Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

T64

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Oroszlány

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

T64's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. T64

    Dízel

    Hali megint! Van a vezérmű keréken is meg a főtengelyen is jel, de össze lett jelölve a levétel előtt minden...az adagolóval volt egyedül gond, mert ott nem volt jelölés, mi jelöltünk, de le kellett venni mert ment felújításra. Emiatt volt rossz az előtöltés... Viszont van egy olyan hiba is, szintén még a vezérlés és adagoló szervíz előtt is jelentkezett, h a gázpedál érezhetően felkeményedik... olyan mintha nem akarná hogy nyomjam, el is hagyja az erő ilyenkor...elengedem a pedált, nyomom újra akkor már minden oks... ezzel nem is foglalkoztam eddig mert kb 2hetente egyszer csinálja, de ezt mi okozhatja? Kb olyan érzés mintha gáz helyett a fékpedált nyomnám meg, érezni h ellenállása van a pedálnak. Biztos, hogy nem a bowden, mert akkor mindig csinálná, meg nem hagyná el magát a motor.
  2. T64

    Dízel

    Hali! Célszerszám nélkül cseréltük a vezérlést, de jelen van minden. Nem jelentős a gyengülés, ezzel kapcsba inkább arra gondolok, hogy az adagoló kicsit meg lett "folytva"... De minimális a különbség, az is lehet hogy csak én képzelem be. A hidrotőkés-himbás-szelepes hangok félek, hogy kizárhatóak, mert este "ráhajoltam" a szelepfedélre, de ott nem hallok semmi csattogást. Más autóknál egyértelműen ott hallatszik ahogy csattog a tőke. Ez pedig lent lesz b..sza meg, ettől jobban félek... :-( Ott mi lehet? Gondolom a főtengelynek van csapágya...az zöröghet vagy búgni szokott inkább? Vagy a hajtókar csapágy? Mostmár alapjáraton is hallható, szóval az állapota romlik az biztos... Mindegy, hogy emelkedik a fordulat vagy csökken, állandóan csetteg a fordulattal arányos ütemben. Az dusítóm (ezek szerint így hívják...?) biztosan nem jó, lehúzta a szerelő a vákumcsövet, megszívta, és átengedte a levegőt. Így a vákum úgymond nem tud felépülni benne, nem húzza vissza bowdent. Hol találok ilyet? Az motorkódhoz nem hoz semmi hasonló alkatrészt az unix meg a bárdi sem.
  3. T64

    Dízel

    A benzinesekbe egyértelműen meg szoktam hallani a tőkék hangját, azok ilyen kopogó hangot szoktak adni, bár, ahogy néztem ebbe a motorba a tőkének másabb a formája mint amit eddig benzinesekbe láttam, elképzelhető, hogy másabb a hangja is emiatt... Nemtom mi lehet ez, de jövőhét elején leszedem a szelepfedelet hátha látni ott valami elváltozást...sajnálnám ezt a motort kukába küldeni... ha mondjuk főtengellyel lenne a probléma, az milyen hangot hallat? Jó lenne legalább kizárni azt, hogy mi nem lehet, mert azért el lehet itt költeni sok pénzt, amit feleslegesen nem szeretnék... Úgy érzem rajta mintha gyengébb lenne, de ez az adagoló állítás miatt nem mérvadó. Apropó adagoló... van rajta egy fekete műanyag házas vákumos? bigyó, ami elvileg a hidegindítást végezné...na nekem ez nem működik, a szerelő azt mondta h csere... hol találok én ilyet és mennyibe kerülhet? Most úgy lett megoldva h az alapjárat ne legyen magas, hogy a bowden amit huzogat(na) fixre van kötve...
  4. T64

    Dízel

    Először is köszi a választ! Ha levenném a szelepfedelet látnom kellene valami elváltozást? Ha ez a gond, honnan tudhatom meg, hogy melyikkel van baj? Járni ezzel mennyire veszélyes? Dolgozni járok vele, napi 50km...
  5. T64

    Dízel

    Helló ismét! Közbe csináltam videót róla.Sajnos így nem az igazi, tompa a hang kicsit sajnos, de remélem meghalljátok amire gondolok. Írjon valaki ha van ötlet! Köszi! Üdv: Zoli
  6. T64

    Dízel

    Nem elég, hogy hosszú még 2x is ment :-D Gondoltam beleírom azt is, hogy eddig mivel próbálkoztam...
  7. T64

    Dízel

    Sziasztok! Új vagyok itt, a segítségeteket szeretném kérni. Az autó: 95ös, x17dtl motor, valós garantált 122ezer km van jelenleg benne (ismerősöm apja hozta ki annó a szalonból, 2.tulaja vagyok, 76ezernél ültem bele 2éve:-) ) pont emiatt is számítottam rá, hogy lesznek problémák, mivel 20év alatt ment annyit, mint nálam ezzel az átlaggal kb 3év alatt. Imádom, ilyen autók már sajnos soha nem lesznek! Na de a hiba... a motor elkezdett csettegni... érdekes a dolog, mert előtöltést voltam állítatni (adagoló felújítás volt szivárgás miatt), ott a szerelő azt mondta hülye vagyok, dízel, ez ilyen. Még zárójelbe hozzáfűzte, hogy ezek nem valami jó motorok. Hát a ló....t ilyen, meg én amúgy is meg vagyok vele elégedve, nekem jó.Na meg persze a hangot nem produkálta eddig. A hang olyan, hogy az utastérből lehet hallani a legjobban...Megy a dízelhang, és alatta van egy ritmikus kopogó hang. Ha az ember füle rááll akkor nagyon lehet hallani, viszont kiszállva már nem mindegy, hogy hol állsz mert nem minden szögből hallani. A fordulat változással teljesen megegyezik a ritmus, magasabb fordulaton gyorsabb a kopogás, alacsobbnál lassabb... Mindegy, hogy gyorsítok, lassítok vagy tartom egy fordulaton, kopog. Tudom, hogy ez így egy nagyon összetett dolog, és hülye a kérdés is, de hátha valaki járt már így. Mi lehet ez? Kaptam olyan tippet, hogy porlasztó...emlékeim szerint annak nem ilyen hangja van, és ne öljetek meg ha nincs igazam, de én úgy gondolom, hogy mondjuk motorféknél abba kéne hagynia ha ez a gond, mivel akkor elvileg beporlasztás nincs, vagy rosszul gondolom? Vagy füstölne esetleg...de ebből semmi nem jöm, ha ketyeg egy percet alapjáraton és megrugom a pedált, kiköp egy pamacsot és ennyi...most volt műszakin 1hónapja, a bázison azt mondták, hogy le a kalappal, nagyon jók az értékek. Nemértek hozzá annyira, de rossz porlasztóval kétlem, hogy jó lenne... Olajat lecseréltem, hátha, de nem... Most 10/40es Mobil super 2000 van benne, de nem lett jobb. Menetteljesítmény jó, víz nem melegszik, a kopogáson kívűl semmit nem venni észre. Olajat amúgy nem eszi, kb 3deci szokott elmenni 2 olajcsere között. A vezérlés csere össze volt kötve az adagoló felújítással kb 2ezer km-el ezelőtt, de ez a hang már előtte is volt, csak mintha hangosodna. Akkor a generátorra gyanakodtam, kicsit kotyogott rajta a szíjtárcsa, meg lett csapágyazva de ez sem jött be. Most, hogy tutira kizárjam levettem a szíjat a szervóról meg a generátorról is, sőt még a főtengelyről a hajtó tárcsáját is, de a hang ugyan úgy ott van. Nemsoká megpróbálok videót csinálni, hátha hallatszik majd benne.Segítsetek légyszi, mert túlságosan megszerettem... Előre is köszi! Bocsi hogy hosszú lett :-D Üdv: Zoli
  8. T64

    Dízel

    Sziasztok! Új vagyok itt, a segítségeteket szeretném kérni. Az autó: 95ös, x17dtl motor, valós garantált 122ezer km van jelenleg benne (ismerősöm apja hozta ki annó a szalonból, 2.tulaja vagyok, 76ezernél ültem bele 2éve:-) ) pont emiatt is számítottam rá, hogy lesznek problémák, mivel 20év alatt ment annyit, mint nálam ezzel az átlaggal kb 3év alatt. Imádom, ilyen autók már sajnos soha nem lesznek! Na de a hiba... a motor elkezdett csettegni... érdekes a dolog, mert előtöltést voltam állítatni (adagoló felújítás volt szivárgás miatt), ott a szerelő azt mondta hülye vagyok, dízel, ez ilyen. Még zárójelbe hozzáfűzte, hogy ezek nem valami jó motorok. Hát a ló....t ilyen, meg én amúgy is meg vagyok vele elégedve, nekem jó.Na meg persze a hangot nem produkálta eddig. A hang olyan, hogy az utastérből lehet hallani a legjobban...Megy a dízelhang, és alatta van egy ritmikus kopogó hang. Ha az ember füle rááll akkor nagyon lehet hallani, viszont kiszállva már nem mindegy, hogy hol állsz mert nem minden szögből hallani. A fordulat változással teljesen megegyezik a ritmus, magasabb fordulaton gyorsabb a kopogás, alacsobbnál lassabb... Mindegy, hogy gyorsítok, lassítok vagy tartom egy fordulaton, kopog. Tudom, hogy ez így egy nagyon összetett dolog, és hülye a kérdés is, de hátha valaki járt már így. Mi lehet ez? Kaptam olyan tippet, hogy porlasztó...emlékeim szerint annak nem ilyen hangja van, és ne öljetek meg ha nincs igazam, de én úgy gondolom, hogy mondjuk motorféknél abba kéne hagynia ha ez a gond, mivel akkor elvileg beporlasztás nincs, vagy rosszul gondolom? Vagy füstölne esetleg...de ebből semmi nem jöm, ha ketyeg egy percet alapjáraton és megrugom a pedált, kiköp egy pamacsot és ennyi...most volt műszakin 1hónapja, a bázison azt mondták, hogy le a kalappal, nagyon jók az értékek. Nemértek hozzá annyira, de rossz porlasztóval kétlem, hogy jó lenne... Olajat lecseréltem, hátha, de nem... Most 10/40es Mobil super 2000 van benne, de nem lett jobb. Menetteljesítmény jó, víz nem melegszik, a kopogáson kívűl semmit nem venni észre. Olajat amúgy nem eszi, kb 3deci szokott elmenni 2 olajcsere között. Segítsetek légyszi, mert túlságosan megszerettem... Előre is köszi! Bocsi higy hosszú lett :-D Üdv: Zoli
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.