Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

b-max

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

b-max's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Kollégák cserélt már valaki fűtőradiátort Astra G - ben ? Az a verzió érdekelne, amin NINCS elektromos fűtéscsap. A gond az, hogy a csatlakozókat tartó stifteket nagynehezen kifeszegettem, de nem nagyon tudom visszarakni... Mert ugye nincs felette hely. Alulról próbálom, de valahogy nem tömit rendeseen, gondolom a feszegetés végett deformálódott. Van valami trükkje ?
  2. Y17DT , tehát az isuzu motoros. Más nem vennék. Vannak tipushibái, de ismertek, és javithatók, jól megy az autó tőle, és 5 literből gond nélkül megáll nekem .
  3. Tudjátok a sok jóféle extra akkor domborodik igazán, mikor el kell menned az autóval valahová. Mikor a vezetés kényszer, s főleg, ha ez napi szinten. Ott jön jól az ABS, kanyarstabilizátor, normális fényszórók, stb. Valójában ebben az esetben a vezetési élménynek minimálisnak kell lennie, a minél nagyobb komfort a cél.
  4. Nekem Y17DT-n csinált ilyet. Tiszta lerakodás volt a thermosztát, most raktam bele egy másikat, ezzel a minuszokba is szépen áll a mutató, igaz fűtés nincs, de ennek valami más oka van :D . Amúgy van egy eladó BEHR thermosztátom x17be, ha érdekel, a szerelő rosszat rendelt.
  5. Sziasztok, A következő problémák megoldásában kérném segitségetek. Az autó Y17DT astra - 2001-es (2002-es alvázszám) Nincs fűtés - cseréltünk termosztátot, BEHR-t raktunk bele, viszont a tömités nem igazán volt jó , a két felfogató furat távolsága nem volt jó, illetve a belső átmérő sem stimmelt, és igy kézzel lett belevágva egy papirból. Elvielg nincs az autóban elektromos fűtéscsap. A régi thermosztáttal nagyon lassan ment fel a hőfök, de ezzel talán méglassabb . P0370 és P1125 hibakód . Meghajtva az autót kigyullad a villáskulcs a müszerfalon, és úgy is marad leállitásig , és megint csak nagyobb terhelésen kb. 3e fordulat felett jön elő. Néztem a vákumcsövet a szolenoidnál elég ramaty, elvileg megjavulhat ennek cseréjével ? Viszont a másik hibakód mitől lehet ? Valaki azt irta, hogy át kellene forrasztani az adagolóvezérlőt ? Teletankolva a kocsit szivárog a gázolaj - valakinek volt már ez a gond ? Illetve van egy generátorom, ami tartalékba van, szivárog a olaj a vákumszivattyújából, itt O-gyűrű gond lehet ? Vagy valami más ? Hirtelen ennyi. Ha valakinek volt hasonló problémája, és meg tudta oldani, köszönettel venném , ha leirná a megoldást.
  6. Emberek, mitől halhat be egy 1.7 DTI motorvezérlő? Megpusztult a vason, csak attol félek az adagolovezérlővel együtt.... Nem tudtok valami megbizható beszerzési forrást?
  7. Ránézésre jó a szűrő. Mondjuk mikor az alsó légtelenitő csavar letekertem, némi sziszegést lehetett hallani, mintha szivná be a levegőt. Viszont a bejővő cső nincs eldugulva, mert mikor belefújtam, lehetett hallani ahogy megy a levegő. Most a szervizben van a kocsi, megnézzuk mit mutat a computer.
  8. OMV kutos sima . Szüröt nem cseréltem még, hogy lehet leellenőrizni?
  9. HELP!!!!!!! Megállt az astrám !!!! 1.7 DTI, mentem, aztán egyszer csak kihagyott, aztán megint és végul meg is állt. Pont olyan a jelenség mikor kifogy a gázolaj, de 200 km - el elötte tankoltam tele. Semmi baj nem volt vele, csak 1500-as fordulat kornyékén jött belöle valami kis hang, mintha ékszij zorogne. Mi lehet a baj ??? Kérlek ha van valami 5letetek, irjátok meg!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.