Jump to content

Handbrake

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.147
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    17

Handbrake last won the day on Október 26 2017

Handbrake had the most liked content!

Hírnév

156 Segítőkész

Handbrake névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Mezőberény

Város, Autók

  • Autó(k)
    Astra G Caravan Y17DT, Astra H Z17DTJ
  • Város
    Mezőberény

Legutóbbi látogatók

3.208 profile views
  1. ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek

    Egyet tudok érteni az okfejtéseddel, meg nem is. Pontosan most ugrottam bele egy olyan eladóba, aki normálisnak mondható,átlagos információkat mondott, csak olyan dolgokat felejtett el közölni, amit kellett volna. Persze, aki hibás autót vesz ár alatt, az számoljon extra költségekkel, de azért nem hiszem, hogy ennyire át kellene verni bárkit, aki jóhiszeműen áll hozzád. Az már más dolog, hogy nem veszek mindennap autót, számos tényezőben magam is hibásnak tartom. Én eddig nem sok autót vettem, szám szerint 3 db-ot, ebből 1-et AAA autónál adtam be, 1 ami megvan , meg egy amit hibásan vettem és most támasztom fel. Szóval lehetek én becsületes eladó, minden féle téren, az utolsó meglazult csavarról is elmondom, hogy mit hogyan minként, leginkább szerintem ez senkit nem érdekel. Sajnos azt a sok munkát amit magam végeztem a kocsin, nem tudom számlákkal igazolni. ( bár azt hiszem kis hazánkba ezt is át lehetne hidalni). Tisztességesnek mondom magam, és nem nepper vagyok aki havonta ad vesz kocsikat. Nem km veszek állapotot. Ezért próbálom először ismerettségi körben eladni a kocsit, mert ők tudják milyen vagyok és mennyire "családtagként" kezelem a kocsimat. De már előre rettegek attól, hogy jön a sok rally bajnok, meg egyéb kitaposom a szemét had menjen típusú ember, nem szívesen engedném bárkinek is lerombolni azt, amit eddig életben tartottam. Hiába mondom én, hogy mit mikor cseréltem, mennyit mentem vele, hány fotót mutassak a km óra állásról, 250 ezer km egy gazdnánál került bele. Hidegen nem forgattam, a szeme nem volt kinyomva, bármi baja volt azonnal megoldás volt rá, nem 5000 km után kerestük a megoldást. Meg persze, nem egy akkora brand mit egy OFF Audi, BMW ON ez CSAk egy OPEL ( Nekem eléggé a szívemhez nőtt). De ez nem hagyott ott sehol, évente megjárta Horvátországot, éves szinten 25 ezer km ment, és nem egy összetákolt, 6x kiheggesztett, 4x áttekert autó. Ezzel bárhova el merek indulni, tudom, hogy oda fogok érni. ( jelenleg a H-val vég nem vagyok ilyen viszonyba) Sajnos pont az olyan emberek miatt nincs bizadalom már az egyszerű emberekben sem, mint az én esetemben. Lehetséges, hogy ilyenkor jobb kereskedőtől venni, ott van rá szavatosság, meg egyéb. Megvezetni akkor is megtudnak, de ők legalább vállalják, ha valami saruk van.
  2. Elektronikák, elektromos kérdések

    Az OP-COM-hoz a Carpasson lévő Security kód kell. 4 számjegy. Nem kaptad meg amire szükséged volt. Mennyit fizettél érte?
  3. Általános műszaki problémák!

    Dízel topikban is ki volt már tárgyalva, a facebook csoportba az olajtémán kívül ez a második listavezető. Én nem tudok mást mondani, csak a közel 11 éves hajtásból eredő tapasztalatomat Y17DT-vel kapcsolatban. Nekiállhatsz cserélgetni a termót, előrébb nem leszel. Cserénél 2 hibát biztosan el lehet követni: - nem megfelelő típust teszel bele ( nyitási fokban tér el) - nem megfelelően kerül a helyére a termosztát ( amikor cseréltük, nem volt benne a készletben a tömítés, a víznyomás meg elnyomta a blokktól a termót annyira, hogy melllette is tolta át a vizet, így nem melegedett) A másik inkább egy használati jótanács, vagy megfogadod, vagy nem. Indítás után amíg be nem melegszik a kocsi NEM FŰTESZ! ( Ha teszel be kartonlapot, azt is csak félig, nem teljesen kitakarva, akkor meggyorsítható a folyamat) Egyébként ez ilyenm van elektromos előfűtés amit gyárilag lehet bele tenni, esetleg.....
  4. Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések

    Pont tegnap voltam nála... H-val még picit piszkálgatta. A szelep csere is időszerű lesz, ha már a 400 ezret is meghaladtad....
  5. Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések

    Igaz H Astra, de hátha segít. Ott olvastam arról, hogy a generátorra menő vastagabb kábel, ami ellátja a töltés szerepét, gyárilag szarul van a generátor felöli oldalon felsaruzva. Így kb. a megtermelt energia 10-15% elmegy a lecsóba a leíró szerint. Megoldás, kábel le és normálisan beforrasztani azt a sarut, aztán fel. Én mindenesetre megcsinálom ezt is. Nekem akkor ment el a generátorom, mikor a vizem is fogyott, és a generátor tartó mögötti csőcsonkból csepegett a víz. Akkor felújjítattam, ennek kb. 4 éve, azóta hibátlan. A karácsonyfa effektusra, meg a nem indulásra, én azért ha még nem volt javítva az adagoló vezérlő, illetve az ECU megtenném, gondolom a szelepet már cserélted, mert nekem az ment el 160 ezret, a generátor olyan 200 ezer körül halt meg.
  6. Fék, futómű, kormánymű

    Az összehasonlítás képpen teszek majd fel az elsőkröl is képet, amik most ugye hátulról kerültek előre. Na azokon a minta klasszisokkal jobban néz ki, egységes kopása van, de nem ilyen dúrva mértékben, hanem mint egy normál használatból eredő. Nyílván nekem is megfordult a fejembe, hogy a tulaj laposan járt vele, mert legjobb tudomásom szerint csak akkor kopik így a guminak a széle, ha laposan járnak vele. De majd most kiderül.....átlag 20 ezret szoktam menni kb. Napi ingázás van 50 km, szülők látogatása alkalmanként 700 km, meg az ide oda megyek műsor.
  7. Fék, futómű, kormánymű

    Erreől a tényről az eladó nem tájékoztatott, mivel nem ezzel a hibával vettem az autót. A jobb előre került keréken a felni elég jól meg van "ütve", gondolom a patkához lett odaverve, vagy egy nagyobb kátyúhoz. Utánna került hátra. Kikérem a véleményt, aztán ha olyan kedvembe leszek, az eladóval meccselek egyet, bár nem hiszem, hogy bármiféle költséget rá tudnék verni. Sajnos a füstölési hibánál sem sikerült, ami az ő elmondása szerint porlasztó hiba volt, az hengerfej felújjítással oldódott meg. No de mindegy, figyelem a kopás mértékét. Valamit kezdeni kell vele, mert ha úgy alakul minden évben nem szívesen vennék rá egy szett nyári vagy téli gumit..... Összességében ezt leszámítva az autó 90%-os.
  8. Fék, futómű, kormánymű

    A gumik típusa, a hátsókkal egyforma, gondolom, hogy egy beszerzésből származnak. Nem hiszem, hogy ne ezekkel lett volna használva a kocsi, mert akkor annyi esze lehetett volna az elöző tulajnak, hogy hátra teszi őket. ( Én meg mivel több hibát is elkövettem a vásárlásnál, ezeket nem néztem meg.) A húzás mértéke már alacsony sebességnél is észrevehető, ellen kell tartani, hogy ne arra menjen persze a szervó miatt nem érzi az ember ennek a mértékét, de a kormányon is látni, hogy nem egyenesen áll, hanem picit balra. ( dúrván 1-2 "fog" lehet a kormánytengely egyenes állásához képest) Elől és hátul 2,5-re fújtam a kerekeket, ez a táblázatban az ECO előírás..... így is húz. De majd lesz időm a karosszériás előtt, próbálgatom a nyomásértékeket, hogy hol nem húz. Vannak rigojáim, néha már már beidegződött dolgokat szoktam csinálni. Pl. ha nappal parkolok valahol, mikor a kocsihoz megyek mindig alá szoktam nézni már távolról is, hogy nem-e folyik vagy csepeg valami folyadék, gyakran ellenörzőm az olajszintet illetve a hűtőfolyadék szintet ilyen apróságok. Inkább megelőző jellegű, sok év alatt megtapasztalt dolgok. Ebből jön, hogy néha, mindentől függetlenül sík egyenes úton elengedem a kormányt, így ellenőrízve, hogy nincs-e esetleg keréknyomás probléma, vagy éppen az első futóművel valami. Ez is így jött ki. Annyi bizonyos, hogy az eleje valóban kaphatott ütést, mert a jobboldalon található motortartó bak, ami a légszürőház alatt van, annak a hátsó része ki van törve, gondolom mikor a blokk elmozdult, a benne lévő csavar törte ki. Egy kép, a kerékről. Hétvégén hátra tettem őket, majd most kiderül mennyire "nyalja" elől. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=421kerek.jpg Sajnos nem tudom, hogy ezek mennyi km futottak, a kocsiban 170 ezer van.
  9. Fék, futómű, kormánymű

    Az a baj, hogy húz is jobbra.... De ha a bódé lenne elmenve akkor másnak is kellene jelentkezni nem? Mondjuk tényleg baromi érdekes, ha találok képet, felteszem. A két első gumi mindkét széle elég szépen el van nyalva. Ha valakinek mond valamit, a futóműves által adott papír, és az azon szereplő értékek, szívesen megosztom veletek. Hátha ti láttok olyat amit én amúgy sem.....
  10. Fék, futómű, kormánymű

    Ember azt mondta akivel beszéltem, hogy megnézik. Bemegyek hozzá majd a héten a futóműves papírral, ránéz, kiindulási alapnak jó. 2-3 hét múlva tudják majd műhelyben is megnézni, mert tele vannak melóval..... hja és van huzatópadjuk. Bár még mindig nem tudom, hogy mit kóstál egy ilyen vizsgálat. Nyílván szűkítene a cserélendők listáján, de kérdés, hogy megéri-e? Persze ez is több tényezős dolog. Na majd számolgatok, hogy jönnék ki a legjobban. ( munkadíj nélkül, mert mindent magam csinálok).
  11. Fék, futómű, kormánymű

    Tudatlan vagyok, mi is az a mester pad?
  12. Fék, futómű, kormánymű

    Kerékcsere megvolt, jelenség ugyan az sajnos. Kérdés, hogy a karosszériás varázslat mibe áll meg. Mindenképpen jó lenne a nyári gumi szezon előtt megejteni, mert a téli gumik már úgyis kuka így. Majd felkutatok valakit itt a környéken, aztán remélem még 2 éven belül kapok hozzá időpontot. Mennyi ideig tart egy ilyen méregetés?
  13. Fék, futómű, kormánymű

    Na srácok, voltam a futóművesnél. Nem tudott rajta sokat állítani, még mindig húz jobbra. Azt tanácsolta, hogy meg kellene nézetnem karosszériással, mert a jobb eleje kapott valahol, valamikor valamit, ami miatt vagy lengőkar, vagy lengéscsillapító, vagy csonkállvány elment. Nem látható mértékben, mert szemmel nem látott semmit. Mit javasoltok? Hogyan lehetne a cserélendő alkatrészeket szűkíteni? Vagy célszerűbb egybe cserélni mindent? Esetleg minde a két oldalon akkor már? ( lengőkar, stabpálca, lengéscsillapító, csonkállvány, szilentek) Köszönöm!
  14. Elektronikák, elektromos kérdések

    Jogos! Z17DTJ, EHS-ben van
  15. Elektronikák, elektromos kérdések

    Üdv! Segítségeteket kérném, OP-COM-al ezt a hibíkódot találtam, volt már valakinek ilyesmi? B0992-00 Heater Element 2 Circuit Malfunction B0993-00 Heater Element 3 Circuit Malfunction Köszönöm
×