csaba66

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.032
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    19

csaba66 last won the day on May 10

csaba66 had the most liked content!

Hírnév

270 Segítőkész

csaba66 névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Város
    Budapest

Személyes információ

  • Neme
    Nem adja meg

Legutóbbi látogatók

3.314 profile views
  1. Van ez a google nevu ize, beirod, hogy EGR Z16XEP, aztan kidob mindenfele kepeket, pl. az ezen az oldalon levot is: http://www.ebay.co.uk/itm/34B-EGR-valve-blanking-plate-for-VAUXHALL-OPEL-1-6-ASTRA-VECTRA-Z16XEP-Z16XE1-/180927728094 Alul van a kep, amin pirossal be van jelolve, hova megy a fedolemez. Meg ugyan sosem lattam ilyen motort, de feltetelezem, hogy a kepen levo csatlakozo az, amit keresel
  2. Ez azert nem okvetlenul igaz, mert tolteskor egy fix, optimalis fordulatszamon jarhat a motor, mig normal hasznalat kozben ez nincs igy.
  3. Attol, hogy megint valami zseni forditott hulyesegeket (teves a hibas kornyezetazonosito)... Torold oket, es nezd meg, melyik jon vissza. A tobbseg CAN busz gond, ha mind valoban jelen lenne, akkor kb. nem menne az auto
  4. A 3 perc es 1000 km azert meg messze van... De nekem pl. boven eleg lenne 300 km, es toltes a garazsban, ilyenek pedig mar most is siman vannak.
  5. A futo modelleknel biztos nem, legfeljebb az ujaknal johet ilyesmi szoba. A PSA dizelek egyebkent jok, a motoroknal raadasul eddig is kulonfele forrasok voltak, ugyhogy alapvetoen semmi extra nem fog tortenni. Amugy pedig minimum hibrid, de inkabb tiszta villany a jovo
  6. Az a mazlija, hogy villamossagi, igy ezen a teren mondhat hulyeseget Valoszinuleg a nyomasszabalyzo szelepre gondol, de annak a betegsege az alapjarat ingadozasban szokott megmutatkozni. Ha tul nagy lenne a nyomas, azt a vezerlo korrigalna, ahogy az elobefecskendezest is az szabalyozza, nem kulon szelep, mint a mechanikus adagolokban. Vagy nem tunt fel neki, hogy CR dizelrol van szo
  7. Ha megint hamar elromlik a generator, az arra utal, hogy van valami, ami tonkrevagja... Jo lenne azt is tudni, mit kellett cserelni rajta. Common rail rendszerben elvileg nincs elotoltes szabalyzo szelep, de lehet, hogy valaki megint felreforditott valamit... Szoval miert pont erre vagy kivancsi?
  8. Hangra inkabb benzines volt, es eleg oreg is, raadasul bordo, igy nem tipikus cegauto... De ettol persze barmi lehet
  9. Igen, ez ilyen szempontbol is hasznos, en is ezt teszem, mert hacsak nincs 40 fok, varosban jobban szeretem a nyitott ablakot, mint a klimat, igy megallas elott par kilometerrel termeszetesen jon a kikapcsolas. Valamelyik nap megalltam a Normafanal a parkoloban egy jaro motoru auto (talan valami regebbi Renault volt) mellett. Amikor masfel - ket ora mulva visszamentem, meg mindig jart a motor, ugyhogy jobban megneztem: egy pasi nyomkodta benne a telefonjat, gondolom, husolni ment ki a szabadba... Kornyezetbarat es energiatakarekos megoldas
  10. Boven van ilyen, ha itt visszaolvasol... A lenyeg az, hogy nem a pedal beteg, hanem a vezetek csatlakozasa az UEC alatt kontakthibas.
  11. Mivel nem automata modban van, ezert eleg logikus
  12. Az automata homerseklet-szabalyozas nem kapcsol ki, csak a levegoelosztas, de mivel eppen azt akarod, nem ertem, min csodalkozol
  13. Pont itt van leirva eggyel folotted Amit ideztel, az tipikusan az, amikor allas kozben lelevegosodik az uzemanyagrendszer, persze a luk nyilvan nem mindig ugyanott van. A 0500xx hibakodnak ehhez semmi koze.
  14. Nagy zseni volt, aki az injectort hol porlasztonak, hol befecskendezoszelepnek forditotta Az injektorokhoz meno vezetekeknel, vagy magaban a vezerloben lehet gond...
  15. A starter kivetelevel minden fogyaszto biztositekon van, tehat akkora aramot nem tudnak felvenni, ami gondot okozhatna. Lehetne a generator beteg es az akku lemerult, de ennek ellentmond a 13.9 V. Merd meg a feszultseget az akkun is, muszerrel, es hibakodot kene olvasni. Illetve rossz akku is tud hulyesegeket csinalni, igy ha van modod egy masikkal is kiprobalni, azt is erdemes.