Jump to content

tuskes

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    310
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    2

tuskes last won the day on December 29 2017

tuskes had the most liked content!

Hírnév

18 Segítőkész

tuskes névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Elérhetőség

  • AIM
    Tel.: 06 20 353 07 42

Személyes információ

  • Érdeklődés
    Autók-motorok, minden ami szerelhető gép....

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Astra F 1,6 8V 1999 Classic kombi. x16szr
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

568 profile views
  1. Elektromos

    Esetleg egy takarítást megpróbálnék....
  2. Motor

    Ez biztos? Nem gondoltam volna, hogy plusz 1 m lemez ennyi plusz súly.
  3. Motor

    Teljes mértékben alátámasztom! X16SZR 8 szeleppel, jó választás. Nekem kombim van ugyan, bár sújban, nagy különbség nincs, ami esetleg befolyásolná a fogyasztást. Jó válaztás lehet.
  4. Egyéb csevegés

    Végül megszületett a kis bárány. Copós volt. Kellett vennem még 2 lengőkart kompletten, mert nem tudták szétszedni a bennt lévőt. Szívott vele a szerelő, amitől viszont féltem, hogy gólyaláb fog repedni csillapító cserekor, azt megoldották gond nélkül. Most van pár cucc amit visszaviszek a boltba, mert nem kell a komplett lengőkar miatt. Fékem hátul kiderült hogy max 1-2 mm kopott, úgyhogy azis marad, vagy visszaveszik. Összességében sokkal jobb lett az autó, nem hintázik, de nem is pattog az úton, jobb a fekvése, bár magasnak tűnik. Tehát magasságra nőtt, nem mértem, de több cm-t, pedig standard méretű, első osztályú rugókat kapott. Bár szerelő szerint ez még valamennyit össze fog ülni, még friss. Futómű beállításra még elviszem holnap, mert érezhetően jobbra húz, amit leginkább álló helyzetből gyorsításkor érezni, akkor viszont nagyon. Kissé furcsállom viszont hogy mintha a kormányzás nehezebb lenne....... Ezt nem tudom mire véljem. Talán lehet a zsír új komplett futómű visszajelzése? Az én autóm nem szervós. Péntek hajnalban indulás Olaszba, akkorra bonmba biztosnak kelle legyen. Ha hazajöttünk beszámolok milyen volt hosszútávon.
  5. Egyéb csevegés

    Ezt a szerelő intézi, láthatóan szenvedősen. Hétfőn reggel adtam át az autót, most hívtam őket, még nincs kész. Berohadt csavarok miegymás..... Nem tudom összességében mennyi idő lehet egy ilyen mértékű felújítás mint esetemben? Itt ugye szinte kompletten mindent cserélnek, beleértve a fékbetéteket-pofákat is.
  6. Egyéb csevegés

    Ezt igazán csak akkor érteném, ha szedtem volna már szét ilyet, így marad a remény, hogy nem cumizok ismét.
  7. Egyéb csevegés

    Remélem esetemben minimális, mert 1 nap alatt kocsi nélkül nem tudom hogy prezentálnám a szerelőnek az újakat. Fogalmam sincs egyébként milyen arányban jön szét gond nélkül.... Wookie biztos találkozott már hasonlóval.
  8. Egyéb csevegés

    Tudod, én sem lustaságból vállaltam ezt. Itt parkolóban komlett futóműcsere lehetetlen. Alaposan utánajártam a szervíznek, guglin is csak jókat mondanak róluk. Nem olcsók, sőt! de elnézve a műhelyt is, nem csak egy kis garázs 1-2 szerszámmal, inkább egy hangár, mindennel felszerelve. Láttam itt elég komoly autókat is, szóval az embereknek megvan a bizalma feléjük. Azért is húzódott a dolog 1 hetet, mert így tudta vállalni, hogy max holnap valamikor kész lesz. Ettől függetlenül próbáltam mindent többször ellenőrizni-ellenőriztatni, hogy minden alkatrészt hiánytalanul beszereztem-e, hogy felmérjem mihez kell hozzányúlnia. 1 dolgott mondott, amiben nem biztos, hogy a gólyalábat ill. az első lengéscsillapítót külön tudja szedni, mert benne lehet a pakliban, hogy elroppan.
  9. Egyéb csevegés

    Reggel vittem ótókámat nagyműtétre. Ennyi ideje együtt, hogy a csavarjai nagy részét már személyesen ismerem, nagyon furcsa érzés, hogy most elsőként nem én szerelem, nem nálam van a kontroll. Azt mondja a szerelő, ha minden rendben, elvileg holnap már hazahozhatom lábadozni. Azután kap pár napot tesztelésre, Pénteken Olaszország nagypróba.
  10. Általános műszaki problémák

    Az önindítót is befolyásolja az immo. Emlékszel, nekem legutóbb az volt, hogy időnként az immó miatt megfogta az önindítót, és nem csinált semmit kulcs fordításra. Akkor volt csati le, vissza, és forgatott.
  11. Általános műszaki problémák

    Egyáltalán nem értek hozzá, de ha gyújtáskapcsoló vagy immó, akkor szerintem egyáltalán nem forgatna semmit. SZERINTEM!
  12. Egyéb csevegés

    Ezt a macerát már inkább nem vállalom most. Ha egyszer oda jutok, akkor úgyis full kasztnizás-fújás, addig pedig kibírja így. Végülis nincs rosz állapotban ránézésre a csomiajtó, csak fehér. 1-2 évet kibír általam fújva, de azt inkább úgy fogom, hogy kiragasztom az ablakot.
  13. Egyéb csevegés

    Hát ekkora munkát most biztosan nem tervezek. Ez így baromi komoly, ráadásul fullra kibontani az autót..... ez baromi nagy nagy meló. A fújást még megoldom kicsiben, ehhez viszont már kevés vagyok, nincs hozzá komoly pisztolyom sem kamrám, vagy garázsom. Nyílván szeretném ezt így megcsinálni, de jelen pillanatban kivitelezhetetlen. Szó szerint az autóban élek, nem tudom 2 hétre nélkülözni. + azért ez anyagiakban is komoly kiadás. Úgy emlékszem hogy visszarakásnál van valami trükkje. Nekem combi van, itt lehet másképp van befogatva az üveg?
  14. Egyéb csevegés

    Megérkezett a napokban az új csomiajtó. Át fogom fújni, mert nem azonos az autóm színével. Kérdésem, hogy érdemes-e azzal babrálnom hogy kiveszem az üveget belőle, ( szeretnék alapos munkát ) és úgy fújom le? Macera a kivétel, és a visszarakás? Kell hozzá új gumi körbe? Lenne rajta kis javítás is, mert azért nem tökéletes, tehát ránézésre pici rozsdás részt is kellene javítanom.
  15. Egyéb csevegés

    Köszönöm! Ezt rendeltem.
×