Handbrake

MOTE klubtag
  • Hozzászólások

    1.005
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    14

Handbrake last won the day on June 15

Handbrake had the most liked content!

Hírnév

134 Segítőkész

Handbrake névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Autó(k)
    Astra G Caravan Y17DT
  • Város
    Mezőberény

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Szigetvár

Legutóbbi látogatók

2.966 profile views
  1. Olyan márkatársat keresek aki szerelvényezett be már G astrába H astra üléseszettet. Ha egyáltalán lehetséges a mutatvány, kombi esetében is.
  2. Nem igazán hiszem, hogy jó ötlet lenne kikötni, nyílván nem véletlenül tették bele a rendszerbe.
  3. Az adok-veszek-be akartam írni, de nincs. Téves rendelés miatt van egy aktív szenes DELPHI klímához való pollenszürőm. Békéscsabán, Mezőberénybe, Békésen személyesen átvehető. Akit érdekel keressen PÜ-ben. Bocsánat ha rossz helyre írtam!
  4. Kerékcsapágy vagy féltengelycsukló vagy kormányösszekötő. ( ha menet közben kicsit egyenetlebb úton akkor a "kutyacsont" elöl).
  5. Lidl én is vettem!
  6. Sima Op-COM klónnal kiütöttem a sajátomból is annó ezt a hibakódot.
  7. Az még nem feltétlen jelenti azt, lehet csak egy tipp volt, mert keveredett az olaj meg a víz, de az mástól is tud....
  8. Nekem idestova 10 éve van Y17Dt-m nem igazán tudok rá rosszat mondani, tény, hogy egy fapados verzióval rendelkezem. Kötelezőkön kívül sokat még nem kellett költeni rá. A klasszikus hibák persze előjönnek, jöttek ( Adagoló vezérlő, "fejszelep" csere, EGR, klíma hűtő, generátor díódasor). Egyébként megbízható autó és a fogyasztása is rendben van. Persze én annó 25 ezer km-el vettem, most 256 ezer van benne. Olaj és az összes szürő 10 000 km ként cserélve!
  9. Biztos hogy az lyukas?
  10. Ha még a gyári van benne akkor el fog forogni, kell valami erősebb fogó, hogy hátulró rá lehessen fogni. Az utángyártottal nincs gond, annak a közepébe van egy imbusz, azzal ellen lehet tartani.
  11. Stabilizátor rúd, érdemes mind két oldalon cserélni pár ezer ft tétel! Kb. 1,5 óra kicserélni otthon, alap szerszámokkal.
  12. Nekem Lidlis van, akkor az jó? Viccet félretéve sajnos az élet más területein is ez van. Házépítés, garázs építés, stb. Résen kell lenni. Én amit tudok magam csinálok. Legyen szó bármiről is.
  13. Lehetne már olyan rendszer ami képes ezt rögzíteni, persze akkor, ha szakszervízbe hortad, ahol azt bejegyezték, akár vonalkóddal, sorozatszámmal kb. mint egy GM katalógus Opel esetében. Cipelhetné magával a kocsi mint az ember a TAJ kártyát, aztán ha bármi van visszanézhető, persze vagy kicserélték vagy nem....... Nagyon jó személyes példa, kolléganő kis francia kocsija valamiért csak gázzal volt hajlandó indulni. Aztán mikor bemelegedett már nem volt gond. Szervíz, nem szak szerviz, elvitte, ültek rajta majdnem 1,5 hétig, mire kitalálták, hogy az alapjárati motorral van gond. Raktak neki egy bontottat. 2 nap után megint elkezdte csinálni a hibát. Ekkor szólt nekem. Kiiktattam az alapjáratit, és láss csodát működik. Mindezt ingyen. A szerviz meg vagy 30 000 Ft vágott neki oda, mikor cserélték. A kocsi azóta is tökéletesen működik. Szóval.... értem én, hogy munkabér, meg műhely, meg adó meg minden....... csak mégsem értem a hozzáállást. Azért szerencsére vannak olyan szakik is akik tényleg úgy állnak hozzá a dolgokhoz, hogy érdekükben álljon, hogy legközelebb is hozzá menjél! Személyes tapasztalatom a munkahelyemtől nem messze van egy szerviz, vagy 20 -30 autó áll előtte mindig, amik javításra várnak. Volt, hogy 2-3 hétig is ugyan azok. Nem a prémium kategóriások, szóval nem igazán hiszem el, hogy nincs alkatrész hozzá 24h órán belül. No Comment. A hibakódok is elég "nagy vonalakban" mondanak meg hibát. Legtöbbször is annyit, hogy a probléma az első és a hátsó rendszámtábla között van!
  14. Nem nagyon akarok Offolni, de szervizeléssel kapcsolatban vannak nekem is észrevételeim. Korábban felhozottakkal egyet tudok érteni sok dologban. Nekem is volt ismerősöm, akire ráverték, hogy kettős tömegű lendkereket cseréltek neki X ezerért, aztán kiderült, hogy abban a típusban, abban az évjáratban SOHA nem volt ilyen.... ráadásul ismerős szerelő volt No Comment. A márkaszerviz egy külön kategória nekem. Sosem voltam még egyetlen autómmal sem ilyen helyen. Sajnos sok esetben tényleg "lehúzásra" megy a dolog, nem pedig a javítsuk meg, oldjuk meg. Aztán, hogy valóban gyárit tesznek be alkatrészekből vagy sem...... az már más kérdés. Gazdagok sportjának tartom. ( Az olajcserés dologról csak annyit, hogy valamivel be kell csábítsanak a szervízbe, ott meg úgyis találnak még 3 dolgot ami lóg, csoda, hogy nem esett ki, kilyukadt a dugattyú stb.) A mai világban úgy gondolom, saját magamból kiindulva, ha az embernek van egy kis "vénája" ezeket a 10 évnél idősebb autókat még nem olyan bonyolult javítani, ezt azt kicserélni egy alap szerszámkészlettel, egy két baráttal , klubtárssal stb. Persze van aki nem ér rá, meg egyszerűbb neki leadni, beadni, kifizetni stb. annak a kockázatot is vállalnia kell. Sajnos ilyen a világ.... Sok esetben viszont ezt az olajos témát se értem, jókat szoktam mosolyogni magamban, hogy ki mivel és hogyan érvel, ezt a gyártó írta elő stb. stb. Dexos2 apacukafundaluka stb. Az én autómban lassan 260 ezer km lesz, sose tettem bele gyártó által ajánlott olajat, meg hasonlók, 10 ezrenként cserélem ez tény, de a motorba bele is lehet nézni egész nyugodtan...... Az meg, hogy a kocsi meddig lesz nálam, sose tudhatom, de legalább megnyugtat a tény, hogy megteszek mindent ami az üzembiztosságot és a műszaki állapot megfelelőségét szintet tartsam. Már amennyire egy 15 éves autónál lehet. Nekem az a mottóm, hogy csak akkor lehetsz biztos benne, hogy ki van cserélve valami, ha te magad cserélted ki!
  15. Maga az olajhűtő is kilyukadhatott, ki kellene venni és csinálni rajta egy nyomáspróbát, hogy úgy is enged-e. Víz nem keveredik olajjal?