Jump to content

forumadmin

Rendszergazdák
  • Hozzászólások

    9.705
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    139

forumadmin last won the day on November 2

forumadmin had the most liked content!

Hírnév

1.054 Lelkes-segítőkész

3 követő

forumadmin névjegye

  • Felhasználói rang
    forumadmin
  • Születésnap 2002-06-11

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.opelclub.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    1139 Budapest Teve u 33-41.
  • Érdeklődés
    MOTE, MVOK

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Corsa / Astra
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

38.491 profile views
  1. Jászberényi Alex beírta magát az MNASZ történelem könyvébe az Astra C20XE autójával. Végig versenyezte az egész évet AS 2 kategóriában és nagy csatában megszerezte az első helyet a DragRacing bajnokságban. Sok jó eredmény után idén ismét villantott Udvaros Lajos. Épített egy C20LET Omega A-t. Egyszer kétszer megjelent vele a verseny pályán és egy 12,686-os idővel zárta a 2017-es évet a "Nagytepsivel". Ilyen masinával még Magyarországon ilyen időt senki nem tudott! Bertók Ernő nevét idén sokan megismerték, hihetetlen hozzá állásával és lelkesedésével 10,732 másodpercet tudott menni. Megnyerte a Tököl-Taszári bajnokságot (P4 Pro FWD),és második lett a DragRacing licenszes bajnokságában AP3 kategóriában. Idén ő lett a legeredményesebb gyorsuló! Corsilla Team-Dalmand. Martinka Péter és lelkes csapata idén is tudott újítani, ezt a 402 méteres távon egy 12,092-es idővel bizonyították. Sajnos idén kevesebbet láttuk őket ,de remélhetőleg 2018-ban ismét találkozunk velük! V6-os szívó "A" Corsa? IGEN! Van! Volt! Lesz. 2017 nem a Sólyom éve volt, rengeteg apró hiba jött elő, akadozott a gépezet-DE-így is SP1 kategóriában 3. helyen végzett a DragRacing országos bajnokság zárásakor. Legjobb ideje 12,529 mp. Szívó motorral ilyen időt tudomásunk szerint mostanában senki nem futott. Év végéi versenyeken Lacit már egy más Opel kasztniban láttuk, valamire készül. Tesztel. B Corsa 2.5 V6. Hmmmm.... igen , idén is láttunk egy kis szörnyeteget ami nem csak hangos volt hanem egy szép 13,946 mp-es időt is tudott futni. A gazdája Nyeste Andris lelkesen jött amikor tudott és szerintem hallunk még róla. Vectra V6 jön a sorban, több egyéni rekordot is tudott a masina, jelenleg 13,179 mp a legjobb ideje. A Tököl-Taszári országos bajnokság P2 kategóriát megnyertük (P2 PRO Compact-FWD).A DragRacing bajnokságban 2 db 4.hely jutott éves szinten. Stabil volt az autó és remélem jövőre is az lesz. Ecker Dávidot még április környékén láttuk Kiskunlacházán, ment egy 13,896-os futamot a C Corsával és visszavonult. Takács Attiláról a 2017-es esztendőig nem igazán hallottunk.Jött Tökölre,Taszárra és minden alkalommal benevezett A2 Sport Compact kategóriába.A verseny sorozat végére annyi pontot gyűjtött hogy 2. lett éves összesítésbe.Gratulálunk neki is! Kútsági Bálint neve komoly múlttal rendelkezik a gyorsulás világából,volt épített opel motoros dragja,sok sok kupát nyert.-2017 vége felé megjelent egy "A"vectrával amiben egy C20XE motor van. 13,875 mp-es idején kissé meglepődtünk.Nagy grat neki!Kíváncsian várjuk 2018-ban a folytatást! Van egy leányzó akit külön meg kell említenem.A Timi.Jön ,megy,pörög,nem bír magával.Kijelenthetjük hogy ügyesen vezet.Bízunk a jó idő eredményekben is ha a csigás calibra egyszer összeáll .Hajrá Calibra Timi! "A Pajti" -Igen van egy autó, aminek Pajti a neve. Igen régen jött le a futószalagról. Gurult már pár kilométert a földön és 2017-ben a körbe zárt villám csapott bele. 3.2 V6 motor,76-os kipufogó rendszer, minden földi jóval felszerelve. Tibor az, aki ezt az ördögszekeret lelkesen hajtja, építgeti, gondozza. Lelkes barátom nem aprózta el a dolgokat, lazán tudott egy 13,585 mp-es időt, amivel új Opel Asconás csúcsot döntött meg. Fogadásom van rá hogy 2018 az ő éve lesz és ha továbbra is kitartó akkor komoly helyezést fog elérni az OB-n. Sólyom végig vezette, könyvelte az összes gyorsulási bajnokság Opeles eredményét, ezáltal pár adatot is láthattok a legjobb eredményekről és a feltörekvő 14 mp-es srácokról, akik folyamatosan reszelik a szekereket. Remélem 2018-ban is találkozunk a pályán, remélhetőleg ismét jó hangulatú társaság jön össze. Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog új esztendőt kívánok mindenkinek!! Üdvözlettel : László Zoli (Vectra V6)
  2. until
    Kedves Opeles Barátaink! Tölts velünk egy délelőttöt Budaörsön az Opel Fábiánban! Ismerd meg az új Opel modelleket és beszélgess egy jót Opeles klubtársakkal, barátokkal. Az idei évben sem hagyjuk ki a már hagyománnyá avanzsálódott összefogásunkat sem. 2017-ben is a Komondor Fajtamentő Alapítvány támogatjuk. Megismerkedhetünk a Komondor fajtával, ugyanis az egyesület képviselői elhozzák magukkal néhány kedvencüket. Hozzátok el az autóitokat és kutyáitokat (fajtától függetlenül!) és sok közös fotó fog készülni! Ha szíveteken viselitek a kutyák sorsát, és a lehetőségeitek engedik, valamilyen adománnyal hozzájárulhattok a fajtamentők sikeres és önzetlen munkájához! Várunk szeretettel minden Opeles kutyást és kutyás Opelest Néhány tipp, aminek igazán nagy hasznát veszik: Száraz táp (bőven elég a közép kategóriás, hiszen kiegészítésnek használjuk, a hús és a csont mellé) spot-onok Neostomosan féregtelenítő tabletták, vitaminok befogó pórázok, nyakörv takarók és törölközők, kutya samponok és ollók. Tarts velünk a MOTE karácsonyi hangulatú évvégi Opel találkozóján!
  3. A MOTE tagkártyához kapcsolódó évek óta kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosító Euro Discount Clubot (EDC-t) Jáger László alapította, a közelmúltban továbbfejlesztette, valamint szabadalmaztatta rendszerét úgy, hogy jövőre már nem csak a magyar kártyatulajdonosok számára fog számtalan új lehetőséget biztosítani, hanem - már angol alapnyelven - globálisan is. A fontosabb előnyök között lesz az is, hogy a kártyaelfogadók száma több ezerre fog nőni úgy, hogy ők az alap kedvezmények mellé már egyedi, akár 50%-os ajánlatokat is fognak tudni biztosítani számunkra. Továbbá praktikus - sokak által várt - lehetőség lesz az is, hogy az okostelefont használók egy applikációval meg tudják jeleníteni kártyájukat, valamint folyamatosan nyomon követhetik megtakarításaikat is. László a nemzetközi rendszer működtetéséhez alapított egy USA székhelyű részvénytársaságot, amelynek tulajdonrészéből azoknak ajándékoz részvényeket, akik a szükséges szoftver fejlesztése érdekében - közösségi előfinanszírozás keretében - akár csak bruttó 60 ezer forintért vásárolnak EDC logóhasználati keretet. (Az annak segítségével lehívható - akár családi - diszkont kártyák már a karácsonyi ajándékozásokra is praktikusan felhasználhatóak.) A rendszer üzleti terve szerint - más startup cégekhez hasonlóan - több tízszeres cégnövekedés várható. Azok ajándékba kapott részvényei, akik csak pár tízezer forintos vásárlással tudják segíteni a folyamatot vélhetően 5-szörös áron lesznek értékesíthetők, az akár több millió forinttal beszállni tudok több mint tízszeres hozamra számíthatnak már két éven belül. A fentiekkel kapcsolatos további információk a weboldalukon a Lászlóval készült interjúban vagy közvetlenül a www.bercode.com oldalukon olvashatók. Érdeklődés esetén további részleteket a fenti, illetve a https://www.bercode.com/dokumentumok linken lehet olvasni, vagy közvetlenül Jáger Lászlót keresni a linkben található elérhetőségek valamelyikén. Megjegyzés: A Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete, a fenti sorok tartalmáért felelősséget nem tud vállalni, a fentiekben foglaltak az EDC kártya kibocsájtó megkeresésére, informálás céljából lettek továbbítva a területre.
  4. Felhívás!

    Sziasztok! @karesz1978 klubtagunk szeretné megkérni a Veszprém megyei Opeles barátainkat egy kis adománygyűjtésre! Egy ajkai menhelynek kalapoznak, akik nagyon sok árva kutyuson segítettek már. Legutoljára a BMW-sek gyűjtöttek össze 1,5 tonna eleséget, pokrócot és egyéb adományt. Szerintem mi opelosok többen vagyunk, mutassuk meg hogy mi is nagy összefogásra vagyunk képesek! https://www.facebook.com/events/1352480774849426/ Hálásan köszönjük az árva kutyusok nevében! Köszönettel: Károly
  5. MOTE évzáró 2017 - ELMARAD -

  6. Elektromos

    Átrakva! Köszönjük!
  7. A Mokka X és a Crossland X után megérkezett az Opel legújabb szabadidőautója, a Grandland X! Az izgalmas megjelenésű, innovatív megoldások sorát felvonultató Grandland X-et az elsők között ismerheti meg márkakereskedéseinkben Nyílt Hétvégénken – október 27-én és 28-án! Kizárólag e két napon rendkívüli kedvezményekkel és meghosszabbított nyitva tartással is várjuk márkakereskedéseinkben. Kezdődjön a kaland!
  8. Opel Adam R2-s versenyautóval Hoffer Zsolt (MOTE klubtagunk) és Bunkóczi László az 51. Mecsek Rallye kategória és 2WD győzelmével a 2017 ORB-6 kategória bajnokai és 2017 ORB 2WD bajnokai lettek! Megnyerték a 2017 évi kategória, és a 2WD bajnokságot is! Köszönjük mindenkinek, aki ehhez hozzátett, támogatott, szurkolt nekik!
  9. A PSA-vezér Carlos Tavares korábbi nyilatkozataiban is kijelentette, hogy az Opel működésében módosításokra van szükség. Az Opel felvásárlásának folyamatában mindenki megmentőként tekintett Tavaresre. - Fokozatosan megkezdjük a PSA-platformok és -motorok felhasználását az Opel modelljeiben, nyilatkozta Gilles Le Borgne. Bár a folyamat pár évet biztosan igényel, az első Opel motorváltozatokat már a közeljövőben PSA-erőforrásokra cserélhetik, írja az autonews.com. „Minden Opelt Németországban fejlesztünk majd, de úgy szeretnénk megszervezni a munkát, hogy kétszer ugyanazt a munkát semmiképp se végezzük el.” nyilatkozta Gilles Le Borgne, írja a totalcar.hu Ha hihetünk Carlos Tavares korábbi nyilatkozatának, akkor az Opelnél nem várható újabb leépítés. Biztosak vagyunk abban, hogy hosszútávon nem minden egyes jelenlegi munkahely megmarad az Opelnél... Érdemi részleteket az Opel új üzleti tervének novemberi bemutatása hozhat.
  10. Indul az Opel Insignia új csúcshajtóművének gyártása: a nyári szünet után futószalagon készül a kétliteres BiTurbo dízelmotor, amelyet a Country Tourer mellett hozzáigazítottak a márka zászlóshajójának többi változatához is. Az Opel Grand Sport, a Sports Tourer és az új Country Tourer mellett még idén megrendelhető lesz az Insignia második nemzedéke az új erőforrással. A Country Tourer azokat szólítja meg, akik terepes küllemmel szeretnének egy stílusos, ugyanakkor praktikus kombit. Az új jövevény világpremiere a Frankfurti Autószalonon (IAA) lesz, szeptember 14. és 24. között. • Soros turbófeltöltéssel elért 154 kW/210 LE és rengeteg nyomaték • Ideálisan működik együtt az új nyocfokozatú automatával és az összkerékhajtással • Rendkívül hatékony, kombinált fogyasztása 6,9 liter, a CO2-emisszió 183 g/km • Kaiserslauternben készül az Insignia valamennyi változatához Az újonnan konstruált kétliteres dízel teljesítményét soros, kétfokozatú turbófeltöltés dobja fel 154 kW/210 lóerőre, 4000/perces fordulatszámon. A bivalyerős gép nyomatéka 480 newtonméter, már 1500/percnél (hivatalos fogyasztási adatok: Grand Sport 2.0 BiTurbo az Új Európai Menetciklus szerint városban 8,7 l/100 km, országúton 5,7 l/100 km, kombináltan 6,9 l/100 km, kombinált CO2-emisszió 183 g/km). Az Insignia Grand Sport BiTurbo mindössze 7,9 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, és 233 km/óra csúcssebességet ér el. Ennyi erőt intelligensen kell elosztani, ezért a csúcsmotor mindig a simán kapcsoló nyolcfokozatú automatához és a magas műszaki színvonalú, adaptív Torque Vectoring összkerékhajtáshoz kapcsolódik. A puszta teljesítményleadáson túlmenően az új,közös nyomócsöves dízelmotor tovább javítja a vezethetőséget (turbóerő minden élethelyzetben) és az autó viselkedését, a továbbra is kapható, nagyon népszerű, szimpla turbós kétliteres dízelhez képest (125 kW/170 LE; a fronthajtásos Grand Sport hivatalos NEFZ fogyasztása városban 6,7 l/100 km, országúton 4,3 l/100 km, kombináltan 5,2 l/100 km, CO2-emisszió 136 g/km). Fogyasztását a továbbra is törvényesen előírt NEFZ-adatok (Neuer Europäischer Fahrzyklus− Új Európai Menetciklus) közlik az ősztől érvényes Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure (WLTP – világszerte egységes könnyűjármű-tesztelés) szerint is. Az utóbbival megállapított értékek (Grand Sport 2.0 BiTurbo WLTP-gázolaj-fogyasztása városban 12,2 - 6,2 l/100 km , kombináltan 8,0 – 7,5 l/100 km, CO2 209 – 196 g/km) sokkal közelebb állnak a gyakorlathoz, mint az eddig alapul vett NEFZ (Grand Sport 2.0 BiTurbo NEFZ-gázolaj-fogyasztása városban 8,7 l/100 km, országúton 5,7 l/100 km, kombináltan 6,9 l/100 km, CO2-emisszió 183 g/km). Ráadásul a WLTP figyelembe veszi a különböző vezetési stílusokat, ezáltal mindenki jól megbecsülheti, hogy ténylegesen mennyit fog fogyasztani a kocsija . A realitásokhoz közeli WLTP-ciklus szerinti fogyasztási adatokról és magáról a mérési eljárásról bővebben: opel.de. Az új csúcsdízel – akárcsak a 125 kW/170 LE teljesítményű, egyszerű feltöltésű kétliteres dízelmotor – rendkívül hatásos, AdBlue-befecskendezéssel működő (SCR) kipufogógáz-kezelő rendszere nagyszerűen semlegesíti a nitrogénoxidokat (NOx): az ammóniáktartalmú (NH3) vizes karbamidoldat az SCR-katalizátorban reakcióba lép velük, és végül nem mérgező nitrogén, illetve víz keletkezik. Soros kétfokozatú feltöltés A hatékonyság és a vezetési élmény maximalizálása érdekében nem takarékoskodtak az Opel tervezői: az új dízelmotort sorba kapcsolt két turbó tölti fel. A beszívott levegőt az első nyomja elősűrítve a másodikba, amelyet az állítható vezetőlapátokon (Variable Turbinengeometrie – változó turbinageometria) átömlő kipufogógáz hajt. Ezáltal már alacsony fordulatszámon is nagy a nyomaték, majd felpörögve bőséges teljesítményt ad le a motor. A VTG csaknem párhuzamosan állítja be a lapátokat az áramlással, így csökken az ellennyomás, és vele együtt a fogyasztás. A nagymértékben sűrített és felforródodott levegő a töltőlevegő-hűtőn keresztül jut az égésterekbe, ahová akár tíz rész-dózisban fecskendezik be a gázolajat a hétfuratos porlasztók. A töltőnyomást, a fordulatszám és a terhelés függvényében, elektromos működtetéssel szabályozza a turbógeometria-állítómű és három megkerülő-szelep. Az új motor tervezésének fő szempontjai a hatékonyság javítása, a teljesítmény és a nyomaték növelése, a sima járás és a csekély zajkeltés voltak. Ezeket figyelembe véve alkalmaztak kovácsolt főtengelyt, kiegyensúlyozó tengelyt, merevített lendkereket és kétrészes olajteknőt, amelyek minimumra csökkentik a dízelekre jellemző rezgéseket és rezonanciákat. Tovább mérsékli a fogyasztást az igény szerint, elektromosan bekapcsolódó vízpumpa. Az új BiTurbo dízel közös futószalagon készül az ismert kétliteres motorral, az Opel kaiserslauterni üzemében. BiTurbo-dízellel kapható már az Astra, az Insignia, a Vivaro és a Movano Már 2012-ben debütált az első Insignia-nemzedékben egy kétliteres BiTurbo-dízelmotor, 143 kW/195 LE teljesítménnyel és 400 newtonméter nyomatékmaximummal. Ezt aztán megkapta az Astra, a Cascada, a GTC és a Zafira Tourer is. Az Insignia újonnan konstruált, 154 kW/210 LE teljesítményű és 480 newtonméter nyomatékú erőforrása remekül illik az Opel jelenlegi dupla feltöltésű dízelmotorjainak sorába: Az Astra – az európai Év Autója 2016 – szedán és Sports Tourer változata egyaránt kapható a különösen kompakt 1.6 BiTurbóval (118 kW/160 LE). A négyhengeres gép már 1500/percnél rendelkezésre bocsátja 350 newtonméternyi nyomatékmaximumát (hivatalos NEFZ fogyasztás: ötajtós városban 5,0 l/100 km, országúton 3,4 l/100 km, kombináltan 4,0 l/100 km, CO2-emisszió 106 g/km). Ezzel felszerelve a leggyorsabb dízel-Astra 8,9 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, és 220 km/órát ér el. Az Opel könnyű haszonjárműveit is dupla feltöltés segíti nagy teljesítményhez és kis fogyasztáshoz. A Vivaro kombi- és furgon-változatához is két nagyon hatékony BiTurbo közül lehet választani: mindkettő 1600 cm3-ből hoz ki 92 kW/125 lóerőt és 320 newtonmétert (hivatalos NEFZ fogyasztás Combi L1 városban 6,4 l/100 km, országúton 5,1 l/100 km, kombináltan 5,6 l/100 km, CO2-emisszió 145 g/km), illetve 107 kW/145 lóerőt és 340 newtonmétert (hivatalos NEFZ fogyasztás L1, városban 6,6 l/100 km, országúton 5,4 l/100 km, kombináltan 5,9 l/100 km, CO2-emisszió 152 g/km). Ezeket is felülmúlja valamennyivel a nagy Opel Movano 2,3 literes négyhengerese, szintén két változatban: adatai 107 kW/145 LE és 350 newtonméter (hivatalos NEFZ fogyasztás Combi1 városban 7,4 l/100 km, országúton 5,8 l/100 km, kombináltan 6,3 l/100 km, CO2-emisszió 165 g/km), valamint 125 kW/170 LE és ugyanúgy 350 newtonméter (hivatalos NEFZ fogyasztás zárt áruszállító L1 városban 7,4 l/100 km, országúton 5,8 l/100 km, kombináltan 6,3 l/100 km, CO2-emisszió 165 g/km). Komplett kínálat: az új Insignia-generáció dízelmotorjai Áttekintés az Insignia aktuálisan kínált dízelmotorjairól; valamennyi adat a négyajtós Opel Insignia Grand Sportra vonatkozik:
×