Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

p.csabi1

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    17
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra H
  • Város
    Nyírbátor

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

p.csabi1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Sziasztok! Ma sikerült megnéznünk egy 1.4-es turbós 140 LE Gtc Astrat. Az autó nagyon tetszik,gyönyörű. Ezeket a dolgokat csinálták rajta mert megvan minden számla minden papír a javításiról: Motordiagnosztika EGR folytószelep tisztítás Szelepfedél tömítés Meg természetesen az olaj olajszűrő csere klíma tisztítás levegőszűrő pollenszűrő csere. Azt szeretném kérdezni,hogy ezek komoly gondoknak tünnek vagy nem,mert nekem nem tűnik vészesnek ez a lista. Illetve mit kell figyelni az autón van e típus hibája stb. A segtíséget előre is köszönöm.
  2. Mivel ígértem hogy leírom hogy mi volt ez az olaj szivárgás így itt vagyok. Nos kiderült,hogy az olajhűtő tömítése volt a ludas és ott szivárgott az olaj.Teljesen kemény volt ki lett cserélve gyárira meg vele együtt ki lett cserélve a kipufogó könyöknél is a tömítés meg kompletten azon a környéken minden,mivel le kellett bontani.Mindent gyárit raktunk bele. Meg ha már szét volt szedve akkor az olajat is cseréltettem,úgyis vinni kellett volna nemsoká. Így pöpec a verda jelentem!
  3. Áhhh értem.Holnap megyek vele hosszabb útra ha utána is ott lesz az olaj akkor megyek vele a szerelőhöz és felemeljük,mert nem szeretem ezeket a rejtélyes dolgokat.Ma néztem nem volt semmi. Kiváncsi vagyok rá,hogy mi lehet. Majd írok hogy mire jutottam. Köszi a segítséget.
  4. Sziasztok! Arra lettem figyelmes,hogy ha hosszú úton használom az autót akkor a motortartó bakk alsó csavarjánál valahonnan olaj kerül oda.Olyan mintha könnyezne csak mert nem fogy az olaj sehonnan legalábbis nem vettem észre.Mitől lehet az hogy csak hosszú utak után jelentkezik ez?Én arra gondolok hogy a hő hatásásra lecsorog valahonnan. Bár most lehet hülyeséget írtam,de már nemtudok másra gondolni,mert ha mondjuk a váltónál engedne akkor állandóan olajos lenne.Más ott meg nincs hozzá közel csak a váltó.
  5. Oké köszönöm srácok! Egyébként ma is mentem vele és próbálgattam és semmi gond nem volt vele szerencsére. Szerintem a nagy hideg miatt van ez a dolog nála.
  6. Még egy dolog lenne amit hétfőn kezdett el csinálni az autó.Amikor hátramenetbe akarom rakni akkor csak recesgve venné be a lükvercet és az egyest is nehezen veszi.A többivel nincs semmi gond. Leírom hogy mit vettem észre. Indításnál kiveszem sebességből és úgy indítom be az autót,és ha egyből raknám lükvercbe akkor jönne ez a fogaskerék daráló hang.Ahogy tolom óvatosan úgy lehet érezni hogy forog a fogaskerék és azért nem megy be hátramenetbe.Viszont ha berakom sebességbe és onnan kapcsolok hátramenetbe akkor egyből simán veszi a hátramenetet. Utána ahogy raknám egyesbe üresből akkor meg körülbelül félúton megakad a váltó aztán csak nehezen megy be 1-be. Eddig nem volt semmi gond vele,sőtt nyáron lett olaj töltve utána mert kellett bele.Én a hidegre gyanakszom,mert most mentem vele egy kört és menet közben meg nem volt semmi gond vele. Ötlet esteleg valakinek?
  7. Azt letudnád nekem írni hogy hogy kell levenni róla? Köszönöm a segítséget!
  8. Sziasztok! Ma elvittem lemosatni az autómat és eltört a tetőcsomagtartó rögzítő nyílást takaró kis műanyag fedél.Azt szeretném megkérdezni,hogy hol lehetne olyat szerezni az autóra? Vagy ha esetleg valaki tudna valahol használtat az leírna egy elérhetőséget nekem? Alőre is köszönöm a segítségeteket! H Astráról van szó. Ennek a helyére kellene szúrok be egy képet a netről: http://carradio.5mp.eu/kepgaleria_nagyitas.php?azonosito=carradio&oldalkod=7QXtqfTqGC&kepkonyvtar=&kep=img_2316_astra_h.jpg
  9. Köszönöm srácok a segítséget! Akkor szerintem hagyni fogom így, majd ha lesz hibakód akkor cserélem. Köszönöm még egyszer!
  10. Köszönöm a segítséget! Hibakódom nincs, legalábbis amikor legutóbb néztem még nem volt,de az autó reggel első indításnál kattog utána viszont nem. Ilyen kor vajon mi a helyzet?
  11. Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem.Azt szeretném megkérdezni, hogy a vezérlést állító mágneszelepeknél lévő csatot hogy lehet levenni? A másik kérdésem pedig az, hogy azt hogy lehet megállapítani hogy a kettő közül melyik nem működik rendesen?
  12. Na ez az. Nem is értem minek oda az oldalára körbe szűrő mikor a végén is ott van egy,és azon nem hiszem hogy áttudna menni valami is. Én nekem mondjuk egyenlőre csak egy pillanatra csinálja főleg azóta amióta kitakarítottuk.Az egész 1 másodperc ha van. Viszont régebben csinálta elég rendesen,de azóta olajcsere volt az autóba meg ugye most hétvégén teljes takarítás. Na mindegy majd írok.
  13. Én azt nem értem hogy minek kell még körbe pluszban szűrő,amikor a végén ott van egy,és azon nem hiszem hogy bármi is áttudna menni. Szombaton kiszereltük a szerelővel mind a két oldali szelepet,kitisztitottuk visszaraktuk vasárnap reggel indítottam indult szépen az autó.Hétfőn reggel indítottam akkor már csinálta igaz halkan és egy pillanatra csak. Megbeszéltük a szerelővel,hogy 2-3 hét múlva megyek aztán megint kiszedjük és megnézzük,hogy lesz e benne kosz. Na akkor én is a szűrő nélkül fogom visszarakatni bele. Így is megpróbálom majd. Amúgy hibakódom nekem sincs semmi eddig. A végén található szűrőnél volt viszont kosz az enyémben,amit meg is fogott. Még valami: Ti milyen márkát ajánlanátok ha esetleg cserére kerül majd a sor?Mert nézegettem aztán van több féle belőle.
  14. Hát akkor gáz van,mert 5w30-as olajat raktunk bele. Mindegy. Valószínűleg elfogom vinni a szerelőhöz aztán akkor Mobil1 0W40-es fog belemenni. Remélem csak a szolenoid szűrőkkel megfogom úszni a dolgot. Majd írok,hogy mi újság van vele. Nem akarom így hagyni,mert zavar a dolog hogy valami nem okés az autóval. Köszönöm a segítséget!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.