Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Hauptmann

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Érd

Hauptmann's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. ' A lánc kenési rendszere nem tökéletes, emiatt rendszerint már 150, de legkésőbb 250 ezer km környékén annyira megnyúlik, hogy a vezérlés átugrik, a motor pályafutása pedig csúnyán véget ér. A probléma egyébként javítható a Z22YH (2.2 direct motor) olajfúvókájával. ' Aztán ki tudja... ;)
  2. :D igen, egy kicsit nagyobb motort szeretnék az autóba. Igen, ezt olvastam, me hogy vezérléscserekor érdemes kicserélni az lánc olajfúvókáját a Z22YH fúvókájára, és akkor többet nem lesz gond.
  3. A Z2SE mennyire vállalható be? Annyi mindent lehet olvasni a neten róla, van aki dícséri, van aki szídja. Alapban szimpatikus motor lenne, csak tartok tőle egy kicsit.
  4. A manuális klíma átépítése digitálisra mennyire lenne járható út? Vagy inkább felejtsem el?
  5. Dunaharasztin, illetve a környékén van olyan ajánlott szerviz, ahol egy kiszemelt autót el lehetne vinni vásárlás előtti átvizsgálásra?
  6. Sziasztok, Arra lennék kíváncsi G Astra esetén,. hogy az automata/digitális klíma esetén is kétféle fűtésrendszerrel (Behr, vagy Delphi) szerelték az autót?
  7. Sziasztok, A közeljövőben kabriót vennék, és képbe került a G Astra. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem. Mik a típushibák? 1998-2004 között gyártották a típust, van olyan évjárat, amit érdemes kerülni? Főként a 2,2-es benzinessel szemezek (azt hiszem, Z22SE a motorkód), de ha jön egy szép állapotú 1,8-as, az ellen sem tiltakozom. Ezekre jellemző a magasabb olajfogyasztás?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.