Jump to content

Goon

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

Goon névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

Város, Autók

  • Város
    Budapest
  1. Nos! Megtörtént a szervizlátogatás. A következtetéseim teljesen hibásak voltak, banális hiba okozta a jelenséget! A klímatöltő gép mérlege rosszul volt kalibrálva és ezért túltöltötte a rendszert. az előírt 450g gáz helyett 550g-ot töltöttek bele! Ez értelemszerűen túl nagy nyomást eredményezett terhelésen (főleg magas külső hőmérsékleten) ezért a nyomásszenzor jele alapján a vezérlő tiltotta a kompresszort. Természetesen ingyen korrigálták a problémát. Most úgy néz ki hogy működik a klímám (végre itt az ősz!).
  2. A behúzótekercsre nem gyanakszom, hiszen az a kompresszorral együtt cserélve lett. Valami olyan eszköz lehet ami hőmérséklet/nyomás miatt "letilt", bontja a behúzótekercs áramkörét. Lehet dugulás, nyomáskapcsoló, hőkapcsoló, kitudja még még mi! Visszaviszem a szervizbe, ha van érdemleges fejlemény akkor jelzem, hogy mások is "okuljanak" belőle.
  3. Köszönöm a választ! Egy jó klímás ajánlás Budapesten? ...Sajnos csak "hosszú" állás után van javulás, de ez is csak kb 20-30 percig tart, utána ismét elkezd csökkenni a hűtési teljesítmény, majd következik a ki-be kapcsolgatás. Igen, már én is úgy látom, hogy jobban jártam volna egy klíma szakszervizzel, de mentségemre legyen, hogy már az előző astramat is márkaszervizbe hordtam (12 évig), alapvetően semmi gond nem volt a szerviz minőségével, drága volt, de bármit kellett javítani, előre egyeztetett időpontban, áron stb. készült reggel vittem délben (vagy hamarabb) hoztam az autót. Mellesleg munkaeszköz, nem nagyon volt/van időm kísérletezgetni.
  4. Szevasztok! Klímával kapcsolatos kérdésem van, hátha....!? H Astra, manuális klímával. Előzmény: kissé morgós, de működő viszont elégtelen hűtési teljesítményt nyújtott, gondoltam "csak a gázt kell feltölteni". Opel márka szervizbe klímaellenőrzésre vittem, ott megállapították, hogy a klímakompresszor gyenge, cserélni kell! Javasolták a gyári felújítottat kisebb vagyonért, gondolkodási idő után rászántam a közel 3k-t! megtörtént a kompresszor csere. Gázt-olajat lefejtették, kompresszort kicserélték, majd feltöltötték a rendszert. Próba, a szervizben tényleg működött, hűtött ahogy a nagykönyvben meg van írva, a kompresszor csöndes volt, kb 10-15 percig járatta a szervizes ember. Néhány enyhe napot követően használni szerettem volna a klímát, bekapcsoltam, majd kb 20-30 perc működés után elkezdett csökkenni a hűtési teljesítmény, ezzel egyidőben egyre "morgósabb" lett a kompresszor hangja, kicsivel később 1-2 másodpercenként ki-be kapcsolgatott a kompresszor. leállítottam, nem kínoztam. Másnap reggel próba-szerencse alapon (nem tudom miben bíztam?) bekapcsoltam, működött, de szintén kb 20-30 perc működés után elkezdett csökkenni a hűtési teljesítmény, jött a ki-be kapcsolgatás. Feltételezem, hogy ez nem üzemszerű állapot! Kérdezném, hogy van-e valakinek javaslata a megoldásra, hibára? Utánajárást követően az expanziós szelepre tippelek, de ez nyilván nem cserélhető házilag. Köszönöm a segítséget és a közös gondolkodást!
  5. T. Admin! Csak úgy tudtam bejelentkezni, hogy újra regisztráltam! Az "elfelejtett jelszó" -nál nem ismerte az e-mailcímet!
×