Lackooo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    17
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

Lackooo névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

Város, Autók

  • Autó(k)
    X14NZ
  • Város
    Tatabánya

Személyes információ

  • Neme

Legutóbbi látogatók

24 profile views
  1. Ja, hogy ez ilyen eredetileg, hát akkor le van törve valami pöcök... Na majd holnap jobban megvizsgálom. De ahogy nézem azzal van valami, amibe bepattan, mert ezek a kör alakú fülek tuti megvannak a tankfedélen. Csak a kérdés, hogy akkor mit tudok vele így kezdeni...
  2. Nem, csak kicsit lóg kifelé alapból, így a központi zár pöcök nem éri el azt a lyukat ahová becsúszik. Azért kérdeztem, hogy tudok e rajta valamit állítani, hogy jobban becsukódjon.
  3. A tanksapka ajtóval lehet valamit csinálni, hogy jobban behúzza magát, amikor behajtom? Mindig kézzel kell rásegíteni, hogy bezárja a központizár, mert nem csukódik be rendesen.
  4. Az nem csak egy sima polarizált szűrő lap mint ami a régi kvarcórákban, illetve a számológépek kijelzőjében van? Vagy szerintem nem egyre gondolunk, ma csinálok képet. Inkább abban segíts honnan szerezzek olyan kis izzót az elektromos ablak kapcsolóba meg a ködlámpa kapcsolóba. :D
  5. Nem ez nem pixelhiba, a kijelző ép, csak épp egy kis területen kis foltokban hiányzik a polarizált fólia a kijelző hátuljáról, emiatt ott nem látszanak rendesen a számok, vagyis fordított minden, a háttér sötét és a számok világosak, de majd szétszedem holnap és lefotózom.
  6. A TID kijelzőn van egy pár kisebb (kívülről nézve) sötét folt, a kijelzőt kivéve pont, hogy semmi nincs ott, azaz a polarizált réteg sérült. Lehet valahonnan szerezni ilyen fóliát amivel meg lehet csinálni?
  7. Van elektromos fényszóró állító a kocsiban, viszont maximum felső álláson is alacsonyan csak az előttem levő aszfaltra világított. Állítottam rajta kézzel, a hátsó tekerőkön, és a csavarokon is, a fény faja lett, viszont azóta hiába tekergetem, nem működnek az állító motorok. Ennyitől elbacódhat? :D
  8. Okés, majd utána járok. Szóval hogy tudom kibányászni az ellenállást? :D Jaj, ami még fontos lenne, most eszembe jutott, hogy hol és hogyan tudok kulcsot másolni? Az eredeti kulccsal lehet tanítani egy újat, vagy mindenképpen ott kell hagyni ezért súlyos ezreket valakinél?
  9. Jaj ebbe ilyen a rizsszem izzónál is kisebb biszbasz izzó van? Olyat tudok venni valahol?
  10. A ledet miért nem lehet csak így simán beletenni az izzók helyére?
  11. Fú hát nekem még nagyon "új" az autó, a pollenszűrőt sem tudom hol van... :D Olvasgattam már, hogy valahová télen szivacsot kell dugni talán arra felé... majd megtanulom. :D Igen próbáltam a kardánboxot, ki is szedtem az első két csavart, láttam a két hátsót is a hamutartó alatt, de a középsőket nem találtam meg, szóval hagytam. :D Kiszedtem még a fényszóró állító kapcsolót, mert az sem világít, de abban valami kis izzó van beleforrasztva, ma a világításkapcsolót szedem szét (az sem világít), gondolom abban is az a kis izzó van. Olyat hol tudok szerezni? Ja, és az egyik ablakemelő kapcsolóm sem világít, abban tudok izzót cserélni? Ja, és szereztem fordulatszámos óracsoportot occsón, már előtte megnéztem, a zöld kábel a 8-as pinnél gyárilag benne volt, szóval csak a kilométer számlálót kellett átbütykölnöm a régiből. Persze az sem volt egyszerű, mert naná, hogy az egyik tűs, a másik meg az a ráhúzós "izés", szóval a ahelyett, hogy kicserélhettem volna a két km órát egyben, szét kellett szednem, és a számláló fogaskerék szerkezetet át kellett berhelnem a másik helyére, de végül sikerült.
  12. Szereztem egy másik kapcsolót kompletten kicseréltem, de semmi változás, ugyanúgy 1-2 fokozat megy, meg néha a 4-es is működik. Fogalmam sincs mi lehet akkor a baja... Az egész középkonzol gyújtás ráadásakor világít, (tehát nem kell világítást kapcsolnom) ez így gondolom nem normális. Csak ugye megint az a kérdés mi és hol van átkötögetve... A szivargyújtónál levő izzót hogy tudom kicserélni?
  13. Hát nem tudom mi hiányozhat, mert így adott oldali kapcsolókkal működik. Próbálok majd egy bontott fűtéskapcsolót, lehet azzal jó lesz.
  14. Közben eszembe jutott, hogy én ezt a leírást valószínűleg megtaláltam, sőt próbáltam is így bekötni, de az a baj, hogy nálam a motorokról csak 2 szál jön, nem 4. szóval így nem tudom bekötni. A test a felfogatás, a 2 vezeték meg a le-fel irányok.
  15. Köszi, megpróbálom majd! Még egy kérdés, ha a fűtésnél a 3.-4. fokozat nem működik, akkor maga a kapcsoló lehet rossz?