Jump to content

csilok

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

Város, Autók

  • Város
    Dunaújváros
  1. Isten király vagy !!!! Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszodat !!! Napokat heteket spóroltál nekem... persze olvasgatom a fórumon írtakat(nagyon időigényes) és valami hasonló dolgok szűrődtek le bennem ....és tényleg a káváhab a legjobb hasonlat a trutyira a kiegyenlítőben. Este beszélek a szerelőmmel is ....azt van városban egy régi Opelesekből alakult szerviz, végső megoldásnak, de ők elég drága fiúk.,, tényleg milyen nagyságrendű az összeg amibe kerülhet ez a buli??? Ez az egész nem hat az autó menetteljesítményére????
  2. Ismét köszönöm a válaszod. Még nem jutottam tovább az ügyemben, de annyit nyomoztam, hogy csak Euro 5-ös ez a motor,nem mintha számítana....városban valóban gyakran előfordul hogy csak 2000 környékén használom mert jön egy kereszteződés nem lehet kihúzatni...A klímás használatról csak annyit hogy (manuális, de ez sem számíthat hiszen az automatát is ki lehet kapcsolni) az persze pluszban megfogja az autót. Érdekes hogy a régi automra semmilyen hatással nem volt a klíma használat( sem pillanatnyi fogyasztásra gondolok sem fordulatszámban nem jelentkezett..) na mindegy ez ilyen . A motorom magasabb hővízfoka kapcsán belenéztem a kiegyenlítőtartályba és vízszerű anyagnak látom (nálam még nem volt cserélve de már szervezem a fagyálló cserém) és ami ijesztő iszapos lerakódás van a tartály tetején és a zárókupakon. Valaki ötlet ?????? Olaj nincs a hűtőfolyadék tetején.....
  3. Köszönöm a választ akkor lehet hogy megchippeltetem
  4. Hahó Emberek ! Segítsetek! Májusban vettem egy 2011-es H Astra kombit 85/116LE A 16XER motorú autót. Megkímélt járgány kevés kilométerrel. Egy baja van, hogy gyengén megy. Nehezen (lassan ) indul meg, (volt hogy majdnem összetörtek ez miatt mert nem sikerült „kilőni” pedig 25éve vezetek és képes vagyok rá csak az autó nem. A teljesítmény olyan lépcsősen jön meg (egy darabig a fordulattal csak a hangja nő és egy pontnál végre megindul). Nem rég műszakiztattam ; ahogy illik olaj+szűrök plusz gyertyák (Bosch) cserélve. Semmilyen változást nem hoztak ezek a dolgok. Nyáron volt egy hibaüzenetem lambdaszonda bejelzett(lassú reakcióidő) opelesek törölték és pillanatnyi hibának értékelték azóta se fordult elő. Csak OMV-s benzint tankolok és gyakran prémiumosat. Az autószerelőm szerint a gázpedálom olyan mintha az első harmad lenyomásra nem reagálna és az ő tanácsára elvittem egy diagnosztához. A csávó komoly tudor de nem jutott sokra, amit kiolvasott: 99C volt a hűtővizem úgy hogy 15km-t mentem nyugodt tempó után és egy negyed órát vártam a műhely előtt? Hűtőventillátort kipróbálta, működik de az nem derült ki hány foknál kapcsolna be. Végül arra jutott semmilyen hibát nem lát, motorvezérlő rendben, a járgányt ő is kipróbálta és megerősített abban, hogy nem nyomatékos. Tanácsként azt mondta üzemanyagrendszer nyomást méressek valahol és a katalizátort is nézessem meg nincs e kimozdulva a helyéről így fojtva kipufogórendszer által a motort…Persze majd elviszem ezekre de utána olvastam, hogy pl benzinszűrő nincs is ehhez típushoz (csak talán a tankban). Összegezve hiba jelzésem nincs, autópályázásnál 7.4-7.6l a fogyasztás (olajfogyasztás is van). Lendületből gyorsan is lehet autózni vele, csak nem az igazi, ha van ötlet segítsetek köszönöm !!
×