Üdvözlök Mindenkit!
Új Astra tulajként szeretném a közösség segítségét kérni.
Pár hete sikerült vásárolnunk egy astra g 1.4 twinportot, természetesen az astrákra jellemző kisebb gyerekbetegségekkel, mint pl. kiégett fűtéskonzol izzó, váltó és kézifék szoknya repedések és kiszakadt dudagomb.
Ezeket sikerült orvosolnom aránylag olcsón, házilag. Az autóban hiányzott a gyári rádió, helyette egy működésképtelen mp3-as fejegység volt, amit gyorsan el is távolítottam. A kormány multikormányos és ennek megfelelően ki is néztem egy pioneer fejegységet, amely távvezérlő bemenettel tudja fogadni a multikormányt (természetesen mikrokontrolleres multikormány adapterrel, mivel mások a vezérlő ellenállás értékek). A meglepetés akkor ért, amikor eltávolítottam a légzsákot a kormányról, hogy kicseréljem a légzsák burkolatot. A légzsák átvezető szalag nem multikormányos, de a gombsorok bent vannak a kormányban...szerintem kormányt cserélhettek.
A kérdésem az lenne, ha vásárolnék egy multikormányos légzsák átvezető szalagot és kicserélném, akkor mint a légzsák, mint a gombsor használható lenne, vagy van valamilyen technikai különbség a két verzió között. (Gondolok kábelkorbács bekötésre, hiányra, stb.)
Az autó 2007-es gyártmáynű Z14XEP motorkódú.
Laci