki problémák!

    Nekem - az elem cseréje után - még soha semmiféle tech-2 nem volt. Persze egészen más az, amikor csak simán ajtót nyitogat vagy zárogat, és megint más az amelyiknél az ablakokat is huzogatja felfelé az ajtó zárása után. Bááár - szerintem azt többnyire nem a kulcs szokta csinálni, hanem inkább az "okosabb-féle" autó központi agya ....
  8. Általános műszaki problémák!

    Köszi! Tehát akkor ne izgassam magam, hogy a drót ott lóg. Rámértem, de semmiféle feszültség nincs benne. És magán a műszerfalon sem hiányzik sehonnan se a hiánya. Ha tényleg az ablakmosó tartály szintmérőjének elektromos dugasza, akkor nincsen vele semmi gondom. Szerintem csak gyárilag került bele a huzalkorbácsba. A mosótartály alján (tavaly csőcserénél és a hátsó dugulásnál hozzáfértem) nálam nincs semmiféle szintet mérő csatidugó. Minden bizonnyal eléggé fapados Opelom van .... így persze hogy "MID" kijelzője sincsen.
  9. Általános műszaki problémák!

    Lefényképeztem. És A HUZAL-t - már amennyire persze engedte magát - szépen fel is húztam a motortér szélére, hogy a csatlakozója is jól látszódjon. Itt vannak a képek. https://www.kepfeltolto.com/kep/imeretlen-csatlakozo https://www.kepfeltolto.com/kep/csatlakozo-szembol
  10. Általános műszaki problémák!

    Én úgy tudom bele kell tenni a kormányzárba, s ott kell nyomkodni. De lehet hogy tévedek, és bőven elég, ha csak a közelében van (az immobiliser chip miatt). Aztán vagy megtanulja, vagy nem. Bármikor - az elemcsere után is - de mindig újra meg kell tanítani! Ha nem így van, akkkor hoppá. (de azt talán figyelembe kell venni - Opelre csak Opel távszabályzót lehet!)
  11. Általános műszaki problémák!

    Az lesz a vége. Csak ne essen már folyton az eső ....Útálom!
  12. Általános műszaki problémák!

    Ott - a motornál - valójában nincsen semmiféle elektronika! Van a hőkapcsoló elem - valahol a motor közelében (vagy magában a hűtőben), és van hozzá a ventilátor - motorral. Meg alatta egy kis lyukacsos dobozka, amelyben 3 darab huzalellenállás rejtőzködik. Ezek szabályozzák a szükségnek éppen megfelelő fordulatszámot, hogy az éppen mennyi legyen. Ha nyáron nagyon meleg van, teljes gőzzel megy a motor, és hozzá még a légkondi is elég rendesen erőlködik, akkor jóval magasabb fordulaton kell neki mennie, mint például télen, amikor - mondjuk országúton szinte majdnem a menetszél is elég simán hűti a motort.
  13. Általános műszaki problémák!

    Csak egyetlen egy van belőle! Lehet, hogy némi elágazással onnan megy tovább, de ha hétvégére nem lesz eső, még a végén egy műszerrel rámérek ...
  14. Általános műszaki problémák!

    Van a hűtők mellett (a kocsi orrától nézve jobbra) valami huzal - igazi gyári OPEL kábelcsatlakozóval ellátva. Nálam pedig - ott lóg - simán a semmibe. Az valójában mire való lenne?
  15. Általános műszaki problémák!

    Nagyon olcsón megúsztad! Nekem néhány éve - simán 80 ezer felett volt.
×