Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

rotel

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    178
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

rotel last won the day on Június 23 2020

rotel had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    opel astra h
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

2.116 profile views

rotel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

15

Hírnév

  1. 2. lambdaszonda hiba.Mozgasd meg a csatlakozókat......hátha.
  2. Keresd Budapesten Somlyai Attilát,ő megoldja a gondodat.Elméletileg itt is jelen lévő tag Somi néven.A FB-on is megtalálható Opel-os csoportokban.
  3. Amennyiben letanított állapotban érkezik,akkor onnan kezdve a Te autód Carpass kódja a lényeg,hogy meglegyen.Mivel a saját autód CanBus rendszeréhez lesz párosítva.
  4. Utánanéztem ügyfélkapun.Külföldről hozták be 2018.10. hóban 237 ezerrel.A motorszám nem beazonosítható az eredetiségvizsgálat elvégzésekor ( ).Az alvázszám fotókon már jól láthatók korróziós felületek.Amúgy egész jól felszerelt.A döntés a Tiéd.
  5. Amennyiben úgyis szét van szedve a motor,viszonylag könnyű ellenőrizni az okoskerekeket.Leszerelt vezérműszíj esetén kézzel meg kell próbálni mozgatni az okoskereket.Abban az esetben,ha kotyog cserélni kell,viszont ha stabilan áll,akkor rendben van.
  6. Műszakin ha megnézik tüzetesebben,akkor jó eséllyel nem fog átmenni (vannak már országok,ahol ez bűncselekménynek számít).Nem lenne érdemesebb rendbetenni a dolgokat?
  7. A 030300 az 3.henger gyújtáskimaradás.Cseréld fel a gyertyát egy másikkal és ha vándorol a hiba akkor gyertyacserével megúszod.Amennyiben marad,akkor gyanús lehet a trafó.A többi az immó és CIM modul probléma.
  8. A hibás hengernél lévő gyertyát cseréld ki egy másikkal.Amennyiben a hiba átvándorol,akkor a gyertya a hibás.Abban az esetben,ha marad ugyanott a hibajelzés,akkor a trafó lesz a hibás (nagy valószínűséggel).Reméljük,hogy csak ennyi lesz.
  9. rotel

    Zene

    Küldtem privit!
  10. rotel

    Zene

    Érdemes első körben a fejegységet lecserélni legalább egy CD70-re. (saját tapasztalat ).Ebben VDO végfokok vannak,amik ha régebbi motoros vagy akkor tudod,hogy ez egy nagynevű gyártó.Azóta nem kell használnom a hangszíneket (bár egy hifista ilyet alapból nem tesz).Megnyugtatlak,hogy a H Astra (plusz a Zafira) fejegységei szabadon cserélhetőek.Arra kell figyelni,hogy ki- és beszerelésnél le- ill. fel kell tanítani a fejegységeket (OpCom vagy Tech2 kell hozzá).A nagy közösségi oldalon több Opeles csoport is van,ahol szinte mindig találni fejegységeket a megfelelő színű előlappal is. Amennyiben tovább olvasod még ezt a topicot,itt is meg fogod találni Somi-t pl.Ő a Te embered szerintem,megoldja a gondodat.
  11. rotel

    Zene

    Először azt kérdezném,hogy milyen a mostani fejegységed típusa?CD30,CD70,DVD90? Az első sajnos harmatgyenge,nem érdemes vele kísérletezgetni sem. A két másik már nem olyan rossz.Hangszíneket sosem állítgatunk,ezt én is vallom. A minőségi hangra sajnos áldozni kell (nemcsak pénzt).Mindenképp kell erősítő,mert a fejegység halovány kb.10-15 W-os végfokai nem tudnak elég teljesítményt és dinamikát leadni.Emiatt nem tudja kifutni magát a JBL szetted sem!Sokan mondják,hogy nagyon-nagyon ajánlott a H Astrák esetében (is) az első ajtók normális zajcsillapítása.Amennyiben ez jól meg van csinálva még a szubláda beszerelése is elmaradhat.Én is vettem egy 40 ezres Hertz szettet,de amíg nem lesz erősítő hozzá be se szerelem.Én már a kábelezéssel nem fogok foglalkozni különösebben,pedig az is javíthat a hangzáson.Nem ülök annyit az autóban,hogy megérje a belefektetett energiát.
  12. Ilyen esetekben a szerelők fel szokták autogénnel melegíteni és úgy óvatosan ki lehet csavarni.Én azt javaslom,hogy inkább vidd el szerelőhöz,minthogy a menetet szétroncsold,mert akkor még drágább lesz a csere.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.