Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Acc

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Acc névjegye

  • Születésnap 1969-09-15

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra 1.4 Si Sedan
  • Város
    Budapest

Acc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! 1.4Si (95-ös) Astrám van. 100-110 felett berázza a kormányt. Centírozással, gondolom ezt meg lehet oldani. Viszont főleg nagy sebességről (80 felett) történő fékezésnél is berázza, amíg le nem lassul kb. 40-re, sőt mintha a kocsit is rázná. Fékezésnél is lehet a centírozás hibája a rázás, vagy ez inkább már féktárcsak probléma lesz? Van valakinek tapasztalata? köszi, Acc
  2. Acc

    Motor

    Akkor lehet, hogy "csak" olajpumpa csere lenne?
  3. Acc

    Motor

    Kösz a biztatást fiúk! Még biztassatok egy kicsit és inkább bicajjal fogok járni, vagy BMV-vel... Esetleg nézek valami japán csodát :rolleyes: A szerelők idáig mindig korrektek voltak. Sosem akartak rábeszélni olyan dolgokra amit, nem szükséges cserélni, javítani. Ha valami extra felmerült, mindig jelezték, hogy ez van, ezt meg ezt lehet csinálni vele, döntsem el, mi legyen. Ezért is hordom hozzájuk a verdát. Na mindegy, ez van. Jótanács? Valaki?
  4. Acc

    Motor

    Sziasztok! Na ma hívtak a szervizes srácok, hogy megvan a hiba oka (jó hír, hogy megvan): a hengerfejet kell felújítani mert a szelepek szorulnak meg melegen, és ezért nem indul, ha jól értettem. A rossz hír, hogy 50 rugóba kerül. Na mindegy csinálják, csak hajthassam már a gépet. Üdv, Acc.
  5. Acc

    Motor

    Már náluk van és produkálta a jelenséget, de betolni nem próbálták. Kb. 20 km/h-val gurultam lejten és kettesben próbáltam "betolni", de egyszerűen mintha satuféket nyomtam volna, úgy megállt az autó. Pedig csak a kuplungot engedtem fel. :rolleyes: Én ezt vettem "megszorulásnak". Ehhez képest anyósom Astrája melegen, vízszintes úton kb. 2-3km/h-val megtolva (egyedül voltam) azonnal indult.
  6. Acc

    Motor

    Köszi! A srácok azt mondják, hogy kizárt a motor megszorulása. De ha nem az a baja, akkor mi? És ha szorul, akkor mit lehet vele csinálni? Acc :rolleyes:
  7. Acc

    Motor

    Üdv! Nekem is azt mondják a szerelő srácok, hogy a motorral nincs gond, nem szorul, mert annak csúnya hangja van előtte és elerőtlenedik a motor. Nálam ilyen nincs, mert ha megy, akkor megy a gép mint az állat :rolleyes: Na de akkor miért nem lehet betolni sem, amikor meleg? Nálad is ezt csinálja a versenygép? Lehet, hogy tényleg megszorul? Már azon godnolkodom, hogy eladom, pedig olyan szépen rendberaktam rajta mindent... Milyen az az MV6 önindító, hogy ilyen erős? Valami harckocsi alkatrész <_< köszi, Acc
  8. Acc

    Motor

    Sziasztok! Nagy segítségre lenne szükségem. Imádom az Opel-t, a családban mindenkivel azt vetetek:) de most van egy nagy problémám. Vettem egy 95-ös 1,4Si Sedant nemrég. Metálszürke, gyönyörű. Ahogy megvettem szinte rögtön hengerfejes lett. Nem tudom mit csinált vele az előző gazdája, ill. csak azt hogy mit nem. A 12 év alatt azért egy kicsit több karbantartás ráfért volna. Na mindegy. Irány a szerviz (SDS auto), srácok megcsinálják (vezérműszíj, vízpumpa stb. ami még kell, csere egyszerre, ha már szét van szedve), utána megy, de mint az állat :rolleyes: Az első alkalommal, amikor hosszabban megyek vele (több, mint 15 km) leállítom. Kb. 15 perc múlva mennék tovább és nem indul. Füstöl egyet és bűzlik az önindító, de nem megy (én hülye erőltettem). Áll kb. 2 órát, kihül a motor és pöccre indul. Na azért elmegyek megnézetem villanyossal az önindítót. Húzza a száját a mester, kifolyt valami kátrány féle belőle (innen a bűz), aztán fél év garanciás felújítottra csere. Megnyugodtam, hogy most már jó. Erre a következő úton ugyanezt produkálja, de most már betolni sem tudom. Olyan mintha a motor megszorult volna. Ráengedem a kuplungot és áll a kerék, de úgy hogy majd kiszállok a szélvédőn, pedig a lejten már felgyorsultam vagy 40-re. Megállok, várok két órát, kihül és pöccre indul. És megy mint az állat. A szerelő srácok azt mondják, a motornak nincs baja, mert azt megnézték és annak hangja is lenne. Most is nyúzzák, de még nincs megoldás. Tanácstalan vagyok. Találkozott már valaki ilyennel? Plíz help mí! köszi, Acc
  9. Jaja, előtte egy idős mérnökemberé volt a járgány. Gondozta is lelkesen csak az eladás előtti 100000-es "nagyszervizt" már nem csinálta meg. Ja meg gumikat kellett cserélni rajta stb. Üdv, Acc.
  10. Sziasztok! Szerintetek meddig érdemes egy Astrára költeni. Hány éves koráig, hány km-ig stb. Az enyém most elég jó állapotban van, ('92-es 16i 5 ajtós 110e km) tekintve hogy közel két kilót költöttem rá és még mindig van rajta mit csinálni (tetőkárpit, váltószoknya stb.), de nem tudom meddig érdemes megtartani. Most eszemben sincs eladni, mert az eddigi autóimnál gyorsabb is :) , nagyobb is, megy mint a vaddisznó :wink: és még a család is elfér benne, meghát megszerettük :) . Új autót biztos nem vennék most, mert hát építkezem is. Szal mi a véleményetek? köszi, Üdv, Acc.
  11. "Szóval váltó akadás. Télen hidegben, volt h szinte allig tudtam kapcsolni! :? Mostanában mivel nincs hideg, nem csinálja...bár ameddig el nem éri az üzemit, nekem is nehezebb. Illetve néha nyöszörög is vmi a kuliszánál..és olyankor nehezebb is váltanom. De kezdem megszokni. Illetve sajna lötyög is a váltókar :) ki van vmi kopva? asszem opel16v emlitettél vmi müanyag pöcköt...az lehet a hibás? :shock: " Hali! Nekem is volt ilyen problémám ('92-es Astra 1,6i), hidegen a 2-est nehezen vette. A (nem márka)szervizesek azt mondták, hogy nem lenne szabad akadoznia, megnézték és valami apró cuccot kellet benne cserélni (calki-pakli 4 rugó). A javítás után már egy kicsit jobb volt, de még nem az igazi. Kb. 1 hónap után állt be rendesen. Azóta tökéletes, mintha új lenne :)). Ha bp-i vagy és érdekel, magánban írom a szerviz nevét. Ja merthogy pestiek. Ja a váltókaron a műbőr borítás/harang szét van menve, lukas stb. Nem tudjátok véletlenül, hogy hol lehet kapni és mennyiért. Meg kellene nekem egy korrekt, megbízható kárpitos is mert lóg a "plafonról" a tetőkárpit. köszi, Üdv, Acc.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.