forumadmin

Rendszergazdák
  • Hozzászólások

    9.338
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    133

forumadmin last won the day on June 12

forumadmin had the most liked content!

Hírnév

1.027 Lelkes-segítőkész

2 követő

forumadmin névjegye

  • Felhasználói rang
    forumadmin
  • Születésnap 2002-06-11

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Corsa / Astra
  • Város
    Budapest

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.opelclub.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    1139 Budapest Teve u 33-41.
  • Érdeklődés
    MOTE, MVOK

Legutóbbi látogatók

37.059 profile views
  1. Élesebb, precízebb, hatékonyabb: az új Opel Insignia GSi azok sportlimuzinja, akik igazán meg tudják becsülni a különleges vezetési élményt! Különösen dinamikus futómű-hangolásával és új Michelin-sportgumijával remekül fogja az utat. Torque Vectoring összkerékhajtása egyedülálló a szegmensben – ennek köszönhetően veszi be élénken a kanyarokat az új Opel Insignia GSi, nyújt maximális oldalvezető erőt és stabilitást, kiváló tapadással. Még aktívabbá teszi a vezetési élményt, hogy nyolcfokozatú automatája kormánykerék-billentyűkkel is kapcsolható – mint egy versenyautóban. Az Insignia új generációjára amúgy is jellemző a könnyű építési mód, az alacsony súlypont és a kétliteres turbómotor ereje. Ezekből adódik a nagyszerű kiegyensúlyozottság és a kedvező teljesítménysúly. Ennyi belső érték különleges küllemet érdemel: a GSi nagy, krómozott légbeömlője és a leszorító erőt fokozó karakteres spoilere félreérthetetlen nyelven beszél. Az Opelnél külön a GSi-hez fejlesztett bőrkárpitozású kagylóülés, a sportkormány és az alumínium pedálsor szintén megdobogtatja a hozzáértő szívét. Penge: sportos front- és fardesign, markáns 20 colos kerekek Precíz: FlexRide-futómű és Brembo-fék, speciális Nürburgring-hangolással Hatékony: könnyű szerkezet, turbótechnika és kis súrlódású nyolcfokozatú automata Tapad: Torque Vectoring összkerékhajtás, nagy teljesítményű Michelin-sportgumik Támaszt: új, AGR-minősítésű, erős oldaltartású és komfortos kagylóülés Gyors: a GSi felülmúlja a Nürburgringen a típuselőd erősebb OPC-változatát Exkluzív: világpremier a Frankfurti Autószalonon, szeptember közepén Az Opel-finomhangolás mindeddig elképzelhetetlenül hatékonnyá tette az Insigniát. Összességében az új GSi sokkal dinamikusabb a már eleve élénk Insignia Grand Sportnál – a modern sportosság fölényesen jó útfogásával és precíz viselkedésével jelöl ki új színvonalat. Képességeit nagyra értékelhetik a sportos középkategóriájú limuzinok kedvelői. Ezt támasztja alá a stopperóra is: „Az új Insignia GSi jóval gyorsabban tesz meg egy kört a Nürburgring-Nordschleifén, mint az előző generáció erősebb OPC-változata“, jelentette ki a tesztfutamok után Volker Strycek, az Opel Performance Cars vezetője és autósport-igazgatója. Az okok egyike, hogy a GSi 160 kilogrammal könnyebb az összehasonlítható Insignia 2.8 V6 Turbo OPC-nél. „A kis súly – különösen az első tengelyen –, az alacsony súlypont, a játszi könnyedségű vezethetőség, a széles tartományban kihasználható turbóerő és a kiváló útfogás teszi ennyire gyorssá és hatékonnyá a GSi-t. Tapadása az aszfalthoz nemcsak a versenypályán előny, hanem közúton is“, biztosít a túraatuó-versenyző Strycek. Tesztelés a „Zöld pokolban“, a világ legnehezebb versenypályáján Az Opel Insignia GSi a Nürburgring legendás északi körén – Jackie Stewart F1-es világbajnok nevezte el anno „Zöld pokolnak” – kapott teljesen új futóművet. Az Opel külön tesztközpontot tart fenn ott, sportmodelljeinek hangolására. Rövidebb rugók ültették le 10 milliméterrel a karosszériát, és speciális sport-lengéscsillapítók csökkentik minimumra a mozgását egy-egy gyors körön. Ehhez illően állították be a harapós, négydugattyús Brembo fékeket (tárcsaátmérő 345 milliméter) és az alapból is direkt kormányművet. Az Insignia GSi-ben széria az elektromechanikus FlexRide-futómű, amely a másodperc töredéke alatt adaptálja a csillapítást és a kormányzást, a gázpedál jelleggörbéjét és a széria nyolcfokozatú automata kapcsolási pontjait. A vezető Standard, Tour és Sport mód közül választhat, és ennek megfelelő lesz a kormányzás, illetve a gázvétel. A GSi kapott egy exkluzív verseny-üzemmódot is, ez az ESP-gombbal aktiválható. Ha kétszer egymás után megnyomják, kikapcsolódik a kipörgésgátló, és nagyobb szögű farolást enged meg az avatott kezű pilótának az ESP – például a Nordschleifén. A sportfutómű és a 20 colos, tapadós Michelin Pilot Sport 4 S gumik együttese remek útfogást eredményez. Hozzájárul ehhez a széria Torque Vectoring összkerékhajtás. A szegmensben egyedülálló, csúcstechnikájú rendszerben hátul két tengelykapcsoló helyettesíti a hagyományos differenciált, a menethelyzetnek megfelelően egyedileg hajtva a kerekeket. Kellemetlen alulkormányzottságot, tehát amikor a külső ív felé csúsznak az első kerekek, nem ismer az Insignia GSi, ehelyett tiszta íveket rajzol a kanyarokba. A sportlimuzint fölényes képességű kétliteres, benzines turbómotor hajtja, már egészen alacsony fordulatszámon is nagy erővel. A 2.0 Turbo teljesítménye 191 kW/260 LE, maximális nyomatéka 400 newtonméter (NEFZ-fogyasztás városban 11,2 l/100 km, országúton 7,1 l/100 km, kombináltan 8,6 l/100 km, 197 g/km). A négyhengereshez teljesen új nyolcfokozatú automatikus váltómű csatlakozik. A kormánykerék billentyűiről a volán elengedése nélkül is kapcsolható. Automatikus módban Standard és Sport helyzet választható. Hamarosan kapható lesz a GSi egy erős dízelmotorral is. Sportos attribútumok: az új Opel Performance-sportüléstől a hátsó spoilerig Az új Opel Insignia GSi-hez jól illenek design-elemei, csúcstechnikája és tartozékai. A lista élén áll az Opel saját fejlesztésű új kagylóülése, amelynek nagyon jó az oldaltámasztása, de a hosszú távú komfortja is. Kiváló ergonómiájáról az AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V. – Egészséges Hát Munkacsoport) tanúskodik. Akárcsak az Insignia Grand Sporté, ez is szellőztetett, fűtött és masszírozó, oldalpárnái állíthatók. A GSi-ben a magasra felhúzott támlába integrálták a fejtámlát. Példaszerű az Opel Performance-sportülésében a biztonsági öv felfekvése vállmagasságban – egyéb kagylóüléseken korántsem magától értetődő ez. Kétféle bőrkombináció közül lehet választani, mindegyiket GSi-logó díszíti. Ez a felirat látható hátul is, ahol spoiler kelt leszorító erőt. A hátsó kötény diffúzort imitál, benne két krómozott kipufogóvéggel. Elöl is krómozott a kerekek előtti légbeömlők szegélye. Az utastérben alul lapított kormánykerék, alumínium-pedálsor és fekete tetőkárpit teremt megfelelő hangulatot – a legjobb sportlimuzinok stílusában. 33 éves hagyomány: az Opel GSi-modelljei Az Insignia GSi sportos Opelek hosszú sorát folytatja. Először, 1984-ben a Manta GSi és a Kadett GSi (115 LE, 1800 cm3) keltett feltűnést, majd négy év múlva a két felülfekvő vezértengelyes, négyszelepes Kadett 2.0i GSi 16V 150 lóereje. Ez a motor jelent meg utódjában az első Astrában is. Alternatívája 1993-tól az Astra GSi lett (1800 cm3, 125 LE). A Corsa különböző generációiból is voltak GSi-modellek: a mára már klasszikussá lett 100 lóerős Corsa A (1988), vagy a Corsa D 2012 augusztusában – egyelőre! Az új Insignia GSi világpremierje a Frankfurti Atuószalonon (2017 szeptember 14-24.) lesz, az autó október közepétől rendelhető. Az Insignia GSi :
  2. Válasz Opel típust és témát.
  3. Kéréseim: ne térjünk el a témától. kerüljük a személyeskedést. Köszönöm szépen. Kellemes további fórumozást és balesetmentes közlekedést.
  4. POWER FEST - Drag Wars SK vs.HU,201 méteres verseny Útra keltünk (Solymosi Laci--László Zoli) szombat reggel egy kis versenyzéssel egybekötött szórakozásra.A Magyar DragRacing kupa Szlovákiai fordulója 201 méteres gyorsulási versenyt takar melyen elég szép létszámmal megjelentek versenyzők és nézők is.Kezdtük elhinni hogy nem lesz meleg mert igen felhős 20 fokos hőmérséklet volt kiérkezéskor,de nem úsztuk meg....felhők el,nap előbújt és 30-35 fok lett hamar. 8 eurós belépő,4000 forintos Magyar bajnokságba nevezés és 10 eurós Szlovák nevezés után a szokásos gépátvétel megtörtént és sátrat vertünk. Kipakol,kereket cserél,zsíros,olajoz (kulissza) kereket leenged,futómű keménységet állít,a másik trailerről leszed indít,ellenőriz stb stb után megkezdődött a napi kvalifikáció. A meleg idő sajnos ilyenkor beleszól az időeredményekbe mert ugye minél melegebb levegőt szív a motor annál gyengébb a teljesítmény,persze ez minden résztvevőnél jelentkezik.201 méteres (1/8 mérföldes) pálya igen rövid, gyors egyes,kettes,hármas sebesség váltása és máris célba érsz.4-5 futamot mentünk. Laci a Corsával alapból 8 mp-es időket futott,míg nekem csak harmadszorra jött össze mert a meleg miatt nem volt tökéletes az égés,el kellett venni a benzin nyomásból de végül is csak bement a Vectra is 9 mp alá. Döntőzés nem volt a Magyar OB-ba,a napi legjobb eredmények alapján hirdettek eredményt. Solyom 8,491 mp-es idővel első lett a Corsával, második helyre egy Honda, míg a Vectrával sikerült harmadiknak lennem 8,944-es idővel. A Szlovák bajnokságba Laci hatodik lett én meg kilencedik."Szerettek" minket, illetve öreg Opeljeinket. Szlovákiában is,sokan jöttek nézegetni,fotózni,informálódni hogy "mi van benne",hány ló" stb ....Készítettem a napról egy kis összefoglalót,pár kép,pár videó van benne,fogadjátok szeretettel! Legközelebb szeptemberben találkozunk,addig is jó Blitz weekendet és jó nyaralást kívánunk mindenkinek! Üdvözlettel: László Zoli Solymosi Laci
  5. Ennek ellenére törlöm a nem idevaló szintű megjegyzéseket. Én azt mondom meg köszönöm, ha ennyiben marad. Leírtad a tapasztalataidat, rendben. Viszont a (vélt, valós) dühödet ne itt és ne másokon vezesd le.