Jump to content

forumadmin

Rendszergazdák
  • Hozzászólások

    9.351
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    134

forumadmin last won the day on Július 31

forumadmin had the most liked content!

Hírnév

1.034 Lelkes-segítőkész

2 követő

forumadmin névjegye

  • Felhasználói rang
    forumadmin
  • Születésnap 2002-06-11

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Corsa / Astra
  • Város
    Budapest

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.opelclub.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    1139 Budapest Teve u 33-41.
  • Érdeklődés
    MOTE, MVOK

Legutóbbi látogatók

37.305 profile views
  1. XIII.Hungarian Blitz Weekend - Opel találkozó

    until

    PROGRAMOK CSÜTÖRTÖK: 10:00 Kapunyitás, szálláshelyek elfoglalása 19:00 Kapuzárás 19:00 Kertmozi: Best of MOTE videók + mozifilm 22:00-02:00 Disco PÉNTEK: Új Opelek bemutatása 13:00-15:00 Alkatrészfelismerő verseny 15:00-19:00 Szlalom autós ügyességi verseny (helyszín: Dollár úti nagyparkoló) 19:00 Kapuzárás 19:00 Kertmozi: Best of MOTE videók + mozifilm 21:00-23:00 Room Service koncert (youtube videó) 22:00-02:00 Karaoke SZOMBAT: Új Opelek bemutatása 10:30-12:00 Tókerülő autós felvonulás 12:30-18:00 Ügyességi vetélkedők Hengerfej hajító, autós limbo és kipufogó hangnyomás verseny Ascona Grand Prix HCL vetélkedők 12:00-15:00 Autós szépségverseny közel 30 kategóriában 19:00 Kapuzárás 19:00 Díjátadó 22:00-02:00 Disco A program változás jogát fenntartjuk
  2. XIII.Hungarian Blitz Weekend - Opel találkozó

    until

    http://blitzweekend.hu/gy-i-k
  3. Ki kicsoda, avagy ismerjük meg egymást...

    Rendben, ahogy gondolod. Mantec speciális eset volt, de elfogadom igazad van. Az Ő esetében azonban bíztam abban, hogy a segítőszándék győz a "nekem mindig" igazam van felett. Hiba volt ennyit engedni. Az, hogy könnyű lenne? Biztos igazad van ebben is. Örülök azonban, hogy kevesen gondolkodnak így és nekem nem "ezzel" kell egész nap foglalkoznom. A fórum nekünk egyesületi ügy. Aki jól érzi magát itt a fórumon, vagy örül annak, hogy van ilyen egyesület és még találkozók is érdeklik az talán csatlakozik hozzánk és támogatja ezt a kezdeményezést. A többiek mennek FB-re vagy másik fórumra vagy itt írnak tovább. Köszönöm a javaslatokat. Gyere Orfűre (XIII.HUNGARIAN BLITZ WEEKEND - 2017.08.17-2017.08.20. PANORÁMA CAMPING ORFŰ - blitzweekend.hu )a találkozónkra beszéljük át személyesen, amennyiben érdekel komolyan is. Viszont térjünk vissza az alapvető témához ezt a szálat itt lezártam. Ennek a témának a hely itt van:
  4. Nem vártam a hibakereséssel. A frissítés óta 5db -os napi korlát került véletlenül a privát üzenet napi darabszámra is a "Fórumlakó" fórumozó esetén. Ezt most javítottuk. PÜ korlát törölve. A hozzászólások esetén marad a 24 órás napi 5db limit. Köszönjük a türelmeteket. Balesetmentes közlekedést és kellemes további fórumozást kívánok.
  5. Ki kicsoda, avagy ismerjük meg egymást...

    Javítottam. Jó fórumozást.
  6. Ki kicsoda, avagy ismerjük meg egymást...

    Ez nem ilyen oldal. Ez egy ilyen kávéház. Mi egy Egyesület vagyunk aki tényleg tagokat "gyűjtünk", de nem így ahogy írtad. Aki szeretne csatlakozik. Sokszor leírtam(tuk) már a napi 5 hozzászólás nem kevés és ez már így marad. A PÜ hibát kivizsgálom lásd 1 feljebb a válaszom. Köszönöm, hogy itt vagytok és használjátok a fórumot és segítetek más Opeleseknek. A facebook mellett örülök, hogy még nem került a bezárás sorsára. Balesetmentes közlekedést és jó fórumozást kívánok.
  7. Szervusz. 2011-es a cím, de igazad van ez egy örök vita. Korlátozás marad nem változtak az indokok. De nem lesz 3,2,0 vagy hasonló amit a másik topikban írtál. Maradjunk tárgyilagosak. Hogy ebben a témában válaszoljak, a PÜ nem direkt került bele. A Blitz Weekend találkozó után megnézem ennek az okát. Addig is köszönöm az észrevételt. Hamarosan javítom. Balesetmentes közlekedést kívánok.
  8. A fórum fejlesztés folyamatosan zajlik. Úgy gondoltuk a megjelenésen is változtatunk, "Opelesítjük" kicsit. Az Opel Motorsport színeit vettük alapul. Persze gondoltunk azokra is akiknek az új megjelenés picit túlzó vagy rikitó esetleg túl harsány. Számukra továbbra is elérhető a régi "fészbúkoskék". A kinézetet az oldal alján tudjátok állítani. a "Theme" gomb segítségével.
  9. Balatonfüreden, a Hungária Yacht Club különleges sajtóeseménynek adott otthont. A kétszeres Kékszalag győztes és Kékszalag rekorder Fifty-Fifty katamarán Opel színekben mutatkozott be, a sárga hajótesten és a vitorlákon is az Opel logo és az Insignia szerepel jelezve egy új együttműködés kezdetét. Szó szerint “zászlóshajó” lett az Opel Insigniából Együtt Magyarország vezető autómárkája és a Kékszalag rekorder Fifty-Fifty Közös értékek: élvonalbeli technológia, magyar tudás és kiváló csapatmunka Az Opel hivatalosan egy hét múlva mutatja be a nagyközönségnek új zászlóshajóját, az új Insigniát, amely innovatív és élvonalbeli technológiák sorát vonultatja fel, és amelynek több változatát is magyar szív, azaz szentgotthárdi motor hajtja. Az új csúcsmodell megjelenéséhez kapcsolódik az az együttműködés, amely Magyarország vezető autómárkája, az Opel és a Balaton Kékszalag győztes és rekorder vitorlás egysége a Fifty-Fifty között jött létre. A különleges kétárbócos katamarán vitorláiról az ismert Opel embléma és az új Insignia képe köszön vissza, a sárga hajtótesten pedig az Insignia felirat teszi teljesen egyértelművé, hogy ezentúl többes jelentésű lett az „Opel zászlóshajója” megfogalmazás. Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója a hajó bemutatásakor a következőket mondta: „Nagy öröm számunkra, hogy a Fifty-Fifty katamarán csapatával egymásra találtunk és együttműködésünk látványos eredményeként a Balaton zászlóshajójára felkerült az Opel zászlóshajója, az új Insignia. Egy ilyen együttműködés alapját azok a kapcsolódási pontok jelentik, amelyek közül érdemes néhányat kiemelni: az Opel Insigniában és a Fifty-Fifty-ben közös, hogy mindkettőben testet öltenek a legkorszerűbb műszaki megoldások és mindkettőre jellemző a folyamatos innováció. Közösek bizonyos értelemben a hazai vonatkozások is: a Fifty-Fifty egy teljesen hazai fejlesztésű katamarán, az Opelek jelentős részében – és az alól az Insignia sem kivétel – magyar szív dobog, azaz hazai gyártású szentgotthárdi motor. Van azonban még egy összekötő kapocs, ami talán az előzőeknél is fontosabb – és ez a csapatszellem. Nem igényel magyarázatot, hogy a Fifty-Fifty legénysége egy igazi összeszokott csapat, amelyben mindenki ismeri a másik minden mozdulatát, amelyben mindenki egy közös cél – a győzelem – érdekében dolgozik. Más műfajban, de az Opel Magyarország munkatársai is egy csapatot alkotnak és a cél nálunk is ugyanaz: a legjobbnak lenni!” Józsa Márton, a Fifty-Fifty kormányosa elmondta, az Opelben egy olyan partnerre találtak, akivel tovább léphettek a fejlődés útján. „Mindig újabb és újabb fejlesztéseken gondolkodunk, és igyekszünk a legtöbb újítást hazai közreműködéssel megvalósítani. Fejlesztéseinket, akár csak az Opel autóit, magyar szív hajtja. Az Opellel elindult hosszú távú együttműködés számunkra lehetővé tette, hogy az idei Kékszalagra készülve, kulcsfontosságú fejlesztéseket hajtsunk végre a katamaránon. A Fifty-Fifty építőjének műhelyében új sverteket (szerk.:stabilitást és kiemelkedést biztosító uszonyokat) és kormányt kapott a hajó, egy hazai vitorlavarró céggel közösen pedig vitorlákat fejlesztettünk. A Kékszalagig most egy intenzív felkészülési fázis veszi kezdetét, a csapat igyekszik minél többet vízen lenni és a versenyen kihozni majd a maximumot a megújult hajóból, hisz a cél nem kevesebb, mint újra a legjobbnak lenni, a dobogó tetején állni a Kékszalagon!” – foglalta össze a terveket a kormányos. A Fifty-Fifty neve nem ismeretlen azok előtt, akik egy kicsit is követik a magyar vitorlássportot. A magyar fejlesztésű hajó megvalósítása Paulovits Dénes és Józsa Márton nevéhez kötődik – utóbbi vízreszállása óta kormányosa is az innovatív Pauger 50-es katamaránnak. A Fifty-Fifty nevét méretéről kapta: 50 láb, azaz több mint 15 méter hosszú, ezzel a legnagyobb versenyhajó jelenleg a Balatonon. Az impozáns hosszhoz két 19 méter magas árboc és összesen akár 364 négyzetméter vitorlafelület is tartozik – ilyen paraméterekkel pedig hihetetlen sebességre képes a hajó, akár a szélsebesség háromszorosával is képes száguldani a vízen! Nem csoda, hogy mindkét Kékszalag győzelme során rekordot döntött: először a Nemere II 10 óra 40 perces rekordját 2012-ben, majd saját rekordját döntötte meg 2014-ben 7 óra 23 perc 15 másodperces idővel, beállítva ezzel a jelenlegi időrekordot. A Fifty-Fifty lendülete azóta is töretlen: idén is az abszolút első hely a cél, ebben pedig egy új partner, az Opel Magyarország és számos innováció is segíti őket.
  10. Brüsszel, 2017. július 6., csütörtök (MTI) - Az Európai Bizottság jóváhagyta, hogy a francia PSA Peugeot-Citroen francia autóipari konszern felvásárolja az Opelt; az ügylet nem ütközik az uniós jogba - közölte az uniós bizottság sajtószolgálata csütörtökön. Az Európai Bizottság a felvásárlás európai és nemzeti autópiacra gyakorolt hatására fókuszáló vizsgálatát követően megállapította: az a tény, hogy mindkét autógyár személygépkocsik és könnyű haszongépjárművek gyártásában, valamint nagy- és kiskereskedelmében tevékenykedik, nem vet fel versenyjogi aggályokat. A vizsgálat azt is megállapította, hogy a gépjárművek gyártásával és értékesítésével kapcsolatban a két vállalat együttes részesedése viszonylag kicsi az érintett piacokon. A vállalatok mindössze az észt és a portugál piacokon értek el 40 százalékot meghaladó piaci részesedést. A bizottság kimutatta, hogy az összeolvadással létrejövő vállalkozás továbbra is erős versenyben marad olyan gyártókkal, mint a Renault, a Volkswagen, a Daimler, a Ford, a Fiat és más ázsiai versenytársakkal. A nagy- és kiskereskedelmi piacokat illetően a bizottság kizárta annak lehetőségét, hogy a felvásárlás káros hatással lehet a PSA konszern és az Opel által használt forgalmazási csatornákra, valamint a független forgalmazókra, importőrökre és kiskereskedőkre. A PSA 2,2 milliárd euróért vásárolja meg a General Motorstól az Opelt és annak brit ikertestvérét, a Vauxhallt. A franciák terveiről annyit lehet tudni, hogy költséghatékonyabbá kívánják tenni az Opel működését. Az Opel/Vauxhall 38 ezer alkalmazottat foglalkoztat hét európai országban, ennek felét Németországban. Tekintettel arra, hogy a PSA saját fejlesztési központjaiban 13 ezer alkalmazottat foglalkoztat, az Opelnél valószínűleg létszámcsökkentésre kell számítani. Az Opel németországi alkalmazottainak munkahelyét kollektív szerződés garantálja 2018 végéig. Az adásvételi ütemterv szerint az Opel az év második felében kerülhet a PSA konszern tulajdonába és ennek legkorábbi dátuma július 31. lehet. forrás: MTI
  11. Opel Insignia GSi

  12. Opel Insignia GSi

×