koco

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    574
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    9

koco last won the day on June 8

koco had the most liked content!

Hírnév

99 Segítőkész

1 követő

koco névjegye

  • Felhasználói rang
    koco
  • Születésnap 1973-11-15

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Zafira B 1.9 CDTI
  • Város
    Budapest

Elérhetőség

  • MSN
    koczanl@net-tv.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország - Hungary, Budapest, XXI. ker.
  • Érdeklődés
    Modellezés, gokartozás

Legutóbbi látogatók

4.118 profile views
  1. Néha történnek cifra dolgok, de azért az nem jellemző, hogy a kijelző elállítódjon. Szerintem első körben az UHP4 modul meglétét kellene ellenőrizni. Ez a kormányoszlop mellett balra, a keresztmerevítőn lévő tartóban van, a pedálsor feletti burkolatot levéve már látható. Ha megvan, akkor Tech2 vagy opcom segítségével a kijelző variant konfigját kell átállítani kihangosítósra. Ha megjelenik a telefonos fül, akkor onnan már menni fog a párosítás.
  2. Bőven megéri azt az egy percet.
  3. Le és felszerelésben tudok segíteni, illetve van szabásmintám is. Én Kecskeméten csináltattam, de Somi által írt Bara Kárpit is nagyon szépen dolgozik.
  4. Ha 6 gombos a CD30 (6 állomás programozható), akkor van értelme egy Pioneer TS-Q172C beszerzésének. Ez egy az egyben beszerelhető a gyári első szett helyére és hallható javulást ad. Viszont a 9 gombos CD30 esetén a fejegység cserével érdemes kezdeni.
  5. A DPF kb.: 800 km-es regenerálása szinte megfelelő. Azért csak szinte, mert a leírt használat mellett inkább 1000 km-enként kellene csinálnia. Én az EGR-re gyanakodnék, lehet, hogy a kitisztítása nem volt elég, a csere vagy a kiiktatás szükséges. Aztán érdemes lenne utánajárni, hogy nem volt-e a motorvezérlő programja módosítva, ami esetleg nem sikerült. Megbízható helyen rá kellene tenni a legutolsó eredeti programot. Esetleg légtömegmérő... mindenesetre az 1800-2000 fordulat felett ugrik meg a fogyasztásod. Ahogy Astra555 kolléga is írta, ezek nem így esznek, ennél sokkal kevesebbel is beérik.
  6. Sziasztok! Haladok a kis csinosító projekttel: ezüst kilincsek és bőr váltó- és kézifékszoknya készen. Tudom, nem nagy dolog, de már kellemesebb a beltér:
  7. Egy török és egy német oldalon találtam róla leírást, alapvetően nagyon egyszerű. Szükséges egy darab led (smd, tokozás 3528, zöld, polaritásra ügyelve) és kettő darab ellenállás (330Ω, smd, tokozás 1206, 0,25W). Ezeket kell a megfelelő helyekre beforrasztani, és készen is van. Javasolt forrasztóállomást használni, kb.: 350°C hőmérséklettel, 1 mm-es heggyel. Az alábbi képen a forrasztási pontok és a led pozíciója látszik.
  8. Szia! A canbus hálózaton adatok közlekednek, amiből minden rákötött eszköz leszedi ami kell neki, illetve felteszi rá amit tud. Mondjuk, mint az internet csak kicsiben. A Corsa esetében ez azt jelenti, hogy a kijelzőnek is canbus kompatibilisnek kell lennie (a 32 lábas TID már olyan). Más: jelenleg a család másik autóját a C Corsát szépítgetem, talán kicsit fejlesztem is... Eddigiek: gyári 14-es alukerék szép új gumikkal (az eredeti 13-ast váltotta, a gumicsere már időszerű volt), ezüst középrész és kilincsek, műszercsoport ezüst karikásra átalakítás, tempomat visszajelző beépítés. Következő: bőr multikormány, esetleg GID (ez elég kemény dió, ami a beszerzést illeti), digitális klíma, váltószoknya és kézifék bőr csere (szürke cérnával varrottra), műanyag küszöbtoldat (ez meg a gyári rögzítési pontok hiánya miatt izgalmas). Üdv: Laci
  9. Én a K2 Akra-t használom. Be kell fújni vele, esetleg egy kis ecsetelés és vízzel leöblíteni (sima alig folyó vízzel).
  10. Egy ismerősömnek vettem tőle DTH szívósort. Nagyon profin van megcsinálva, csapágyazott a forgáspontokon és a rudazat is fémből készül. Ismerősöm sokat megy az autóval, majd biztos beszámol a hosszútávú tapasztalatokról is, egyelőre nagyon elégedett. Tavaly 45 eFt volt ha vittél felújítható szívósort, anélkül 50 eFt.
  11. Szia! Vízhőfok és részecskeszűrő kijelzést a komfort modul tud, információban, beszerzésben tudok segíteni. Ha érdekel kérlek adj egy email címet, ahova küldhetek infót. A hátsó ajtók átvezetőinek meghibásodása típushiba, mielőbb javasolt a javítása. Astra H fórumban sok hasznos infót találsz ezzel kapcsolatban. Üdv
  12. Az aliexpress-ről nem ajánlom a beszerzést. Én rendeltem 2 szett TPMS szenzort, egyik sem működött. Valóban teljesen új volt, de egyrészt régi, másrészt pedig szerintem a gyár minőség ellenőrzésén nem mentek át. Néhányban cserélve lett az elem, de az sem hozott megoldást. Végül egy lengyel gumikereskedőtől vettem 3 szettet (barátomnak is kellett), mind a 12 darab hibátlanul működik (ezek 4-5 éves, de nem használt, mondhatni túltárolt szelepek). Riasztó programozását nem ismerem, de az biztos, hogy külön kürt kell hozzá (vagy saját akkus, vagy sima) ami nehezen hozzáférhető helyen van.
  13. A BL kódolású ABS egység nem támogatja a DDS funkciót, egész pontosan ESP-t és vontatmány stabilizálást tud. Egyébként a DDS-hez cserélni kell az ABS egységet, megfelelő műszeregység kell hozzá, DDS-es gombsor (netán még keret is, ha emiatt 4 vagy 6 gombnak kell nyílás), egy plusz szál behúzása és egy cseppnyi programozás.
  14. Én AD-s szelepet használok a téli és a nyári kerekekben is. Kerékcsere esetén kb. 3-5 km alatt ismeri fel a szelepeket.
  15. Az alábbi oldal nagy segítségedre lesz: http://web.t-online.hu/joaopinto/astra-h.htm. Én ez alapján csináltam meg, bizony nekem venni kellett másik tágulási tartályt is.