Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

LacBp

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    191
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest 17.ker

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Ford Focus 1.6 tdci
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

2.500 profile views

LacBp's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! 1.6 xer van a kocsiban. Indítás után egyenletlen az alapjárat. Gázadásra visszadurrog. Ha bemelegszik, akkor minden rendben. Gyertyák újak, Gm. Szelepfedél membrán új, folytószelep tiszta, tömítés jó. Ami feltűnt, hogy a 2.lambda fűtés nem indul el. Hidegen nem is szabályoz. Melegen, szabályoz. De jó a szonda fűtése. Az ecu tól a vezeték jó.... Valakinek van vmi ötlet? Köszönöm előre is!
  2. Ha gondolod, akkor nekem van Fűtés radiátorom, most bontok egy komplett A/2 corsa t. Ha érdekel, akkor írj privátot!
  3. LacBp

    Dízel

    Szia Kicsit megkésve! Köszi a segítséget! Az volt a gond az adagolóval, amire tippeltél! le voltak tapadva az excenteres szivattyúban a lapátok.. na mármost. ez javítva lett... Most már felszívja az naftát, és úgy ahogy tolja is kifelé a túlfolyón. De 1x sikerült életre keltelni a motort olyan "behúzásos" elven.. De önindítóval nem..:( Kompresszió a leggyengébb 25 a többiben 28 bár felett hideg motornál mérve (tegnap mondjuk 25 fokban). Így úgy gondolom, hogy ez a végnyomás elég, izzítás jó. Vezérlést nehéz lenne elrakni opelnél... De az adagolót próbáltam 180 fokkal is... de az még rosszabb...
  4. LacBp

    Dízel

    Sziasztok! Adagolóban jártas(abb) emberke válaszára lennék kíváncsi! Adott egy isuzu moci, Adagoló rajta, bár kicsit mostoha körülmények között vészelte át az elmúlt 1.5 évet. 1.5 évvel ezelőtt indult a motor.. Most próbáltam volna indítani, rácsatlakoztattam a tankot, a visszafolyó ágon elkezdtem felszívni a gázolajat.. (visszatérő kifolyónál lévő csavarban lévő szűrő takarítás után már át tudtam szívni) elég nehezen ment.de megtelt az adagoló! Indítottam, de nem táplálta utána az üzemanyagot... azaz ürült az adagolóház.. Jól tévedek, ha nincs is rajta a mágnesszelepen a 12V akkor is töltődnie kellene az adagolónak, és a visszafolyó ágon csurogni vissza a tankba?! Adagoló felépítését nézve ennek így kellene működnie... Ha viszont nem így működik akkor mi dugulhatott el?!
  5. Sziasztok! Régen jártam erre, mióta nincs opelem. Viszont kollégámnak van egy J astrája, s vett bele egy CD400-as szettet. Gondolta kicsavar, becsavar... Felvilágosítottam, hogy nem fog menni... Viszont az op-commal elakadtam! Ami van interface, az 201008 viszont régebbi szoft van hozzá, azt hiszem 1.4x es. de a 2014-es astra csak az 1.59 -esben lenne benne. Viszont olyat nem találtam, ami menne a 201008 -as interface -szel.. így a programozás részig el sem jutottam... Egy kis segítséget kaphatok?! KÖszi!
  6. LacBp

    Zene

    Sziasztok! Egy kollégám vett egy "okosabb" fejegységet az autójába, a régi helyett. J Astránál is hasonlóan működik a rádiócsere Op-com mal?
  7. 1.5d.... de vannak gsi -s külső tuning elemek hozzá. az 1.0 éa 1.5 szintjelző más?
  8. Sziasztok! Nem tudjátok, hogy A corsa- ba be lehet tenni a B műszerfalát? (nem csak az óracsoportot, hanem az egészet) Bontok egy B corsát, és van egy felesleges, de nem tudom, hogyha kérdezik, akkor mit válaszoljak. Ránézésre hasonló... Amúgy van még pár eladó dolog, de azt feldobom a keres-kínálba. Köszi!
  9. Sziasztok! Próbáltam a keresőt használni, de nem sok sikerrrel... Úgyhogy kérdezek.. Nem tudjátok, hogy milyen árban mennek a B corsa szemöldökös kopoltyús motorháztetők, és a gsi első - hátsó lökhárítók?! Köszi! Laci
  10. Adam! Na igen, valóban semmi bonyolutság nincs a vezérlés beállításn, de látod a "szerelő"-nek egy igencsak meghaladta a képességeit! Adagolót kicseréltem, mert azt mondták, hogy az a baj - csak megint egy zsák lóvét akartak kérni érte.. Szóval a csere után a jelenség ugyan az. Szóval mostvagy két pont ugyanolyan rossz adagolót tettem be, vagy nem az adagoló a hibás (hozzáteszem, mielőtt hengerfejes lett a motor, az adagolónak semmi baja nem volt!, pöcc röff indul a kocsi hidegen, melegen, s csak nagy gázadásnál kormolt) de normálisan járt a motor. Ma vettem magamnak a fáradtságot, hogy kiszedjem a "felújított" porlasztó csúcsokat. Mivel sajnos műszerem, még a legegyszerűbb próbapadom sincs hozzá, így maradt az a megoldás, hogy visszakötöttem az adagolóra, és spricceltettem. Az autóval kiálltam a pincegarázsból, még a szétszedés előtt... kész művészet volt. Semmi erő nincs benne.... Tettem fel egy kis videót a próbáról Szerintem ez nem porlaszt, hanem "hugyozik".... Sajnos a szepelekhez nem látok be... de ezek után már bármit el tudok képzelni.. Valaki nem tud egy megbízható adagolós-t aki nem horror áron beállítaná a csúcsokat? Bp 17.ker környékén akár?!
  11. Sziasztok! Kicsit segítségre lenne szükségem! Adott egy 1.5d isuzu mocis corsa. Hengefejes lett. szevízben nekiestek, majd visszahozták, traktor hanggal, aztán porlaszót csúcsot cseréltek, majd adagolót, de ugyan úgy traki hangja volt. Ezek után hozzám került, mivel a szomszéd lány megunta a szólt, hogy nézzek már rá, mint tököltek eddig vele (több mint egy hónapja állt a szevízben). Szétszedtem, az adagoló és a vezérmű tengely jelen volt. Ha betettem a rögzítő csavarokat, akkor a főtengely legalább 2 fokkal el volt téve... Persze, ahhoz hogy rendesen be lehessen állítani alá kellett volna hajolni. Ez meg levette a szíjat a vezérlésről, hengerfej le -fel. szíj vissza.. közben kicsit elmozdult a főtengely.... A motor indul, szürkés büdös füstje van, azaz dől belőle, a motor csattog, kopog. Kinek milyen tippe van... Az enyém, hogy a "szerelő" a minimum 2 fog elrakással kicist nyakoncsapkodta a szelepeket a dugattyúval... Per pillanat tanácstalan vagyok.... mert igazából "kicseréltek, javítottak" mindent, ami egy diesel motor működéséhez kell.... Találos kérdés.. mit baxhattal el :( Egyébként,ha valakinek van Bp vag ykörnyékén 1.5d td motorja, ami megbízható és eladó ne tartsa magában! Köszönöm mindenkinek!
  12. egy 3 ohm -os ellenállás is tud segíteni,a lufi helyett. és utána hibakód kiütés!
  13. Köszi 1.6 16V jó ötlet! van esetleg bontóban hátha hozzámvágnak egyet az kicsit közelebb van mint a CSergö. Vagy csak egy bontott egr -t és körberajzolom s megmérem :rolleyes: PGA köszi a képet, bár azt nem tudom hogy egy kép alapján hogy lehet méretezni? Ebben ha tudsz segíteni, annak örülnék!
  14. Sziasztok! Tud nekem valaki segíteni abban, hogy op-com ban mi a távirányító tanítás menete? egy új távot akarok hozzáadni a rendszerhez. szóval nem lemerült elem miatt! köszönöm!
  15. :huh: Köszi a bíztatást Korzika! ;)t Nincs valakinek egy méretezet rajza a dugóról? Végülis az is elég lenne, hogy mennyi a 2 felfogó lyuk közép távolsága, átméője, és mennyi a 3. furat távolsága a 2 felfogató lyuktól, és annak az átmérője s kb milyn mélyre kell besűlyeszteni. Lehet h sokat kérek? de nem szeretnék 2x ki be szerelni :lol: köszi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.