forumadmin

Rendszergazdák
  • Hozzászólások

    8.428
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    122

forumadmin last won the day on February 23

forumadmin had the most liked content!

Hírnév

983 Lelkes-segítőkész

2 követő

forumadmin névjegye

  • Felhasználói rang
    forumadmin
  • Születésnap 2002-06-11

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Corsa / Astra
  • Város
    Budapest

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.opelclub.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    1139 Budapest Teve u 33-41.
  • Érdeklődés
    MOTE, MVOK

Legutóbbi látogatók

35.553 profile views
  1. Pár hét pihenő következik.
  2. "marton.csaba2" felhasználó kitiltva 2017.03.09.-ig. A fórumon a többszörös "flamelés" miatt. A felhasználó figyelmét felhívnám (amit nagyon jól tudd) a többszörös regisztráció is tiltott (a kitiltás idején is). Amennyiben több felhasználó "keletkezne" a jövőben indoklás nélkül intézkedünk.
  3. A Reuters hírügynökség belső vállalati informátorokra támaszkodó értesülése szerint az amerikai General Motors (GM) előrehaladott tárgyalásokat folytat a francia PSA konszernnel európai érdekeltsége, az Opel eladásáról. A GM bizonyára szívesen megválna a folyamatosan veszteségeket termelő érdekeltségétől. 2015-ben a General Motors európai operációja, az Opel 600 millió dolláros veszteséget ért el, 2016-ra a cél az volt, hogy a hatalmas veszteség után mindenképpen nyereséges legyen az európai leányvállalat, ez azonban nem jött össze, az Opel az év egészében 257 millió dollár veszteséget ért el. 1999 óta veszteséges egyébként az Opel. Bővebben
  4. Február kilencedikén délelőtt egy rövid szünetet tartott a szentgotthárdi gyár. A Flex üzem benzines szerelősoráról ugyanis ünnepélyes keretek között lejött a kilencmilliomodik Opel motor, egy 1,5 literes turbó benzines, amely a hamarosan a piacra kerülő új Opel Insigniában fog majd bemutatkozni. A 9 milliomodik egy új 1.5-ös turbó az új Opel Insigniában debütál Tavaly csaknem 630 ezer motor készül Szentgotthárdon A gyár több, mint 2300 embernek ad munkát Szentgotthárdon és környékén “Büszkeséggel tölt el bennünket a tény, hogy az új Insignia alap benzines motorját, az 1.5-ös turbó benzinest mi fogjuk gyártani” – mondta az ünnepségen Grzegorz Buchal, az Opel Szentgotthárd igazgatója. Ezzel párhuzamosan továbbra is a szentgotthárdi gyár szállítja az összes motort az új Astrába, amelyre Európában ez idáig több, mint 350.000 megrendelés érkezett 2015 óta.” „Ennek köszönhetően az Opel Szentgotthárd rekord évet zárt 2016-ban, csaknem 630.000 gyártott motorral, amely a gyár fennállása óta a legnagyobb termelési volument” – emelte ki Buchal és egyben arra is emlékeztetett, hogy idén fogják ünnepelni 25. évfordulóját a modern kor hazai autógyártásának, amely az Opel gyár indulásához kötődik. A szentgotthárdi Opel gyár 1992 óta megszakítás nélkül készít motorokat, mégpedig párhuzamosan termel az 1992 óta működő úgynevezett Family 1-es motorgyár és az új 700 millió eurós beruházással létrehozott Flex üzem. Ez utóbbiban a kis és közepes méretű benzinesek gyártása ugyanazokon a rugalmas gyártósorokon történik, mint a közepes méretű dízelmotorok gyártása. Ezek az erőforrások mind az Opel legújabb motorgenerációjához tartoznak, jellemző rájuk a nagy teljesítmény és kis fogyasztás, a halk futás és az Euro 6-os környezetvédelmi megfelelőség.
  5. Értem én, hogy a "Általános műszaki problémák" témába sok, sok minden beletartozik. Azt is értem, hogy többen nem kedvelitek marton.csaba2-t (mantec) és ha személyeskedik rögtön kiemelődik a srác. marton.csaba2-t (mantec) kértem PÜ-ben, hogy ne csinálja felesleges feszültséget. Sikertelen vagyok látom... Mantec: Biztos fontos számodra, hogy figyeljenek rád. Azt is értem, hogy neked ez a HOBBI-d. Viszont írtam már neked többször fogalmazz egy átfogó "OLAJOS" cikket, amit szívesen publikálunk. Nem tudom, de (lehet élek a tévedés kockázatával), azért nem vállalod, mert nem tudnád olyan profi módon elkészíteni, ami megfelelne "mantec" elvárásainak? Én, még is arra biztatlak, hogy próbáld meg! Szerintem sikerülni fog! Grétsy László tanár úr is büszke lesz a végén! Mutasd meg nekünk, nekem nem csak egy fórum troll vagy, aki sokszor NAGYON hasznos információkat ír, de ugyan annyiszor borzolja is a fórumtársai komfortérzetét. Köszönöm.
  6. Programfüzet 2017 : 2017.04.01. Dragracing.hu verseny és Opel találkozó 2017.04.29. II. HUNGARIAN BLITZ RING - Opel találkozó - Kakucs ring2017.04.01. Dragracing.hu verseny és Opel találkozó 2017.05. valamikor Legendák találkozója - Opel tali - H.ring 2017.06.17. Hungarian Corsa Lovers (corsások meghívtak minket) nyárindító találkozó - Gárdony - Csónakkikötő 2017.08.17.-20. valamikor HUNGARIAN BLITZ WEEKEND 2017 - Opel találkozó - Orfű (idén 4 napos) 2017.10. valamikor MOTE vacsora és évzáró Opel találkozó
  7. until
    2017.08.17. - 2017.08.20. között XIII.Hungarian Blitz Weekend - Opel találkozó (a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületének szervezésében) Orfűn a Panoráma Camping-ben. Bővebb információk a találkozó weblapján: www.blitzweekend.hu
  8. A Komondor:….. kutyák királya, királyok kutyája….Nagytestű és erős felépítésű. Egyedülálló külleme, méltóságteljes viselkedése a szemlélőben tiszteletet és csodálatot, esetleg némi félelmet ébreszt. Robosztus testét mindenütt nemezesedésre hajlamos, gubancos, dús, hosszú szőrzet fedi. Törzse és végtagjai oldalról nézve a négyzettől csak kis mértékben eltérő, fekvő téglalapformát mutatnak. Feje a hát síkja fölé emelkedő, dús szőrzetű. A farka lelógó, vége csaknem a vízszinteshez hajló. Szőrzete csontfehér színű” A Commodore: „egy luxusautó, melyet az Opel gyártott 1967 és 1982 között. A kocsi tulajdonképpen az Opel Rekord hathengeres változata volt, néhány formatervezésbeli különbséggel. Az Egyesült Királyságban a harmadik generációs Commodore-okat Vauxhall Viceroy néven árulták, de párhuzamosan Opel modelleket is értékesítettek.” …ezen a ponton gondolhatnánk, hogy egy kissé izzadtságszagú szójátékon kívül nincs is más kapcsolat szeretet márkánk és az ősi magyar kutyafajta között, de ezt a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete 2016. decemberében megcáfolta. Elfogult vagyok a témában. Amióta az eszemet tudom komondoros és opeles vagyok és én voltam a legboldogabb, hogy az életem két meghatározó elemét sikerült egy feledhetetlen nap keretében összekapcsolni a két rajongótábort összehozni. A történet még 2016 tavaszán kezdődött. Úgy hozta a sors, hogy nagymamám idős komondorja elpusztult és egy másik társ után kellett néznünk. Egy kikötés volt. Csak komondor lehet. Opeles kapcsolatokon keresztül ( köszi MOMC Kriszti !) sikerült eljutnunk a Komondor Fajtamentés csapatához akiknek hála rátaláltunk Szederkére aki nyár óta családunk része. Az örökbefogadás során megismertük Orsit és Csabát akik munka és család mellett emberfeletti erővel nap, mint nap a bajba jutott kutyák megmentésén fáradoznak. Ahogy teltek a napok egyre biztosabb voltam benne, hogy az egyesület 2016-os adománygyűjtő akciójának a kedvezményezettje csak ők lehetnek és végül meg is született ennek a módja. Tartsunk egy közös autós, kutyás fotózást ! Gyorsan fel is vetettem ötletem a fajtamentő egyesületnek és rögtön megtetszett nekik a dolog így már csak a megfelelő helyszínt kellett megtalálni hozzá. Első utam az Opel Fábián- Opel Márkakereskedés és szerviz csapatához vezetett, akik állatbarátok és márkafanatikusok lévén biztosítottak támogatásukról és az egész szalont a rendelkezésünkre bocsátották. Eljött hát a nagy nap ! Emlékszem kissé izgultam, hogy vajon az autós és kutyás emberek megtalálják-e a közös érdeklődést, a közös hangot egymással. Felpakoltuk az előre begyűjtött adományokat és útnak indultunk Budaörsre. Szombat volt, korán volt, hideg volt, de a szalonban a megszokott kedvességgel, meleg kávéval és friss süteménnyel fogadtak minket. Miközben a szalonban kiállított szebbnél szebb új opeleket mustráltuk megérkezett Orsi és Csaba a komondorok társaságában. Ekkor minden aggodalmam elszállt, mert a „két társaság” rögtön egymásra talált és a kutyák és autók közös csodálásában meg is volt a közös nevező. A nap sztárja egyértelműen Pityke volt az alig pár hetes kölyök aki rögtön belopta magát mindenki szívébe. (azóta már ő is gazdis kutya lett) Egy nagyon jó hangulatú közös napot töltöttünk el együtt. Sikerült sokakkal megismertetni a komondort és a résztvevőknek hála egy komolyabb adománycsomagot átadni a fajtamentő egyesületnek. Biztos vagyok benne, hogy egy hosszú barátság és egy sikeres együttműködés kezdete volt ez a nap. Szeretném megköszönni a résztvevőknek a sok adományt az Opel Fábiánnak az együttműködést és a Komondor Fajtamentés csapatának, hogy eltöltöttek velünk egy csodálatos napot. Folytatása következik !
  9. Sziasztok! Profi tervezők mellett mindig csodálattal nézzük a rally-szeretők látványterveit, mind a versenyautók, mind a ruházat vonatkozásában. Egy csapatunkkal eltöltött 2017 évi versenyhétvégével jutalmaznánk azt a személyt, aki az Opel Adam R2-re és versenyruházatunkra olyan ötletekkel áll elő, amely egyedi és ugyanakkor megvalósítható. Akik kedvet és ambíciót éreznek a "feladatra", azoknak e-mailen az L alapelvárásokat és partnereink logóit megküldjük! Szeretnénk minél több tervet bemutatni itt a Facebook oldalunkon. A policerallyeteam@gmail.com -ra várjuk a jelentkezőket!
  10. Szükség volt erre a hozzászólásra? Teljesen felesleges az efajta kommunikáció élindítása. Maradj tárgyilagos.
  11. until

    Kérdezd kérlek Anikót, de alapvetően igen Corsa találkozó.
  12. Ez most komoly? Motort, autót GSI-t nem km futásra vegyél hanem állapotra.... vidd el egy szervize nézesd át! Kérj egy tételes hibalistát a látottak alapján. Avval már tudsz számolni. Igen a kaszni fogja meghatározni hidd el a döntésed... a futóművet, kopó alkatrészek könnyebb orvosolni. A motor is fontos persze.., ha jól hajtották, akkor már volt hengerfejes stb (pörgős, sportos.) Kétféle hengerfejjel készült Cosworth és Kolben-schmidt. Utobbi érzékenyebb, de mindet szét lehet tépni. Minden info a neten Jót csak nagyon drágán fogsz találni. A 260ezer meg a km. órában van. Kitudja mennyi volt amikor az országba került... 10 éve is izgalmas kihívás volt egy C20xe GSi ez mostanra semmit nem változott , sőt Ne feledd GSi-t nézzél, lakatolni tuti kell,majd (a motor javítást lehet ezalatt megúszod) Fék és egyéb kopóalkatrészeket is számolhatod. Érdemes lehet, mert egyre kevesebb van. De komoly kitartás és pénzmag kell hozzá. Ne dönts az első mellett. A tudatos autóvásárlás összes egyéb szabálya itt is érvényes.