Jump to content

koco

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    577
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    9

koco last won the day on Június 8

koco had the most liked content!

Hírnév

99 Segítőkész

1 követő

koco névjegye

  • Felhasználói rang
    koco
  • Születésnap 1973-11-15

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Zafira B 1.9 CDTI
  • Város
    Budapest

Elérhetőség

  • MSN
    koczanl@net-tv.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország - Hungary, Budapest, XXI. ker.
  • Érdeklődés
    Modellezés, gokartozás

Legutóbbi látogatók

4.152 profile views
  1. Gumi, felni kérdések

    Szia! 205/55R16 vagy 225/45R17 a váltóméret, ezek el is férnek a nagyobb féknyereg felett (illetve a felnik). A gyári felni méret 6,5×16ET37-39 illetve 7×17ET35-37.
  2. Utastér,belsőtér

    Szia! Nekem Fóton sikerült vennem külön ülést (angol autó vezetőoldalit), nekik elég jelentős készletük van, de tapasztalatom szerint a hozzáállásuk nem sokkal jobb az általad vázoltnál. Ebbe nem is mennék bele, keresgélni kell, telefonálgatni, próbálkozni, sajnos ez van, nekem sem tetszett. Jut eszembe: A 20. kerületben, a Határ úton is van egy Astra bontó, ott is szokott lenni angol autó. Az ülések átszerelése roncsolás nélkül megoldható: - ülőlap: csak csavarok oldására/meghúzására van szükség, kiegészítve két gyorskötöző cserével, a párna a huzattal együtt cserélhető - háttámla: további egy-két csavar, majd a kárpit lefejtése szükséges, amit a támla hátulján, alul kell elkezdeni, könnyen és szépen bontható, majd nyom nélkül visszarakható - ülésfűtés: a gyári fűtés be van kábelezve az A oszloptól az ülés csatlakozójáig. Ha mindkettő ülés fűthető (tehát az ülésből kilóg egy csati amikor megveszed), akkor az elakadásjelzős kapcsolósort kell cserélni, két vékony vezetéket onnan az A oszlopig behúzni, két biztosíték a REC-be, programozás és kész. Egyébként - ahogy Csaba is írta - az autónak fogalma sincs róla, hogy milyen az ülés, hibakód sem lesz (sőt megjelenő hibakód csak a motorral kapcsolatban lehet, minden más műszerrel olvasható ki). Tehát bármilyen is az ülés, fűtés nélkül minden esetben tudod használni. A leírtak alapján meg tudod csinálni, azonban TX45 és TX50-es kulcsokra is szükség lesz, ami nem alap tartozéka a szerszámkészleteknek. Üdv: Laci
  3. Utastér,belsőtér

    Szia! No akkor vegyük sorra: - magasságállítás: független az ülőlaptól, bármely ülőlap bármely mechanikára roncsolás nélkül felszerelhető. - javaslom a magasságállítás mellett az ülőlap dönthetőségét is keresni, mindkét oldalon - angol autóból egy-az-egyben át lehet tenni a vezetőülés mechanikát (meg vele mindent) a balkormányos anyósoldalára (rengeteg angol autót hoznak be és bontanak, egyáltalán nem lehetetlen vállalkozás az ülés beszerzése) - a most meglévő oldallégzsákok átszerelhetőek - könyöktámasz szintén áttehető (ha most van, ha nincs, akkor valóban csúnya tud lenni a helye, de ezt a fekete szövetet - Elba - majd' minden kárpitos használja) - deréktámasz: a rácsos feszítő betét és a működtető rész átszerelhető sima hátlapba Tehát szerintem ha találsz olyan üléseket ahol a vezető és utasoldali állíthatóságok megvannak, akkor abból a szükséges elemek átépítése után az autód belső megjelenése nem fog változni, hiszen a saját kárpitod és szivacsod meg fog maradni. Sőt, ha jól emlékszem, akkor a háttámla és annak vasalata mindkét oldalon egyforma. Az egyik oldalán a légzsák rögzítése megegyezik a másik oldalon a kartámasz rögzítésével, a deréktámasz furatai mindkét oldalon megvannak, a betét is fordítható. Nekem alap kárpittal és minimális állítási lehetőséggel gördült le a szalagról az autóm, most pedig szövet Recarók vannak benne, magasság állítással, ülőlap döntéssel, deréktámasszal, fűtéssel mindkét oldalon és a gyári felhajtható, kinyitható könyöklővel a vezető oldalon. Mindent magam csináltam, ezért írtam a fentieket. Jut eszembe: Astra H és Zafira B ülései/mechanikái megegyeznek. Üdv: Laci
  4. Elektronikák, elektromos kérdések

    Néha történnek cifra dolgok, de azért az nem jellemző, hogy a kijelző elállítódjon. Szerintem első körben az UHP4 modul meglétét kellene ellenőrizni. Ez a kormányoszlop mellett balra, a keresztmerevítőn lévő tartóban van, a pedálsor feletti burkolatot levéve már látható. Ha megvan, akkor Tech2 vagy opcom segítségével a kijelző variant konfigját kell átállítani kihangosítósra. Ha megjelenik a telefonos fül, akkor onnan már menni fog a párosítás.
  5. Utastér,belsőtér

    Bőven megéri azt az egy percet.
  6. ZAFIRA B

    Le és felszerelésben tudok segíteni, illetve van szabásmintám is. Én Kecskeméten csináltattam, de Somi által írt Bara Kárpit is nagyon szépen dolgozik.
  7. Zene

    Ha 6 gombos a CD30 (6 állomás programozható), akkor van értelme egy Pioneer TS-Q172C beszerzésének. Ez egy az egyben beszerelhető a gyári első szett helyére és hallható javulást ad. Viszont a 9 gombos CD30 esetén a fejegység cserével érdemes kezdeni.
  8. A DPF kb.: 800 km-es regenerálása szinte megfelelő. Azért csak szinte, mert a leírt használat mellett inkább 1000 km-enként kellene csinálnia. Én az EGR-re gyanakodnék, lehet, hogy a kitisztítása nem volt elég, a csere vagy a kiiktatás szükséges. Aztán érdemes lenne utánajárni, hogy nem volt-e a motorvezérlő programja módosítva, ami esetleg nem sikerült. Megbízható helyen rá kellene tenni a legutolsó eredeti programot. Esetleg légtömegmérő... mindenesetre az 1800-2000 fordulat felett ugrik meg a fogyasztásod. Ahogy Astra555 kolléga is írta, ezek nem így esznek, ennél sokkal kevesebbel is beérik.
  9. Corsa C - Általános -

    Sziasztok! Haladok a kis csinosító projekttel: ezüst kilincsek és bőr váltó- és kézifékszoknya készen. Tudom, nem nagy dolog, de már kellemesebb a beltér:
  10. Corsa C - Általános -

    Egy török és egy német oldalon találtam róla leírást, alapvetően nagyon egyszerű. Szükséges egy darab led (smd, tokozás 3528, zöld, polaritásra ügyelve) és kettő darab ellenállás (330Ω, smd, tokozás 1206, 0,25W). Ezeket kell a megfelelő helyekre beforrasztani, és készen is van. Javasolt forrasztóállomást használni, kb.: 350°C hőmérséklettel, 1 mm-es heggyel. Az alábbi képen a forrasztási pontok és a led pozíciója látszik.
  11. Corsa C - Általános -

    Szia! A canbus hálózaton adatok közlekednek, amiből minden rákötött eszköz leszedi ami kell neki, illetve felteszi rá amit tud. Mondjuk, mint az internet csak kicsiben. A Corsa esetében ez azt jelenti, hogy a kijelzőnek is canbus kompatibilisnek kell lennie (a 32 lábas TID már olyan). Más: jelenleg a család másik autóját a C Corsát szépítgetem, talán kicsit fejlesztem is... Eddigiek: gyári 14-es alukerék szép új gumikkal (az eredeti 13-ast váltotta, a gumicsere már időszerű volt), ezüst középrész és kilincsek, műszercsoport ezüst karikásra átalakítás, tempomat visszajelző beépítés. Következő: bőr multikormány, esetleg GID (ez elég kemény dió, ami a beszerzést illeti), digitális klíma, váltószoknya és kézifék bőr csere (szürke cérnával varrottra), műanyag küszöbtoldat (ez meg a gyári rögzítési pontok hiánya miatt izgalmas). Üdv: Laci
  12. Általános műszaki problémák! - Astra H

    Én a K2 Akra-t használom. Be kell fújni vele, esetleg egy kis ecsetelés és vízzel leöblíteni (sima alig folyó vízzel).
  13. Egy ismerősömnek vettem tőle DTH szívósort. Nagyon profin van megcsinálva, csapágyazott a forgáspontokon és a rudazat is fémből készül. Ismerősöm sokat megy az autóval, majd biztos beszámol a hosszútávú tapasztalatokról is, egyelőre nagyon elégedett. Tavaly 45 eFt volt ha vittél felújítható szívósort, anélkül 50 eFt.
  14. ZAFIRA B

    Szia! Vízhőfok és részecskeszűrő kijelzést a komfort modul tud, információban, beszerzésben tudok segíteni. Ha érdekel kérlek adj egy email címet, ahova küldhetek infót. A hátsó ajtók átvezetőinek meghibásodása típushiba, mielőbb javasolt a javítása. Astra H fórumban sok hasznos infót találsz ezzel kapcsolatban. Üdv
  15. Elektronikák, elektromos kérdések

    Az aliexpress-ről nem ajánlom a beszerzést. Én rendeltem 2 szett TPMS szenzort, egyik sem működött. Valóban teljesen új volt, de egyrészt régi, másrészt pedig szerintem a gyár minőség ellenőrzésén nem mentek át. Néhányban cserélve lett az elem, de az sem hozott megoldást. Végül egy lengyel gumikereskedőtől vettem 3 szettet (barátomnak is kellett), mind a 12 darab hibátlanul működik (ezek 4-5 éves, de nem használt, mondhatni túltárolt szelepek). Riasztó programozását nem ismerem, de az biztos, hogy külön kürt kell hozzá (vagy saját akkus, vagy sima) ami nehezen hozzáférhető helyen van.
×