Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Laci73

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H 1.7 CDTI
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Laci73's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Laci73

    Zene

    Sziasztok! Eladóvá vált egy CD30, CD70 gyári fejegységhez használható bluetooth adapter. Ezen a linken megtekinthető a szerkezet, aktív zavarszűrős (nagyobbik doboz). A lényeg, hogy legyen a fejegységen aux pin . Érdeklődni lehet a +36703059538 számon, vagy itt. A szerkezet bontatlan/beszereletlen. Üdv, Laci
  2. Sziasztok, Sima mezei Cd30- hoz szeretnék egy aux bemenetet. Sajnos elkapkodtam, vettem egy bluetooth egységet cd30mp3 aux rádióhoz, de az enyém nem, hogy nem aux-os, de még nem is mp3-as. Mintha valahol a fórumban olvastam volna, hogy van erre megoldás. Köszönöm
  3. Sziasztok! CD30-as rádiót lehet-e /érdemes-e/ mindenféle változtatás nélkül CD70 navi-ra cserélni? Elég a fejegység csere vagy a kijelzőt is kell rgb-re?
  4. xep kódú motorhoz olvastam, hogy jó pár éve készített valaki tempomat modult...vajon elérhető még a modul, rajz, vagy bármilyen dokumentáció hozzá?
  5. Sziasztok, Ha valakinek volna egy jobb oldali motoros visszapillantó tükör belső (hangszórós) műanyag borítása eladó (esetleg a műanyag bolhákkal együtt), akkor kérem, hogy dobjon meg egy üzenettel. A neten csak manuális tükrös (lyukas) kárpitokat találtam... Köszönöm szépen!
  6. Sajnos már rájöttem, hogy az xep motorkóddal butított az astra. Utólagos tempomaton gondolkodtam, de olvastam, hogy ezzel a motorkóddal az ecu nem tudja feldolgozni az elektromos gázpedál jeleit. Az átvezetőn gondolkodom, ha már van gombsor, akkor jó volna használni is.
  7. Üdvözlök Mindenkit! Új Astra tulajként szeretném a közösség segítségét kérni. Pár hete sikerült vásárolnunk egy astra g 1.4 twinportot, természetesen az astrákra jellemző kisebb gyerekbetegségekkel, mint pl. kiégett fűtéskonzol izzó, váltó és kézifék szoknya repedések és kiszakadt dudagomb. Ezeket sikerült orvosolnom aránylag olcsón, házilag. Az autóban hiányzott a gyári rádió, helyette egy működésképtelen mp3-as fejegység volt, amit gyorsan el is távolítottam. A kormány multikormányos és ennek megfelelően ki is néztem egy pioneer fejegységet, amely távvezérlő bemenettel tudja fogadni a multikormányt (természetesen mikrokontrolleres multikormány adapterrel, mivel mások a vezérlő ellenállás értékek). A meglepetés akkor ért, amikor eltávolítottam a légzsákot a kormányról, hogy kicseréljem a légzsák burkolatot. A légzsák átvezető szalag nem multikormányos, de a gombsorok bent vannak a kormányban...szerintem kormányt cserélhettek. A kérdésem az lenne, ha vásárolnék egy multikormányos légzsák átvezető szalagot és kicserélném, akkor mint a légzsák, mint a gombsor használható lenne, vagy van valamilyen technikai különbség a két verzió között. (Gondolok kábelkorbács bekötésre, hiányra, stb.) Az autó 2007-es gyártmáynű Z14XEP motorkódú. Laci
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.