Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Lezli46

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    33
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Omega B V6 2.5
  • Város
    Zalaegerszeg

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Lezli46's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Helló abszolult Opel-Tech2 profik! Igennel vagy nemmel megtudná válaszolni valaki a következő kérdést? Astra H 1.6i XEP 2005 .A TwenPort szelepmüködtető egységben , a szelekpeket müködtető rudazat poziciójáról információt adó potencióméter egyik szélső állásban kb 0.3V érték .., a másik szélső állásban kb 5V küszöbérték van beirva a programba..,Ettől eltérő értéknél a P1113 hibakód jön be , a sárga autószimbólum kigyulladásával egyidőben! KÉRDÉS : Lehetséges- ezen szélső értékek átirása Tech-2 diaggal?? Tehát ,pl ha a tényleges 0.1 V túl alacsony küszöbbértéket szeretenénk módósitani, akkor ez softveresen a Tech2-vel lehetséges volna??? köszönöm a válaszokat
  2. Sziasztok! Astra H 1.6 XEP . 2005. 200.000Km. hibakód P1113 és a sárga autószimbólumlámpa már alaljárattól kezdeve állandóan világit. Menetteljesitmények normálisak- nem zörög- csörög semmi. Hibakód törölhetö- de visszajön, viszont ha lehuzom a vákumcsövet a szelepeket müködtető vákumszolenoidról, a hibakód és a hibajelzés se jön vissza!!! Menetteljesitmények látszólag semmit se változtak. Probálkoztam a szenzor poti testvezetékébe ellenállást berakni, de nem hozzott eredményt mert visszajött mindegyik hibajelzés.A vákumszelből jövő rudazatot tudom kézzel mozgatni Mi lehet a probléma? Milyen kõvetkezménnyel járhat ,esetleg ha lehuzott vákumcsövel használom? Köszönöm a válaszokat.
  3. Elvitték az autotôt., természetesen elfelelejtették a hibakôdlistát menteni., tõrlés, és kész.
  4. Nézegetve a plafont.., gondolkodôba ejtett .,"ez a 3 henger megy , és megkoppintva a szelepet" : átmegy normál 4 hengeresbe figura .., lehet hogy revideálásra szorul esetleg.... Szörnyü-csattogó alapjáratot hallottam ,többször is...,ami valahogy-- valamiért 3 hengeresre lett åtnevezve..,
  5. Jutott eszembe ,látva hogy égvemaradt a check lámpa.., szóltam hogy tõrlés elõtt mentsék- el is.., remélem nem felejtik.., ėn néhány percné ltõbbet nem idõzök a mühelyben olyan totál influenza lerobbant vagyok egy hete.., pontossabban én időznék még ilyen fėlhalott állapotban is amilyen hülye vagyok..., feleségem hálaI istennek nem az.., igy nem engedi a hösködésem....
  6. Jó kérdés tényleg.., megkérdezem megvan-e stb.., itt a lecserélt rossz (?) Szelep.., Bosch., max 4 A - t vesz fel..., lehet tik-takolva járatni.., spricceli a még bennt maradt anyagot..,
  7. A szivattyú maradt a régi., használt szelep lett berakva. Lehet akár véletlen is a 4. Henger beindulása., fogalmam sincs.,mellesleg hallottam minimum 4-5 háromhengeres indtitási-járatasási kisérletet..
  8. Hello! Megy az összes henger!!! Erre kössél csomót mondhatnánk... Most kérdeztem mitől javult meg stb.., mint irtam pöcre elindult .,de 3 hengerrel csatoogott..., megkoppogtatták a nyomászsabályzó szelepet..., erre ki simult.., és most négyhengeres..., 15.000Ft volt egy jó használt.. Egyébbként egy Opelos szerint azért megy tönkre mert amikor a szüröt cserélik., valami réz maradékok nincsenek a kitisztitva a gázzolajszürőtartályból., belekerül és tönkreteszi
  9. kérdeztem, mi a pálya :põcre elindult....., kisebb " szépséghibával :3 azaz három henger megy csak.........,külònben jól vagyunk...
  10. Igértem egy visszajelzést..., igaz hogy kissè ujatervezés lett a vėge.., miután segitsėgetekkel biztosra megállapitotuk ,kiindulåsi pontként , hogy a a szivattyu biztos nem szállit., cserés tehát ., nekiálltunk a szivattyucserének stb., vezérműdekni lebontás stb..., A vezérműszij Ok..,levéve ėszrevettūk hogy a szivattyumeghajtô kerék , ūresen lazán pörög a tengelyen.., egy anya le volt esve..,erő persze nem megy át...., A rengeteg " fõlõsleges" kisérletezgéteseket mégsem tekinteném kidobott pénznek, mert rengeteg hasznos infôt osztottatok meg.., sok mindennek utánaolvastam stb. Mégegyszer kõszõnõk minden hozzászolást
  11. 1.Féktisztitóprobát még kezdetekben csináltuk----vezérlés megléte ellenőrizendő 2.Valóban böven elég lett volna a mennyiségszabályzó szelepet kivenni hogy jön-e gázolaj ki onnét.., vagy talán biztonságossabb lett volna csak lazán hagyni???? Már ha jó lett volna a szivattyu akkor ugy is látszodott volna a kifolyás ?? Utólag ezt a teljes kiszerelésést egy véletlenül müködő szivattyú esetén elég problémásnak látom.., szerencsénk volt mert nem müködött. 3.Hétfön lecseréljük a komplett szivattyut.., jelentkezem hogy mi a pálya... 4.Esetleg valami., amire a szivattyucserénél--közben ügyelni kellene????
  12. Hello! Ebben kellene segitség..,eltudnunk hozni egy jó,használt Astra H.17 CDi , Bosch gyártmányu szivattyut a bontóból bizományba..,ha beépitésre akkor ., már nyilvánvalóan nem veszik viszi.. Jó-e ez a "fizikai" proba a szivettyú jóságára ??? 1. Tápellátás ejtőtartályos betáppal 2.Csönyomás.szenzor+mennyiség.szab.szelep kivéve.., hollander adagolócsöveken fellazitva. 3.Sokszori,intenziv öninditózás után sincs sehol egy csepp gázolaj sem. 4.Féktisztitóval indul. AKKOR EZ EGY ROSSZ CSEREÉRETT SZIVATTYÚ??? Köszönök minden segitőkész hozzászólást
  13. Hello! Ebben kellene segitség..,eltudnunk hozni egy jó,használt Bosch szivattyut a bontóból bizományba..,ha beépitésre akkor ., már nyilvánvalóan nem veszik viszi.. Jó-e ez a "fizikai" proba a szivettyú jóságára ??? 1. Tápellátás ejtőtartályos betáppal 2.Csönyomás.szenzor+mennyiség.szab.szelep kivéve.., hollander adagolócsöveken fellazitva. 3.Sokszori,intenziv öninditózás után sincs sehol egy csepp gázolaj sem. 4.Féktisztitóval indul. AKKOR EZ EGY ROSSZ CSEREÉRETT SZIVATTYÚ??? Köszönök minden segitőkész hozzászólást
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.