Jump to content

Dark Angel

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    1.813
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

Dark Angel névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1969-06-12

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.opel-omega.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest XIV.
  • Érdeklődés
    Nincs szerelem tövig nélkül

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Rekord '66
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

6.087 profile views
  1. A C36GETvalójában az EVO 500 blokkjából készült, ami a C30SE erősített blokkja. Az itthoni beszerzés szinte kimerül abban, hogy Vktr mit tud meghozatni. Az összes többi ebay meg USA és UK webshopok. Kitartó kutatással szinte minden beszerezhető, az egyetlen amibe beletört a bicskám, az a vezérműlánc vezető. Ez egyébként megegyezik a C30SE láncvezetőjével, de C30SE-hez sem kaható B) Mint már írtam, egy csomó alkatrész (vákuum rendszer, hűtés, elektromos szenzorok stb) megegyezik valamelyik amerikai GM autó alkatrészével. Futómű ugyanaz mint az Omega 3000-é, féktárcsa/betétet meg gyárt az EBC. Megbízhatóság tekintetében, nem tudom összehasonlítani a C20LET-el, mert ilyenem soha nem volt. Egyet tudok állítani, ami még a C20XE Calibrás időszakban gyökerezik, majd bővül egy X30XEV Omegával. Ezek a motorok egész jó konstrukciók. Ha betartod a gyári előírásokat, meg józan paraszti ésszel használod/karbantartod, nagy megelepetések nem érnek, azaz van egy megbízható autód. Pl a Calibra/Vectra 4x4-ben 50e km-ként illik nyomásgömböt cserélni, ami szerintem nem igazán jellemző a Calibra/Vectra 4x4 tulajokra (tisztelet a kivételnek). Aztán láttam olyat is, hogy a júzer 2003-ban, az első igazi Calibrás, velencei találkozóra úgy jött a Calibra Turbóval, hogy világított neki, az alacsony olajszintet jelző lámpa. Mondom neki, hogy tudja-e, mi az a lámpa. Nem tudja, de amióta megvette világít, szóval szerinte ez így OK... Na egy ilyen "gondos" gazda után lesz az új tulajnak az a véleménye, hogy az adott típus egy rakás fekália. Egyszer, a Calibrámat hengerfejezni kellett, mert egy ügyes szervíz az előző hengerfejezéskor nem cserélte ki a hengerfejcsavarokat, amik megnyúltak. Annyi le lett síkolva a hengerfejből, hogy a turbós hengerfejtömítéssel is nagyobb volt a kompresszió a gyári értéknél.... Uhuhu-ék azt mondták, hogy jobban fog menni, de adjam el, mert így gyrosan szét fogom hajtani. Természetesen ezt megelőzően a motor összes típushibája meg lett javítva, úgyhogy nem fogadtam meg a tanácsot, és toltam neki még vagy 2 évig. Ezután egy szegedi sráchoz került, akivel beszéltem ez eladás után 3 évvel. Megkérdezte, mit csináltam a motorral, mert ő rendszeresen jár gyorsulásira, és lenyomja az összes széria C20XE-t, és motornak semmi baja, talán annyi hogy kicsit eszi az olajat. Szóva l ennyit a megbízhatóságról :D
  2. A turbo lapátok végéből törtek le darabok, és ez jutott be a motorba B)
  3. Vót egy motorgenerál.... kep3 kep4 kep5
  4. kep3 kep4 kep5 kep6 kep7 kep8 kep9 kep10 kep11 kep12 kep13
  5. Jövő héten töltök fel képeket.
  6. Némi türelemmel elég sokminden egész olcsón beszerezhető hozzá, csak ki kell guglizni, milyen amerikai autóban volt még ugyanez. Lambda szonda (23 USD), vezérműtengely jeladó (75 USD - ez drága volt), főtengely jeladó (13 USD), 3 irányú víz szelep (9,09 USD), stb... De a feeling.... B)
  7. Azért a tapasztalat mondat velem egy kissé átírt idézetet a Sörgyári Capriccio-ból: "Szopni akar? vásároljon Lotus Omegát" Jó sok türelem kell hozzá B)
  8. Ja, amit mondtam, tapasztalatból mondtam B) A 676-ost van szerencsém/szerencsétlenésgem nyüstölni..
  9. A Lotus Omega olyan mint a bombázó nő... Mindenki akarja, szeszélyes, néha élvezni is lehet, és k sokba kerül B)
  10. 200 km ide vagy oda, de jobb az út Osztrák és Német földön, ráadásul a németeknél nincs sebesség korlátozás B) :D :D :D (és ilyenkor a fogyasztás simán beleszalad a 18-20 literbe...)
  11. Csehországon keresztül 920 km, Ausztrián keresztül 1 100 km. A cseh irányt a szakik valahogy nem javasolják... Szóval, oda-vissza kb 2000 km (bp-ig), ezt a távot 14 l/100 km-vel számolva 280 liter benya+autópályamatrica :D De lehet hogy le tudom szorítani 12-re :lol:
  12. Lotus Omega B) de a csomagtartóban nem sok hely lesz.... Viszem a két 305/35ZR18 drag kereket :lol:
  13. 1.Diny 2.Sárga 3.Szabi 4. mk76 / ha megélem, saját autó / 5.Lanti 6. Dark 7. 8. 9. ....
×