Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Balageaxe

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    210
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Fejér

MOTE klubkártya

  • Város
    Dunaújváros

Legutóbbi látogatók

2.083 profile views

Balageaxe's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Elviszik bevizsgálni 2 hétre, és valamit megállapítanak. Ha rossz is, nyilván nem Z18XE motorba teszik, hanem vhogy méregetik. Persze, visszatettem a régit, azzal "csak" rángat, de nem áll le az ECU. (egyelőre )
  2. Ezeket találtam: P0606, P1600 (Z18XE) vezérlőegység belső hiba, programozza újra a vezérlőt P0606: Control Unit Re-Initialisation The control unit recognises an internal control unit malfunction or is influenced by interference voltage from the following component: T1 Ignition Coil - Direct Ignition Másik oldalon: According to Tis P0606 can be caused by interference from the ignition coil. With both P0606 and P1600 present TIS recommends replacing the ignition coil (by a genuine one). Kellene egy másik trafó, de a tetves bárdi nem cseréli vissza, amit korábban vettem....
  3. Újabb leállás, ezúttal hibakód is van. Csak 1-2 perc után indult el (ventilátorok beindultak most is). 0302 0606 0335 1600
  4. Ezt el is fogadom. Próbálok jó minőséget venni mindig,de sajnos a gyári általában a legdrágább... Gyertyák jók,a régi trafoval is "csak " rángatott.
  5. Huco-Hitachi-t vettem pedig, ami elvileg jóféle... Közben találtam egy angol oldalt, akik szerint állítólag volt egy központi opel szerviz utasitás, hogy csak "genuine" trafót szabad bele tenni, bármit is jelentsen ez. Nincs itt esetleg opel szervízes, aki meg tudná ezt erősíteni (vagy cáfolni)?
  6. Nem tudom... Semmi hibakód nincs... a korábbi égéskimaradásokon kívül.
  7. Sziasztok! Z18XE pár hete elkezdett rángatni, 2-es henger gyújtáskimaradás hibakóddal. Gyertyák, trafó, benzinszűrő szép sorban kicserélve, tisztító adalékkal megjáratva. Végül 2 napja a trafó beszerelésével megszűnt a probléma. Ma viszont 2x leállt a kocsi. Először az olajnyomás, hűtőrendszer, ABS fények gyulladtak ki, gyorsan leállítottam. Utána simán indult. Pár 100 méterrel arrébb a műszerfalon elkezdett minden villogni (főleg a motor hiba), leestek a mutatók. Csodálatos volt mindez előzés közben. Miután leálltam hallottam, hogy elindult a hűtőventilátor, pedig még hideg volt a kocsi. Ekkor nagyon gyorsan villogott a motorhiba ikonja is. Hibakódot nem tudtam kivillogtatni. Kb 1 perc után elindítottam a kocsit, és simán eljöttem vele a dolgomra. Mi a szösz lehet vele? Esetleg ötletek? ECU relé? Maga az ECU környékén nézzek szét? (mondjuk azt se tudom, hogy hol van). thx B
  8. Sziasztok! Előre is elnézést, biztos volt már erről szó ezerszer, de nem találom és hirtelen kellene az infó. Szóval... - 1.4-es C corsa láncos vagy szíjas? - Lambda szonda csere mekkora összeg kb? Előre is köszönöm a válaszokat! B
  9. Hm, a 2 ami lengéscsillapítót fogja? nem tűnt annak
  10. A gömbfejek és az egész futómű egyben van, nem kotyog semmi. A kerékdőlést hogy lehet állítani Astránál? :o Mert ez logikusan okozhatná... Kerék széttartás? Esetleg, de lézerrel lett beállítva (alig kellett hozzányúlni). Ráadásul mindkét oldalon teljesen egyforma a gumikopás.
  11. Az első gumik belső oldala jobban kopik, mint a külső. Futómű állításon nemrég voltam (egyéb okból), ott nem láttak problémát. Szerintetek mi lehet? Elfáradt a toronycsapágynál a gumi? thx Balageaxe
  12. Elmondom nálam mi volt, hátha segít. Szintén vezérlés csere. Vezérműszíj cseréhez ki kell venni ezt az átkozott jeladót is. De legalábbis megmozgatni, már nem emlékszem. Olyan szinten el volt öregedve a kábel szigetelése, hogy a külső és az egyedi érszigetelés is porzott lefelé a kábelről, végül csak a réz erek maradtak. Cserélni kellett...
  13. Nem, mert össze se raktuk addig, míg ki nem lett cserélve. Csak a réz maradt meg a vezetékekből, biztos lett volna hibakód, zárlat stb... Fél nap alatt megjött a cseredarab.
  14. Nekem ugyan szíjas, de vezérműszíj cserekor a vezérműtengely-jeladó kábel szigetelése szó szerint elporladt a kezemben. Meg lett ugye mozgatva, és az idő+forróság megtette a hatását. Csere, kb 15e volt. Esetleg nézd meg ezt...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.