Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kovács Sándor

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel astra h
  • Város
    Und

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Kovács Sándor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia! Az enyém is mindig kiírja hogy ellenőrizzem a hűtőfolyadékot! Megnézem és minden rendben. Bevittem a szervizbe ellenőrizték hogy minden rendben van e, bekapcsol e a ventilátor ,stb , azt mondták ne foglalkozzak vele, ha veszek bele másikat az is elromlik. Ez van.
  2. Ma a feleségem be ment a patikába, én a kocsiban maradtam, és én is hallottam ezt a hangot. Mintha valamit feltöltött volna. Pár másodperc volt az egész. Amikor beülök a kocsiba én is mindig hallom.
  3. Elvittem, csak egy kicsit későn. Így hát az én saram lett. Tudatlan voltam hogy olyat is lehet. De még ezt sem bánom csak ne legyen már más baja! Az eladó is javasolta hogy vigyem el egy vezérlés cserére. Úgy voltam vele hogy akkor már egy vizsgára felkészítés is szükséges. Lehet hogy alkudhattam volna valamennyit. Nem az én stílusom.
  4. Ez igaz, nekem is volt még a kétütemű korszakból hogy elindultunk Pestre, Abonyba " lovat cseréltünk" egy bontóból, mert tűgörgős lett a főtengely. Nem is erről beszélek én. Szétoffolt fék, gumiharang, szilent? Azért már egy ilyen kocsi többet érdemel. Nem egy horror összeg. Szerintem a hozzáállással van gond. Amikor megkérdeztem hogy egy ilyen kocsit miért ad el a gazdája 9 évesen? Azt válaszolta " mert ott van píz". No komment.
  5. Elhiszem, de ez jóval több volt, és ezt nem vitték 2 évenként vizsgára? Az én kis Trabantom 27 éves volt, de ha így nézett volna ki, lehúztam volna magam a WC-n. Én úgy vagyok vele hogy a kocsit is gondozni kell mint az asszonyt.
  6. Sziasztok! Megtörtént a szervizelés. Az első gazdája sokat ment vele és rendesen szervizelte. A második csak hajtotta de nem gondozta. A vezérlés valószínű volt cserélve ,csak nem volt dokumentálva. Hátsó féktárcsákon 3-4 mm váll, betét csontig kopva, megégve, hátsó szilenteket cserélni kellett, féltengelyen a védő gumiharang szétnyílva, stb. Most amit kellett mindent kicseréltek, vizsgára felkészítve. Most már csak egy lendkerék csere be ne jöjjön, mert akkor fél millánál is több lesz a költség. Bele kellene verni az orrát a kereskedőnek, hogy így volt szervizelve. Azon kívül hogy szépen kipucolták, semmit nem csináltak vele.
  7. Sziasztok! Ebben a szutyok időben a motorterem eléggé fröcskös, sárfelcsapódásos lett. Azt szeretném kérdezni: mennyire szereti a motortér a magasnyomású mosót? Nem szeretném ha az elektronika beázna, de a szutykos motorteret sem.
  8. Szia! Holnap megyünk szervizbe. Megpróbálok mindent lenyomozni. Azután majd kérdezek. Üdv!
  9. Sziasztok! Nem is pont erre a válasz, inkább kérdés. Nézegetem ezt a motor táblázatot. Azt írja hogy a Z17DTH-t 2006-ig építették be, akkor az enyémbe milyen van 2008-as. A forgalmija szerint DTH.
  10. Köszönöm az infókat, meg a vigasztalást. Kicsit megkönnyebbül az ember ha kibeszélheti magából a kétségeit és még kap is megnyugtató szavakat. Én is úgy érzem hogy nem volt rossz választás. Csendes, kényelmes, komfortos kis autó, " kis???" Irgalmatlan hosszú ( a Trabanthoz képest), fék, kormány egy álom. Aki ült már Trabantban vagy MTZ 50-esben az tudja miről beszélek. Nem is mertem vele először a városban közlekedni, féltem hogy ki nyílik a légzsák ha rátaposok a fékre. Az említett dolgok képeit megpróbálom ide belinkelni, hátha ismeri valaki. A kihangosító valami egyéni dolog lehet, de nem kommunikál a telefonnal, vagy nincs aktiválva. Képet hiába húzom be nem viszi át. Ezt még meg kell tanulni. Üdv.ksanyi. Megpróbálom Google albummal. https://photos.app.goo.gl/XRDHA87UbVuAuoQM2
  11. Sziasztok! Új vagyok még itt a fórumon, üdvözlöm a kedves fórumtársakat! December eleje óta olvasom itt az információkat, s egyre kevesebbet tudok. Már túl vagyok a vásárláson, novemberben vettem egy Opel Astra Combót. Úgy kezdődött hogy az unokabátyám felhívott hogy talált egy " gyönyörű" Opelt, nézzem meg ( tudta hogy autót szeretnék váltani)., megadta a telefonszámot. Felhívtam az eladót és infót kértem az autóról. Ő elmondta nekem hogy 1,7 diesel, Isuzu motorral, láncos vezérléssel, nagyon jó állapotban 2. gazdától. Rögtön neki álltam itt a neten keresgélni és csupa jókat olvastam róla. Meg találtam a hirdetést is , Opel ASTRA Caraván,1.7 CDTI Cosmo. .... blabla, Manuális váltó ( 6 fokozatú) . Jelzem életemben nem ültem még Opelben, Eddig 4 Trabantom volt. Elképzelhetitek, mintha repülőben ültem volna. Nagyon tetszett. Meg is vásároltam, oda adtam a 27 éves kifogástalan állapotban lévő Trabantomat, és még készpénzt. Azután itt a fórumon olvasgatva sok mindent másképp látok. 1, Nem is Isuzu motor, 2, Nem is 6 sebességes, 3, Nem is CDTI , hanem Z17 DTH , 4, Nem is láncos (vezérmű szíj), Ráadásul 2013-ig normálisan szervizelt évi Kb 30000 Km , utána pedig semmi. Azt látom a szervizkönyvben hogy 2010 ben vezérműszíj és feszítőgörgő csere. volt 91000 Km -nél. Most 251000 Km van benne. Szerdán viszem szervizbe, nem tudom mennyire lesz zsebbenyúlós. 4 téli gumit felnivel, olajat, olajszűrőt, gázolajszűrőt, már cseréltettem, most jön levegő, vezérmű, fék. Sok minden van még benne amit nem tudom mire szolgál, vagy hogyan kell beüzemelni, pl valami telefon kihangosító, a mennyezet lámpánál van 2 szenzor, nem tudom mire való. Titkon reménykedek benne hogy a volt gazdája is olvassa a fórumot és segít esetleg. Ráadásul télen nem megyek vele 200-300 Km / hó, nyáron esetleg 2000-3000 Km/ hó. Mit gondoltok nagyon rossz vásárt csináltam? Bocs ha túl hosszúra nyúlt.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.