Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

attis

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    49
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    xxt

Legutóbbi látogatók

1.401 profile views

attis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. attis

    Fogyasztás

    jaja, ha behajtod a külső tükröket, rábaringen mész 90-el körbe-körbe felhúzott ablakokkal +20 fok kinti hőmérsékletnél, üzemmeleg motorral és repülőrajttal, na akkor fog 6 alatt fogyasztani...
  2. attis

    Fogyasztás

    kutat váltottam, esso helyett agip. csökken a fogyim től 2 decivel. nem sok spórolok vele kb 4-500 Ft-ot egy tank gázolajon, de akkor is B)
  3. attis

    Egyéb csevegés

    lefelé lehet. nade vissza ...
  4. Aha, és kívülről is elzárod a gumit az oxigéntől :D Meg a napsütéstől. Meg a kőolajszármazékoktól (pl aszfalt) Meg a sótól télen. Meg soha nem mész gödörbe. Meg vizet sem kap. És kutya sem pisili le soha. Szép napot!
  5. Ha ennek a fizikai-mechanikai magyarázatát is magadod, tiéd a paranemnormális nobel díj. Alapból hülyeség ugyanis :D
  6. Hátha valaki tudja a megoldást: Ülőlap, minden kuplungolásnál nyekereg. Szinte új kora óta. 15e-es szervízen karosszériás ember megkente, pár napig jó volt, megint nyekereg. Szörnyű. Mint egy 37 éves csepel parasztbicikli (lámpa nélküli kivitel, elöl dörzsfékkel, feke színben, hátsó sárvédő pléh alja ecsettel fehérre festve, csak hogy mindenki rendesen el tudja képzelni a hangját :) ) Különben meg nem vicces, idegesítő... Tudja valaki mia megoldás erre üléscserén kívül? Astrahclub.hu-n csak annyit mondtak, vigyem el 1x minitalira. Ennyire titkos az info?!?!?!?!
  7. attis

    Technika

    de scak ha be van kapcsolva a zene. Amúgy kussban van, nem bip-el. kb 10 mp-ig kell nyomva tartani. + ha ilyenkor nem a bc-t nyomod, hanem a főmenüben az FM gombot, akkor a másodikra előjön, a hengerő a felső sorban. Az első nyomásra nemtom micsoda.
  8. Ha meg nem hiszed, akkor körebpörgőfejberúg Chuck Norris. Úgy vigyázz.... Az ilyen embert beszélték rá annó az ólmozott benzinre (nehezebb, jobban ül tőle az autó :) )
  9. Az lehet, de emberek pénzt adnak érte :D Gondolom egy nitrogénes pumpálás után simán +20% teljestménynövekedés és +50% kanyarsebesség növekedés ... :D :D :P
  10. mert a.) széthullik b.) nagyobb tempónál több a deformációs ciklus, jobban melegszik a gumi. nitrogén a gumiba: BELÜLRŐL (ha-ha) óvja a gumit. Ha naptól védett helyen (UV), szennyeződésmentes helyen, nem aszfalton, nem sózott úton, oxigénhiányos környezetben használod, úgy hogy a gumi csereciklusát nem a kopás, hanem az élettartam indikálja. Tehát különösen ajánlott inert gázokkal töltött steril bányákban, glicerines felületű utakon, ahol a futásteljesítmény indokolja a 6 évnél hosszabb használatot. :) Na, ott majd nem károsítja az a 10 l oxigén a gumit belülről.
  11. Barum Bravuris-t használtam nyáriként. Az én hisztim, hogy a kötött forgásirányú esőmintás gumi jobb,mert vizes úton jobb. Szárazon szinte mindegy mivel mész. Nekem bejött, jó volt. Októberi az autóm, nem nagyon van még tapasztalatom a gyári bridgestone-al. Ha nem tetszik Bravurist veszek megint. H-s vagy V-s gumi: A V osztálynak nyilván nagyobb a tartaléka. A gumis szerint egy nagy nyomatékú diesel autóra inkább V-t, mert nem csak a fékezés teszi tönkre, hanem a padlógázas indulás is. A V-s gumiknak erősebb kicsit az oldalfala, nehezebben lesz szálszakadásos az abroncs. Persze ez lehet vakítás is mint a nitrogénes gumifújás.
  12. Mert szegényt rángatják, ahelyett hogy szépen magától ideális fordulatszámok és nyomatékviszonyok között működhetne :huh:
  13. Szomorú manuális váltóinkról van szó, ugye? Mert az automatát ápolni kell, csere 2 évente, vagy 60ezrenként. Illikk...
  14. attis

    Fogyasztás

    az még sokára lesz...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.