Jump to content

rotel

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    107
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

rotel last won the day on Április 17 2014

rotel had the most liked content!

Hírnév

9 Semleges

rotel névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.323 profile views
  1. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Ez lehet a lényeg!Nekem gyárilag CD30MP3 fejegységem van,ami Delphi Grundig gyártmány és ehhez társul a 3 soros GID!
  2. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Nekem 2007.10.havi az autóm (facelift) Enjoy felszereltséggel és 3 soros GID van benne gyárilag.Van egy jó barátom,akinek 2004-es (valamikor nyáron vette hazai Opel-szalonban,nagyon sok extrával) és abban is 3 soros GID van gyárilag.Azt viszont tudom,hogy mikortól (talán 2010 környéke) már Classic néven futott a gyártás,onnan kezdve nagyon lebutult az Astra sok téren (kijelző,díszlécek kívül-belül stb).A CID egyébként mindig is prémium dolognak számított.Kicsit bele-belenézve a Hahu-s hirdetésekbe,úgy látszik összefüggés van kijelző és klíma között.Manuális klíma esetén szinte nincs GID,csak digitálisnál.
  3. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Az évjárat nem meghatározó feltétlenül.Adott évjáratú autóba szereltek BID-et,TID-et,GID-et,CID-et.Inkább felszereltség és megrendelő függő,hogy melyik autóban milyen van.
  4. Motor - benzines

    Mobil 1 esp 0W40
  5. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Nem évjárat függő!Bármelyik autóba be lehet szerelni bármelyiket utólag is (ugyanúgy,mint a fejegységeket is lehet cserélgetni szabadon).Nyilván programozni kell őket (le- és feltanítás).
  6. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Neked akkor a 2 soros GID van.Létezik 3 soros is (az tudja,amit hiányolsz).Nekem olyan van.
  7. Fogyasztás

    Gyertya,levegőszűrő?Mikor voltak cserélve?
  8. Szoftveresen kiírathatod,ha gondolod.Csodát persze ne várj azután se,a 90 LE erősen behatárolja a lehetőségeket.
  9. Mivel van Dexos2 ajánlás,megfelelő lehet.
  10. Lehetséges,hogy az olajhűtő tömítései adták meg magukat.XER motorok esetén gyakran előfordul (én sem úsztam meg ).Mondjuk nálam elsősorban az lett gyanús,hogy a kiegyenlítő tartályban megjelent az olaj.Először megijedtem,hogy hengerfejes lett a motor,de szerencsére csak a tömítések szálltak el.
  11. Azért drágább,mert fűtött rendszerű,tehát nem egy sima mezei termosztát.Nálad van kettőstömegű,meg egr-szelep,meg légtömegmérő stb.
  12. Többek között én voltam az egyik bátor próbálkozó,aki kiszereltem a szűrőket (pontosabban a szerelőm ).Az első tapasztalataim jók voltak,előfordult,hogy 2-3 nap állás után is traktorhang nélkül indult az autó.Viszont később többször is megszólalt,igaz akkor kb. 1 hét állás után.Mérgemben visszaszereltettem a szűrőket (szerencse,hogy nem dobtam ki).El nem nagyon forog,mert nagyon szoros (kézzel próbáltuk),a szerelőm szerint az olajnyomás sem fogja elforgatni..A visszaszerelés óta is volt olyan,hogy 2-3 nap után nem traktorozott,ugyanakkor másik esetben 1 nap után megszólalt.A fene se érti.A motorban Motul 5W40 Dexos2 olaj van (elég drága kategória).
×