Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mzperx

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Ózd

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mzperx's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok fórumlakók! Első postom a fórumon, ahova is már teljes elkeseredésemben jöttem, hátha itt találok megváltóra. 2002, 1.7DTi, Y17DT. Teljes képet szóban is órák alatt tudnék adni a problémáról, itt írásban meg sem próbálom csak dióhéjban; turbócsere történt az autón, már verte kicsit az olajat és ezután kezdődött a lejtmenetem. A tünet: amint felérek egy autópályára (ami a lakhelyemtől min. 100km, addig semmi) felgyorsítok 140-es utazótempóra és ezt tudom is tartani tegyük fel, véletlenszerű időn, távolságon belül világítani kezd a szervízlámpa. Pihenőbe kiállás, újraíndítás után eltűnik és az autó újra eredeti állapotú. De ez megismétlődik akár 1 km múlva, akár 50, teljesen véletlenszerű. Hibakódot kiolvasva, már ha egyáltalán eltárolja, mert jelenleg el sem tárolja! P1125(5) Kritikus rendszerhiba. A turbó garanciában vissza lett küldve egy vizsgálatra (hibátlan, sőt a szelepmozgató rugót egy kicsit erősebbre cserélték), az összes érzékelő (töltőnyomás, légtömeg, külsőlevegő nyomás...) cserélve mert ezek elrakódtak korommal a turbó cserekor nem kellően kitakarított rendszer miatt , adagoló vezérlő átnézve, újraforrasztva. ECU-ra gyanakodtunk még, de specialistával beszélve kizártnak tartja. Teljes tanácstalanság, mindenki kitárt karokkal... Sajnos hosszú távokat kéne megtennem vele, és nem túl kényelmes és nem is a legszakszerűbb megoldás állandóan újraindítgatni az autót. Tanács? Ötlet? Tapasztalatból esetleg valaki? Köszönöm szépen.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.