Jump to content

pjotr

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    165
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

6 Semleges

pjotr névjegye

Város, Autók

  • Város
    bp

Legutóbbi látogatók

1.473 profile views
  1. Nekem itt javították, ha jól emlékszem 30 körül fizettem a szívósor javításért (Z16XEP): www.opelgyorsszerviz.hu
  2. 130 km/liter az már elég komoly. A kollégánál még ennyire nem rossz a helyzet, én a helyében a szimmeringgel kezdeném, jó eséllyel ez megoldja a problémát.
  3. Nálam 120.000-nál kezdte el enni az olajat, 1 Nálam a hengerfej felújítás segített, megszűnt utána az olajfogyasztás.. Egyébként mielőtt nekiállsz, ki lehet deríteni, hogy a hengerfej okozza a magas olajfogyasztást.. A szakik majd kijavítanak ha tévednék, de ha egy hosszabb állás után indítasz, és először kékes füstöt látsz kipufogni, akkor a hengerfej a ludas.
  4. Hsonlóképpen...nálam 120.000-nál kezdte el enni az olajat, 150.000-nél már 8 deci volt 1000 km-enként, akkor jött a motorgenerál...
  5. Nekem is ennyi volt az olajfogyasztás a végén, amikor döntöttem a motorgenerál mellett. Valszeg nálad is elkoptak a szelepszár szimmeringek, meg a gyűrűk... Csak kíváncsiságból... milyen olajat használtál, és hány km van az autóban? A szelepfedél miatti olajfogyás még durvább lenne.. nekem 50km/liter volt
  6. Általános műszaki problémák! - Astra H

    A baloldali tompított fényszóróm túlságosan balra hord, szeretném jobboldali irányba állítani. Az imbusz csavar, amit taláktam csak függőlegesen állítja a tompítottat. Hogy lehet vízszintes irányban állítani? 5 ajtós kivitel.
  7. Gumi, felni kérdések

    Szereztem egy nyomaték kulcsot; hivatalosan mekkora nyomatékkal kell meghúzni a kerékcsavarokat (Z16XEP), 4 csavaros felni?
  8. EGR szelep? Illetve EGR utáni cső is tiszta?
  9. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Ezen már túl vagyok, 2 év alatt úgyanúgy bemattult.
  10. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Már teljesen be van mattulva/sárgulva a fényszóróm; 2 éve fel lett polírozva, de ez is már a múlté. Lehet, csak a plexit cserélni a fényszórón, vagy az egész fényszórót csak kompletten lehet cserélni? Ha csak egyben lehet, akkor érdemes-e bontottat venni, és kb. milyen ára lehet?
  11. Egyébként ez érdekes kérdés, mert mindig amikor beüt valami húzósabb javítás, akkor elgondolkodok, hogy még ráköltsek-e megint 80-100 ezret vagy cseréljem le. Mivel használt autót használtra cserélni sztem eléggé zsákba macska, ha cserélném akkor max 1-2 éves autót vennék. Ugye ebben az esetben rá kéne pattintani még 3 milliót, plusz újra kéne fizetni a kötelező szervízeket, CASCO-t, plusz jelentős az éves amortizációja is az autónak. Tehát ha ezeket a költségeket összevetem, akkor még mindig jobban jövök ki anyagilag, ha 1-2 százezret erre költök évente. Kíváncsi vagyok hogy vagytok ti ezzel.. A döntési pont valszeg akkor lesz, amikor először kell vakarnom a fejem, hogy el merjek-e vele indulni egy messzebbi helyre. Amíg olyan állapotban tartom, hogy bármikor el merek vele indulni Európába, minden különösebb előkészület nélkül, addig hajtom, az első vacillálásnál megy a háztól.
  12. De hisz ez új autó, az elmúlt 11 évben a váltó és a kuplung kivételével szinte minden főbb alkatrészt kicseréltem már
  13. Igen, az 5 amperest vettem ki.
  14. Igen, a túl nagy áramfelvétellel kapcsolatos hiba miatt gondoltam cserélni. Már 99%, hogy a szervo okozza a leállást; kivettem ma a szervó biztosítékát, ami miatt nem meglepő módon dögnehéz lett a kormányzás, de bárhogy tekergettem, nem állt le a motor. Biztosítékot visszatéve a hibát újra produkálja. Utánaolvasgattam és azt írják, hogy habár a gyártó nem ezt mondja, azért a valóságban elöreghet az olaj. Az autóban 325.000 km van, gyári olajjal, úgyhogy lehet megér egy próbát. Illetve az a tény, hogy télen sokkal gyakrabban csinálja, szintén az olajra utalhat, miszerint a hidegben megváltozik olaj viszkozitásra és nehezebben dolgozik a rendszer.
  15. A kormányszervóba milyen olaj kell és mekkora mennyiség (Z16XEP)? Hogyan lehet lereszteni a régi olajat?
×