Jump to content

Tarcsika

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    33
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

2 Semleges

Tarcsika névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

Város, Autók

  • Város
    Szolnok

Legutóbbi látogatók

69 profile views
  1. Egyik ismerősöm nem tudja nyitni, zárni a távirányítójával a kocsit! 2 távirányítós kulcsa van, egyikre sem reagál! Elemek jók, piros led világít, de nem viszi egyik sem! Így vette az autót, azt mondták neki csak elemet kell cserélni a távirányítókban és utána össze kell tanítani! (Gyújtás majd 30mp-en belül megnyomni az egyik gombot és kész) már mindent kipróbált és az istenért nem akar működni! Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a gond? A napokban megpróbáljuk, hogy az én távirányítómat össze tudjuk e párosítani a kocsijával! A kulcsfejet+immo-t átrakjuk az én távirányítómra és ha azzal műxik akkor kizárható a kp vezérlő hiba! Csak fura h egyik kulcsot sem sikerült neki össze hangolni a kocsival! Én próbaképpen kivettem az elemet az enyémből 15percre de nem felejtette el, nyit-zár ahogy kell! Nemrég cserélt akkut, esetleg köze lehet hozzá?
  2. Nekem oldalt olyanok vannak amit linkeltél! Alul viszont kb fele olyan rövidek a csavarok, a kis lemez az ugyanolyan! Nem tudom hogy az enyémen gyári e! Mert az enyémen sokmindent módosított az előző kontár, trehány gazdája! A lökös is alul gyorskötözővel volt rögzítve, felül meg csavar+anyával :/ (biztos belehalt volna venni egy csomag patentot)
  3. Nekem 5db műanyag patent fogja a lökhárítót! (2felül, 3alul) Torx csavar csak a műanyag dobbetétnél van 2-2db oldalt és alul! itt egy leírás a lökhárító leszedéséről képekkel:
  4. Igen, sokmindent meglehet találni! Holnap kivágom a lököst! Remélem azt is sikerül szépen megcsinálni! Az elméletem az, hogy forrasztóval kivágom nagyjából! Asszony műkörmös csiszolójával meg szépen kicsiszolom a többit! :D
  5. Nem is tudtam, hogy az Ignis világítás kapcsolója ugyanaz mint a g astráé! Tegnap alakítottam át az 1ködlámpás kapcsolót 2ködlámpásra! A google-ben találtam egy leírást amiben az ignis kapcsoló átalakítás van leírva, azalapján csináltam meg az enyémet! Simán ment! Kb 300ft-ot fordítottam a műveletre! (Loctite, microkapcsoló) a micro kapcsolót beforrasztottam,(meg van a helye a panelen), egy műanyag rudat ragasztottam a ködlámpakapcsolóra ami a micro kapcsolót működteti! Relé, bizti be a helyére és működik! Kb ennyi! Spóroltam 35ezret:D
  6. Aszem németből hozták be! Elvileg nem kell alakítani semmit a tükrökön! A tükörburkolatokra tükörrel együtt már lecsaptak!:/ (Nem is gondoltam volna hogy a fehér szín ilyen kelendő) Holnap lesz beépítve, utána viszik is el az én tükreimet!
  7. Köszi! A 3szögek megvannak! Gyári mindkét tükör!
  8. Kaptam 1pár elektromos tükröt! Kérdésem a következő: be lehet épéteni nem elektromos helyére? Azt vágom hogy kell 1 joystick meg azt kell befaragni az ajtókárpit műanyagába! A vezetékek gyárilag megvannak 1szürke, 1fekete csati! Kell még neki relé vagy bizti valahová? Vagy együtt megy a hátsó szélvédőfűtéssel? Amit kaptam a burkolata fehér, az enyém sötétkék, meg lehet a burkolatokat cserélni?
  9. Valaki tudna adni egy leírást vagy videót arról, hogy a hátsóajtó kábelkötegét hogy kell kivenni, kihúzni?! Van rajta egy kék “O” gyűrű, de az istenért nem akar kijönni! Állítólag össze kell nyomni, de én már mindent csináltam vele mégse jött ki! Ismerősöm beadja a kocsiját és mondta hogy ha kell akkor ide adja a hátsó hangszórókat! Csak azt nem tudom hogy a hangszóró kábel az egy külön egység vagy egy kötegben van a kp zár, elektromos ablak kábeleivel!? (Ki van vezetékelve az tuti a csatlakozóig! Csak az ajtóból hiányzik a hangszóró kábel!) Ha egyben van akkor felejtős mert az enyém nem elektromos ablakemelős!
  10. Az enyém Z12XE 2002 09. havi!
  11. Elvileg ki van vezetékelve! A gyári csatlakozók ott vannak mindkét oldalt! (Kék színű)
  12. Depo vagy TYC ködlámpára érdemes pénzt kiadni? Ritkán lenne használva! Főleg csak városban közlekedek! De néha jól jönne a ködben amikor 20-30km-t megyek másik faluba vagy városba! Kb. 6000-ért tudnék hozzájutni/(új)pár! + a duplaködlámpás világításkapcsoló 5k meg a bizti+relé, 12k-ból meglenne az egész!
  13. Ma találtam egy egyszerű megoldást a problémára! A mozgatómotor egyik vezetékébe beforrasztottam egy 2w-os műszerfal izzót! (kb. 110ohm az ellenállása) Mint egy ellenállás működik, amikor kinyit vagy bezár és megakad akkor az izzó világít így a motor teljesítménye kb. harmadára csökken (tehermentesíti az izzó) viszont pont elegendő ahoz hogy nyissa zárja a zsalut! Ha esetleg kiég az izzó akkor nem fog működni, de akkor annyi hogy beforrasztok egy másikat! De sztem örök élet meg egy nap! A kocsi 15 éves és a műszerfalba még a gyári izzók vannak 1 kivételével, azt már cseréltem mert fekete volt az izzó, de még működött! A lapát tengelyét is megmókoltam furtam faragtam és most teljesen jól nyit és zár, viszont cserélni fogom egy újra mert a rajta lévő szivacs leporlott!
  14. Igen nagyjából! :D nemrég néztem meg a belső levegő keringetőt! Motor forog de a lapát félre van csúszva! Külső állásban maradt de kb 1-2 centis rés van a felső részén is! (90% külső, 10% belső keringetés) A motorról a csatlakozót nem bírtam lehúzni! Inkább elvágta az ujjam de akkor sem jött le! Holnap lehet neki állok kiszedni az egészet és megfordítom a lapátot hátha jó lesz! Am szerelőm azt mondta ne foglalkozzak vele! Ő mindig külsőn használja az övét és ugyanúgy hűt a klímája! Azt nem tudom még hogy ha vennék egy újat az is ilyen gyenge és eltörne mint a gyári vagy azok bírják a strapát? DarthVödör leírása a keringető problémára miért nem elérhető? Olyan mintha inaktív lenne a link! Azt írja a webhely nem létezik!:/
  15. Tegnap ezt is megoldottam! Kiderült, hogy valamiért az iso csatlakozó piros szálán nem volt kraft! (Hogy miért nem azt most sem tudom) A biztitáblától vittek oda áramot! A vezeték csak simán bele volt dugva a saru mellé az isoba! Csúszó saru+forrasztással oldottam meg! Le is zsugorcsöveztem így legalább tuti nem jön ki! Plusz ma bedobtam egy dupla USB-s töltőt a szivargyújtó helyére!
×