Nos, már árnyékra is futottam a váltócserével. A régebbi 3000 es váltó mégsem tetszik annyira a 3200 as elektronikának. Városban tökéletes, de kint, ha előzgetnék vele, akkor 120 körül átáll hibaüzemre, és már csökkenti a motorteljesítményt, eltűnik a sportfokozat, és utána egyesben is úgy indul, mintha télifokozatban lenne, ami persze már nem kapcsolható. Leállítom, újraindítom a motort, ismét azonnal jó de csak amig nem kapcsolná be mondjuk a citromzárat.
Ha ugyenezt az elejétől vagy alacsonyabb sebességen sportfokozatra kapcsolva tolom végig, akkor egészen addig hibátlan akár magasabb sebességen is, amíg sport fokozatban van.
120 fölött ha folyamatos sebesség mellett lekapcsolom a sportfokozatot, akkor egészen addig jó, amíg le nem lassítok, és ismét nem gyorsítok fel 120 körülire.
Így nem tetszik igazán, vissza fogom tenni az eredeti váltót, ez meg tarcsiba, csak éppen megkevertem benne kicsit az olajat, nehogy egyberohadjon.
Talán majd he egyszer muszáj lesz feltennem, megpróbálhatom az eredeti váltóelektronikát átpakolni ebbe, mert elvileg az AR 35 váltó mechanikailag ugyanaz lenne, csak nem tudom mekkora szopás ebből kibelezni az elektronikát, és még azt sem tudom hol keressem benne. S
Esetleg szedett már szét valaki ilyet?